|

مینا نامداری : ریحانه پارسا به زودی میمیره یا خودکشی میکنه

مینا نامداری در لایو خود گفت: ریحانه پارسا به زودی میمیره یا خودکشی میکنه..

لینک کوتاه کپی شد
7

مینا نامداری بلاگر جنجالی اینستاگرام که چندوقت پیش با لایو جنجالی که با پسر 14 ساله داشت دوباره بر سر زبان ها افتاده بود، بار دیگر خودنمایی کرد.

مینا نامداری اخیرا در لایو خود در پاسخ به سوالی که از او شده بود ( نظرش درباره پویان مختاری و ریحانه پارسا) گفت که پویان را خیلی دوست دارم و به نظرم آدم موفقی است. به نظرم پویان فقط در کنار نیلی قشنگ است. اما ریحانه پارسا در ترکیه دوام نمی آورد، یا میمیره یا خودشو می کشه..

پیشنهاد می شود: (عکس) ریحانه پارسا حامله شد؛ پدر بچه ریحانه کیست؟

به دلیل حفظ شئونات اسلامی از قرار دادن فایل ویدیو خودداری می کنیم.

ماجرای لایو جنسی پسر 14 ساله با  مینا نامداری

لایو نوجوان 14 ساله با مینا نامداری  معروف نشان از عمق فاجعه آن هم از نوع جنسی در میان نوجوانان است. نوجوانانی که بدون هیچگونه نظارتی ساعت ها پشت صفحه های لپ تاپ، تبلت و گوشی موبایل تسخیر شده اند.

فاجعه یعنی او بدون هیچ ترسی در لایو اینستاگرام با یک بلاگر معروف صحبت کند و وقیحانه حرف های جنسی بزند. آن هم در لایوی که هزاران مخاطب آنلاین دارد.

لایو نوجوان 14 ساله با بلاگر معروف و صحبت های جنجالی و جنسی وی شاید یک تلنگری است که یک بار برای همیشه همه ما با هر مسئولیت اجتماعی به فکر یک راه چاره اساسی برای جوانان و نوجوانمان باشیم. نهایت اقدام مسئولان، فیلتر شبکه‌های اجتماعی است شاید مشکل از نهاد خانواده، تربیت‌های مدرسه‌ای و محیط پیرامونی ما هم باشد.

لایو+پسر+چهارده+ساله+با+مینا+نامداری+

ماجرای ارتباط مینا نامداری با پیام صادقیان

ارتباط مینا نامداری با پیام صادقیان، فوتبالیست سابق پرسپولیسی ها از جمله جنجالی های وی با چهره های ورزشی است که یادآور روابط سحر قریشی با طارمی است. لایو اینستاگرامی وحید خزایی با مینا نامداری از دیگر لایو های پر حاشیه اینستاگرام ایرانیان در سال های اخیر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • الهه ارسالی در

    اینم ( ریحانه پارسا ) کلا قاطی کرده . خودشم نمیدونه داره چکار میکنه .

  • ریحانه ارسالی در

    ریحانه ی درخته که ریشه اش و پدرش قطع کرد و در حال خشکیدنه یا میشه ی گیاه هرز تو مزرعه که مزرعه ها رو خراب میکنه یا یکی ریشه اش و میخشکونه

  • ناشناس ارسالی در

    ریحانه باید میمرد نه آزاده

  • ب ارسالی در

    روزنامه چی خجالت بکش آیا مشکل ایران امروز ریحانه پارسا
    است؟

  • ناشناس ارسالی در

    واقعااین همه مشکلوتوایران نمی بینیدریحانه پارسارومی بینیدباوزندگی دیگران به شماچه مربوطه؟؟؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها