|

گوشی "ماهور الوند" با این دبدبه و کبکبه داستان شد؛ حریرِ طلاکوب خانوم چه اعیونیه!

mahour-alvand shayanews

ماهور الوند از چهره های موفق در عرصه ی بازیگری هست که از 24 سالگی وارد این حیطه شده و تا الان هم افتخارات زیادی رو کسب کرده و خوش درخشیده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این خونواده هایی که چند تا از اعضای خونواده هنری هستن و در این زمینه فعالیت میکنن خیلی جالبن، چرا که انگار آدم تویه خونواده کسایی رو داره که بیشتر از دیگران درکش میکنن و میتونه باهاشون راجبه کار و بارش صحبت کنه و حتی مشورت هم بگیره، مثلا بین بازیگرها هستن کسانی که خونوادگی تو این عرصه فعالیت میکنن و که این موضوع حتی برای مخاطب و بیننده هم جالب و جذاب به نظر میرسه، مثلا امین حیایی که هم همسرش یعنی نیلوفر خوش خلق بازیگر بوده و هم پسرش یعنی دارا حیایی در حال حاضر بازیگر هست و روز به روز هم در این زمینه داره پیشرفت میکنه و بیشتر از پیش دیده میشه و حتی این پدر و پسر هر دو تو فیلم شعله ور حضور داشتن که این موضوع افراد زیادی رو به دیدن این فیلم ترغیب کرد.

حالا یکی از بازیگر های جوون و جذابی که از یه خونواده ی هنری هست و تو این عرصه داره هنرنمایی میکنه، ماهور الوند هست؛ شاید تا به حال نمیدونستید که ماهور خانوم فرزند سیروس الوند که کارگردان و فیلمنامه نویسه هست و عموش هم آقای خشایار الونده که ایشون هم فیلمنامه نویس حاذقی هستن، اما ماهور زیر سایه ی خونواده ی هنریش نبوده که جایگاهی که الان در اون قرار داره رو کسب کرد، بلکه به خاطر استعداد و توانایی خودش در بازی بود که ایشون اینهمه بالا اومد و احتمال زیاد خیلی هاتون فیلم ملی و راه های نرفته اش رو دیدید و میدونید که ماهور الوند توی این فیلم به قشنگی هر چه تمام نقش آفرینی کرد ولی این فیلم برای اون دست گرمی بود چرا که بعدا توی فیلم هت تریک برنده ی جایزه ی بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر شد که خب همه ی این ها در کنار هم نشون میده که ایشون کارش بیست و درسته. بگذریم یه ذره هم از ماهور خانوم توی دنیای مجازیش حرف بزنیم؛ اگر یه نگاه به صفحه ی اینستاگرام ماهور کنید متوجه میشید که خانوم خانوما کلا عکسای هنری میگیره و شبیه خیلی از بازیگرهایی که با فیلتر پیج و عکساشون رو سوراخ کردن نیست و همیشه عکس های طبیعی از خودش میذاره که این نشوند دهنده ی عنده نچرال بودن این زیبارو هست، حالا هم به تازگی یه عکس از خودش منتشر کرده که نکته ی موجود تو عکس برای خیلی ها جالب بوده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

الوند

سامسونگ تو دست، آیفون برا عکس!

زندگی سلبریتی ها توی فضای مجازی یه جوری هست که این دوستان هر جوری که باشن باز هم احتمال این که یه سری حرف ها راجبشون بزنن هست ولی ماهور از اون دسته از بازیگرهای بی حاشیه هست و اصلا از این مدل ها نیست که با درست کردن جنجال و حرف و حدیث بخواد خودش رو بالا بکشه و دیده بشه، چرا که خانوم حسابی به توانایی های خودش ایمان داره و مثل بعضی ها که دیگه دوره شون گذشته و چون برای پروژه ی جدیدی ازشون دعوت به کار نمیشه و اینا هم شروع به حاشیه سازی میکنن تا فراموش نشن، نیست.

IMG_20230615_101604

حالا به تازگی ماهور یه عکس از خودش منتشر کرده خانوم با یه شال حریر خوش رنگ اومده جلو دوربین و چشمای زیبا و لبخند دلنشینش رو به رخ میکشه ولی نکته ای که در رابطه با این عکس حرف و حدیث ساخت گوشی ماهور الوند هست که توی دستش یه مدل سامسونگ هست  و خیلی ها از این موضوع تعجب کردن که چرا یه بازیگر با این دبدبه و کبکبه باید سامسونگ دستش بگیره و آیفون نداشته باشه، البته که خیلی ها این حرکت ماهور خانوم رو تحسین کردن و به نظرشون ایشون آدم تجمل گرایی نیست و بعضی ها هم گفتن که گوشیشو عوض کنه، ولی یه نکته ای که هست اینه که ایشون گوشی سامسونگ دستش هست ولی با یه گوشی دیگه ازش عکس گرفته شده و ممکن اون گوشی هر مدلی باشه حتی آیفون!

IMG_20230615_101614

ماهور الوند ازدواج نکرده والدینش رو نوه دار کرد!

شاید این تیتر براتون عجیب باشه ولی یه نفر دیگه هم این کار رو کرده بود یعنی مریم معصومی هم بدون ازدواج پدرش رو تبدیل به بابا بزرگ کرده بود، حالا میگین چطور؟ مریم خانوم یه سگ دارن به اسم سیمبا که حسابی هم دوسش دارن و قربون صدقه اش میرن، یعنی خرجی که این خانوم برای سگش میکنه بعضی ها برای خودشون نمیکنن! مسلما الان فهمیدید که ماهور هم یه سگ داره که تویه عکس سه تایی پدر و مادرش با سگش روی عکس از اون ها به عنوان پدر بزرگ، نوه و مادر بزر یاد کرده!

IMG_20230615_101524

الوند56

کمی بیشتر با ماهور الوند

ماهور الوند در حال حاضر 28 سال داره و جزء جوون ترین ها تویه عرصه ی بازیگری هست، مجرده و ازدواج نکرده. ماهور بانو تو زمینه ی تئاتر هم فعالیت داشته و در دو سال پیایی که توجشنوراه تئاتر دانشجویی شرکت کرده، کارهاش به عنوان برگزیده انتخاب شده. یه خواهر به اسم آهو داره و به علت این که پدرش یعنی سیروس الوند کارگردان هست به بازیگری علاقمند شده و خیلی از تکنیک های بازی رو از پدرش یاد گرفته و البته در این بین خیلی ها میگن که ایشون به علت داشتن همچین پدری کارش تو سینما راحت شده در حالی که ماهور در این باره این طور میگه که ((من واقعا دوست دارم مستقل از پدرم بتونم کار کنم و واقعا این تصور نباشه که پدر من چون کارگردان هستش من وارد سینما شدم، دوست دارم که کار خودم به صورت مستقل قضاوت بشه و رویای من اینه که با همه کارگردان ها کار کنم)) تیکه هایی از چند فیلم اون رو در کلیپ زیر ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها