|

خانم بازیگر شُل حجاب با این چهره ملوس سگ باز است! +عکس

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی تصاویری از خود با سگ های خانگی اش منتشر کرد که نشان می دهد خانم بازیگر علاقه زیادی به سگ دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مریم معصومی بازیگر جوان و خوش استایل ایرانی است که در دنیای سینما و تلویزیون آنقدر ها پرکار نیست اما با بازی در سریال «سه دنگ سه دنگ» توانست خود را به مردم معرفی کند و به شهرت خوبی برسد.

به گزارش «شایانیوز» مریم معصومی در اکثر سریال هایی که بازی کرده نقشی آرام و مثبت داشته اما اگر سری به پیج اینستاگرامی خانم بازیگر بزنید می بینید که در واقعیت کاملا تیپ و استایلی متفاوت دارد و حتی گاهی هم نوع پوشش ایشان باعث جنجال و حواشی زیاده بوده است. وی با بیش از یک میلیون فالوور و 850 پست از فعالان دنیای مجازی است. مریم معصومی به تازگی تصاویری از خود ب دو سگ خانگی به اشتراک گذاشته که نشان دهنده علاقه زیاد او نسبت سگ هاست.

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

تصویر منتشر شده از مریم معصومی این شائبه را به وجود آورده که ایشان کشف حجاب کرده البته اگر کمی با دقت بیشتر به عکس نگاه کنید متوجه می شود که موضوع اصلا کشف حجاب نیست و فقط کلاهش مریم معصومی کمی عقب رفته است.

مریم معصومی

البته این تنها تصویر شائبه برانگیز درخصوص مریم معصومی نیست و تصویری از این خانم بازیگر در باشگاه ورزشی هم منتشر شده که باز هم نشان از علاقه این خانم بازیگر به برداشتن حجاب دارد.

مریم معصومی

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است، این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی برادر بزرگ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

مریم معصومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    منم ی سگی داشتم پام و لیس میزد جنجال به پا میکردم....

  • سگ دوست دارم ارسالی در

    واییی چه سگ نازی شما خودتم سگی این کارا نمی خواس ببم

  • ShahramRasooli ارسالی در

    کدام بازیگر ؟؟؟؟ کسی میدونه آخرین فیلم آبکی مریم معصومی چ سریالی بود و کی بوده ؟؟؟ لطفا اسم بعصی ازبازیگرها رو خراب نکنید یکی هست تو سن هم معصومی چندین چند سریال تی ویی و چندین فیلم سینمایی داره . یکی هم مثل ایشون امثال ایشون هر ده سال ی سریال آبکی بازی میکنن . لطفا هرکسی رو بازیگر اعلام نکنید وگرنه هرکسی تو زمان مدرسه یا دانشجویی تو مناسبتها ی تئاتری بازی کرده خب الان باید ب اونها هم گفت بازیگر یا ازاین فیلم کوتاه هایی ک میسازن میفرستن تو این فستیوال و جشنها .

  • ناشناس ارسالی در

    هرکس کتک
    زده دمش
    گرررررررم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی