|

ظاهر عجیب صبا راد و همسرش وقتی فقط یه قدم مونده شبیه باربی و کن بشن؛ ابرو کاشت موکتی!

saba rad shayanews

صبا راد از وقتی که با تلویزیون خداحافظی کرد هر بار با ظواهری جدید دیده شد و اینبار ابروهای تند و پهن خانوم خانوما با موی بلوند سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- صبا راد از مجریای سابق تلویزیونه که حالا شده بلاگر حال حاضر در اینستاگرام. این چهره که از همون ابتدا و با اجرا در برنامه "به خانه بر می گردیم" نشون داد نمیتونه چهره ای ساده و آروم باشه، از ابتدا هم شلوغ و پر جنب و جوش بود و هست. صبا راد ابتدا شغل و شهرت خود را با مجری گری و گویندگی در رادیو شروع کرد اما اونچه که خانوم خانوما رو به پول فراوون رسوند فضای نامرئیه اینستاگرام بود که باعث شد تا خیلیا به نون و نوایی فضایی برسن و صبا راد هم یکی از اونها.

صبا راد گرچه که این روزها دوربین فیلم برداری صدا و سیما رو از دست داده، اما در عوض دوربین گوشی آیفونش حسابی لایف استایلش رو زیر و رو کرده که جالبه خانوم خانوما با یک هزار زحمت در تلویزیون به این چنین زندگی مرفهی رسیده! البته که دیگه این چیزا انگار تعجب نداره چرا که قطعا شما هم به خوبی میدونید تو اینستاگرام چخبره و تا به چه اندازه اینفلوئنسر های کشکی و بلاگر های قارچی زیاد شدن و هرکی از راه میرسه میشه مشهور و بلاگر! در ادامه ابتدا یک بومرنگ از صبا را در کنار همسرش مانی رهنما مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

صبا راد اینچنین بعد از ازدواج دوم شاهانه زندگی کرد!

البته که در آخر باید گفت خب هر کسی برای رفاه هر چه بیشترش یه راهی رو میره اما مشکل اینجاست که رفاه از نگاه آدما تو کشورمون ایران فرق داره. یکی رفاه رو تو این می بینه که فقط نون شب داشته باشه و خوشحاله، و یکی رفاه رو در سفرهای داخلی و خارجی می بینیه و غذاهای رنگ و وارنگی که میذاره سر میزش!

دقیقا صبا راد از دست دومی هایی هستش که البته همسری مشهور هم داره و نمیشه گفت همه چیش به تنهایی بوده، بلکه به کمک مانی خان این زندگی لاکچری ساخته شده.

sabarad.official_327384201_3310735662509121_1882324883262795675_n

جرقه ازدواج صبا راد و مانی رهنما از اینجا بود!

صبا راد با انتشار این عکس در سال ۹۴ نوشت: سلام این هفته برنامه صبح خلیج فارس باحضورآقای مانی رهنماو آقای علی شادمان ازطرف شمابیننده‌ها بسیار استقبال شدخداروشکر

حضور آقای رهنما همراه شد با نویدآلبومی زیبا که به امیدخدا پیش از سال نو دراختیارشماهواداران عزیز ایشون قرار می‌گیره آلبومی شنیدنی باصدایی خاطره‌انگیز

به من بگو کجا به خنده میرسیم؟ به من بگو کجا به خنده میرسیم؟

حالا که زندگی تکرار ماتمِ همه هراسِ من از اینه که چرا هنوز توی نگات یه بغضِ مبهمِ با تو دقیقه هام بی‌گریه میگذرن رو ظلمت و شبم پنجره‌ای بذار توی کدوم غروب پناه من میشی؟

وقتی که گم شدم تو دست انتظار به من بگو کجا به خنده میرسیم؟ بگو کجا به خنده میرسیم؟

دستات تسجمِ عشق و نوازشِ که تو نهایتِ آرامشِ منی از سقفِ سرد شب، روشنی می‌چکه نگاهم که می‌کنی. لبخند که میزنی نگاهم که می‌کنی، لبخند که میزنی به من بگو کجا به خنده میرسیم؟ بگو کجا به خنده میرسیم؟

احساسِ داشتنت شیرین و غریب پیش تو حتی از ابرا سبکترم اون لحظه که نگات خیرست به آسمون می‌تونم از خودم.

از گریه بگذرم به من بگو کجا به خنده میرسیم؟ بگو کجا به خنده میرسیم؟ بگو کجا به خنده میرسیم؟ بگو کجا به خنده میرسیم؟

sabarad48-vaghtesobh

وقتی دو تا خوش صدا میخورن به هم !

البته که این موضوع خیلی هم غیر عادی نیست و این روزها میون هنرمندای خانوم و آقا به وفور دیده میشه روابطی که خیلی صمیمی هستند و در نهایت برخی از اونها به ازدواج ختم میشن!

اما جالبیه این زوج خوش صدا اینجاست که به شدت هم پا و همراه همدیگه هستند و در حالی که خیلی تر خانومای بلاگر با همسرشون به مشکل میخورن واسه فعالیت ها  به نوعی لوس بازیاشون، مانی رهنما همراه و هم قدم همسرش می باشد.

کمی بیشتر با صبا راد و همسرش

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

مانی رهنما متولد 26 تیر 1350 در تهران، خواننده است. با یک پیانو به سمت موسیقی جذب شد و زیر نظر استاد بابک بیات آموزش دید و لقب مهندس صدا را از او گرفت، دو بار ازدواج کرده و تنها یک فرزند دارد.

saba-rad

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی