|

زبون سیروان خسروی کار دستش داد و آقا رفت به دور دورها! آیا هنوز هم دوس داره زندگی رو؟

Sirvan Khosravi shayanews

سیروان خسروی خواننده ی پاپ کشورمون به خاطره موضوعات اخیری که در ایران پیش اومده بود ممنوع الخروج شد که الان پس از رفع این مشکل مهاجرت کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توی هر جامعه ای قشر هنرمند و سلبریتی ها از تریبونی که دارن برای اعتراض و انتقاد به یک سری از شرایط استفاده میکنن و خب به خاطره طرفدارهایی که دارن توجه ها روشون زیاده و در پی این انتقادها، بعضی ها باهاشو موافقت میکنن و بعضی ها هم مخالفت؛ اما چیزی که وجود داره اینه که بعضی وقت ها سلبریتی ها به یک حوزه هایی ورود پیدا میکنن که هیچ علمی و تخصصی توشون ندارن و خب به خاطر الگو بودنشون، نداشتن علم و تخصص در اون زمینه خاص مشکل ساز میشه؛ مثل این میمونه که یه معلم فیزیک رو بیاری سر کلاس و بهش بگی که زیست شناسی تدریس کنه!

البته این رو هم باید بگیم که همه ی انسان ها حق اظهار نظر دارند و میتونن نظراتشون رو تا جایی که توهین و بی احترامی محسوب نشه و با رعایت کامل ادب بیان کنن! یکی از سلبریتی هایی که همیشه از طریق صفحه ی اینستاگرامش شروع کرده به از انتقاد کردن به یه سری از شرایط جامعه، سیروان خسروی بوده، خواننده پاپ کشورمون که بسیار هم طرفدار داره، شاید بشه گفت که از مهم ترین حرکت های سیروان خسروی در این زمینه واکنش ها و استوری های اون در رابطه با اتفاقات اخیری که توی ایران رخ داد، بود که در ادامه بیشتر براتون خواهیم گفت.

سیروان2

مهاجرت قطعی یا مسافرت

سیروان که در حال حاضر 40 سال داره و مجرده توی اتفاقاتی که پارسال رخ داد شروع کرد به پست و استوری گذاشتن توی اینستاگرام و نقد کردن همکاراش و سلبریتی های دیگه ای که اون ها هم یک سری انتقاد ها به شرایط داشتن ولی سیروان کار اون ها رو مشئزکننده دونست چرا که معتقد بود همین سلبریتی ها بودن که به رئیس جمهورهای قبلی رای دادن و از اون ها حمایت کردند و در آینده هم قراره طرفدار کسان دیگری باشن و به این افراد گفت که هم از توبره میخورن و هم از آخور و به نظرش وقتی بعضی از سلبریتی هایی که حتی در زمینه ی شغلی خودشون بی سواد هستن، الگو میشن این مشکلات پیش میاد! به نوعی توی اون شرایط سیروان به دنبال پیدا کردن مقصر بود که البته بعضی از سلبریتی ها به این حرف های سیروان واکنش نشون دادن مثلا امیرمهدی ژوله که اینجوری گفت: ما رئیس جمهور انتخاب کردیم پیامبر که انتخاب نکردیم، رای دادیم که بتونیم بعدها انتقاد کنیم و تذکر بدیم! ما طرفمون مشخص بود تو چیکار میکردی اون موقع کدوم وری بودی؟ منتظر بودی رئیس جمهور خیالیت چوب جادوش رو تکون بده و اینجا بشه سوئیس!

سیروان-خسروی-15

کلا کار به اینجا ختم نشد و سیروان در رابطه با هر موضوعی که پارسال اتفاق افتاد، استوری گذاشت از شهادت کیان پیرفلک و تسلیت های مختلفی که توی پیجش میذاشت که در نهایت انقدر پیش رفت که مردم فک کردن سیروان و برادرش زانیار دستگیر شدن ولی خب یه استوری گذاشت و گفت که این اتفاق نیفتاده ولی بعد از این مارجراها زبون سیروان کار دستش داد و ممنوع الخروج شد و پاسپورتش ضبط شد، تا همین چند روز پیش که وقتی پاسپورش رو گرفت و رفع ممنوع الخروجی شد از ایران رفت! این خواننده حتی آخرین کنسرت خودش رو با دلیل توصیه ی پزشک، لغو کرد و رفت و به نوعی میشه گفت که طرفدار های خودش رو با یه عالمه سوال رها کرد؛ در حال حاضر هم اصلا برگشتنش و یا آینده ی شغلیش توی ایران مشخص نیست و امکان داره که خواننده ی دوس دارم زندگی رو، به شرطی این دوس داشتنش پا برجا بمونه که توی ایران نباشه!

عکس سیروان خسروی رو میبینید که بعد از رفتنش در یک کافه در استانبول گرفته شده.

سیروان (1)

کمی بیشتر دباره سیروان خسروی

سیروان که دانشجوی انصرافی رشتی اقتصاد نظری است از کودکی فعالیت در عرصه ی موسیقی رو آغاز کرده و با کمک کاوه یغمایی موسیقی رو بهتر شناخت، بجز خوانندگی آهنگسازی هم انجام میده و توی این زمین خیلی ماهره طوری که آهنگسازی وایسا دنیای رضا صادقی رو که حسابی هم ترکوند، سیروان انجام داده بود. سیروان یه بردار کوچیک تر به اسم زانیار داره که برخلاف سیروان که هنوز مجرده، زانیار متاهل هست، مادرشون اصالتا سنندجی هست و پدرشون کرمانشاهی.

سیروان5

زانیار ورزش حرفه ای میکنه و به گفته ی خودش کمبود وزن داشته که با ورزش تونسته برطرفش کنه و به نوعی با ژنتیک خودش جنگیده تا به این استایل و هیکل برسه و این موضوع بسیار براش سخت بوده ولی در عین حال خیلی هم لذت بخش. به گفته ی خود سیروان بین خواننده های پاپ مجاز، بیشترین مخاطب نوجوان رو داره که از این موضوع خیلی خوشحاله. یکی از آهنگ هایی که سیروان باهاش خیلی معروف شد دوس دارم زندگی رو بود که در نوع انگیزشی خودش حسابی ترکوند البته که آهنگ های خوب دیگه ای هم داره ولی در طی سال های فعالیت اون، بعضی ها این اعتقاد رو داشتن که اکثر کارهای سیروان کپی برداری هست و یه سری تغییرهای کوچیک در اون ها میده! ولی خود سیروان تا حالا واکنشی به این موضوع نشون نداده.

سیروان4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • . ارسالی در

    چی میگین؟ سیروان ک مهاجرت نکرده/:
    شایعه درس میکنین چرا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها