|

وقتی دانیال حکیمی تو خفاست که یهو سلفیش با خانومش تو اروپا همرو متعجب میکنه؛ چه زیبا

دانیال حکیمی بازیگر جذاب ایرانیه که حاشیه ای نداشت تا اینکه به تازگی تصویری همراه با همسرش منتشر کرد و سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگرانمون هستند چه آقا و چه خانوم که خیلی کم کار شدن و یه جورایی یا دیگه توان بازی کردن رو ندارند و یا شاید هم با کمبود پیشنهاد کاری مواجهن و حدس آخر اینکه خودشون دیگه دلشون نمیخواد کار کنن. دانیال حکیمی مشخص نیست از کدوم دست بازیگران هستش اما اونچه که مشخصه اینه که آقای بازیگر هوز هم اونقدر ها جذابیت داره که گیشنهاد کاری داشت باشه ولی احتمالا خودش رو بازنشست کرده و یا شاید هم در انتظار پیشنهادی به شدت خوبه!

دانیال حکیمی رو همیشه و همیشه با سریال های تلویزیونی دیده ایم و شناختیم. سریال هایی که دهه هفتاد و شصت یادشون میاد، چرا که این دو دهه در زمان اوج کار آقای بازیگر بودند و چهار چشمی میشستند پای تلویزیون! این روزه اما خیلی وقته که دانیال حکیمی رو تو کاری نمی بینیم و این خودش میتونه یک منبع دفع مخاطب باشه چرا که از دست هنرمندانی هستش که بیننده ببینه توی فیلم و یا سریالی حضور داره و نقش بازی کرده، قطعا بخاطرش میشینه پای اون کار.

372904684

این سلفی دانیال حکیمی با زیبا بانو در خارج، جنجالی شد!

دانیال حکیمی به شدت کم حاشیه هستش. آقای بازیگر با وجود اینکه خانوم بچه هایی جذاب داره که میتونن به راحتی جلب توجه کنند و به جنجال و حواشی دیده بشن، اما اینچنین حرکتی ازشون دیده نشده و اتفاقا اونها نیز بی حاشیه حرکت می کنند. دانیال حکیمی خیلی ساله ازدواج کرده و صاحب دو فرزند یکی پسر و دیگری دختر می باشد.

اما اونچه که به شدت مورد توجه قرار میگیره و باعث به وجود اومدن و ذوق کاربران میشه زیبایی چهره و جوانی همسرشون هستش. خانوم زیبا هاشم زاده همسر دانیال خان می باشد که در بسیاری از تصاویر دو نفره آقای بازیگر حضور دارد و این مدلی نیستن که خونوادشون رو از دست دوربین ها و مجازی پنهان کنند. اما خب توجه به حد و مرزه باعث شده تا این خانواده نه تنها بی حاشیه باشن، بلکه دوست داشتنی و محبوب نیز هستند. مثلا در ادامه بینیم تصویری جدید از این زوج در حالی که یکسری به زیبایی زیبا خانوم توجه داشتند و برخی هم به جذابیت موندگار دانیال حکیمی و دسته سوم هم به استایل همسرشون که نیاز به سانسور داشت.

Untitled (2)

کمی با دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی آشنا بشیم!

گفتیم که دانیال حکیمی دو فرزند داره که اسم دخترش دایانا هستش و اسم پسرش دانا حکیمی. همونطور که در تصویر اول مشخصه دایانا حکیمی شباهت زیادی به پدر جان داره اما احتمالا شما هم متعجب شدید، چرا که از دانیال حکیمی انتظار نداشتین دختری به این میزان ترند و رو مد داشته باشه. دایانا حکیمی در سریال "کیمیا" نقش دختر کیمیا رو ایفا کرد که خب نشون داد میتونه و استعدادش رو داره، اما اینکه به چه علت دنباله روی بازیگری نبود خدا داند.

دایانا حکیمی از دست بانوان جوانی می باشد که احتمالا اگه فیلترای اینستاگرام نباشن عکس نمیگیره و این موضوع رو از پیجش میشه فهمید. دایانا حکیمی عکس های زیادی منتشر میکنه اما اینکه چرا کم کیفیت هستند مشخص نیست!

Untitled

بیوگرافی دانیال حکیمی

دانیال حکیمی متولد ۳۱ فروردین ۱۳۴۲ در شاهرود سمنان ، بازیگر تئاتر و سینماست. تحصیلکرده دیپلم رشته اقتصاد می باشد که در جوانی مدتی کونگ فو کار می کرد سپس وارد نمایش رادیویی شد و حالا خانوادگی در عرصه هنر حضور دارند.

از ورزش تا تئاتر

در روستای میغان شهر شاهرود استان سمنان به دنیا آمد و از نوجوانی با رشته ورزشی کونگ فو کار فعالیت خود را شروع کرد

او سپس دوره های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذراند و در سال ۱۳۶۰ وقتی ۱۸ ساله بود با نمایش ملکوت بروی صحنه تئاتر رفت

ورود به رادیو

در سال ۱۳۶۳ از مدرسه عالی بازیگری فارغ التحصیل شد سپس اولین تجربه جدی خود را با نمایش فیزیکدان به کارگردانی حمید سمندریان در رادیو بدست آورد

وی علاوه بازیگری در رادیو ، نوشتن و تنظیم برخی نمایش ها را نیز برعهده داشت

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    .اقای حکیمی اهل روستای میغان شاهروده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها