|

شومیز تمام سفید "ترلان پروانه" تو بازار طهران؛ خانوم و مامانش چقدر عین همن!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه بازیگر جذابیه که تصاویر زیادی از خود در اینستا منتشر میکنه اما اینبار خانوم بازیگر در بازار بزرگ تهران با استایلی عجیب ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- ترلان پروانه همیشه از دسته چهره هایی بوده که خیلی به خودش میرسیده و حواسش کاملا به تمام آیتمای استایل بوده و البته هست. ترلان پروانه البته که از پنج سالگی داره بازیگری می کنه و از یه سنی به بعد تا به این اندازه خوشتیپ شد و این مدلی نبود که تو تمام سنین شاخ دوران بازیگریش باشه! البته که باید اعتراف کرد ترلان پروانه تا زمانی که سن و سال بسیار کمی داشت در میون کودکان چهره ای شهرت یافته بود و از یه جایی به بعد هم که دیگه خود خانوم بازیگر راهش رو انتخاب کرد چه مدلی باشه و چه سبکی بچرخه!

ترلان پروانه از لحاظ عمل و بیهوشی خب تا به حال نرفته زیر تیغ جراحی، اما در عوض تا دلتون بخواد بعد از سن بیست سالگیش فیسش رو سوزن سوزن زد! خانوم بازیگر رو حالا با چهره ای می بینیم که ژل و پروتز از سر و روش میباره در حالی که بر این نظره کاری نکرده! ترلان پروانه خیلی به عکس گذاشتنای اینستاییش توجه خاصی داره و علاقه وافری هم به پست های سه تایی پیدا کرده و اصلا یا نمیداره یا سه تا میذاره که ست باشن! در ادامه تصاویر جدید وی را در بازار بزرگ تهران مشاهده می کنید.

8999

unknown_344367810_135544752834825_8039018748254424203_n

ttt

ترلان پروانه دائم الگردشی که شیفته خودش شده!

اینکه ترلان بانو از شلوار و کتونیش عکس گذاشته شاید برای شما عجیب به نظر بیاد و یا حتی بی نمک، اما برای ترلان پروانه انتشار این سبک تصاویر که شلوارش و به خصووووص کتونیش مشخص باشه خیلی اهمیت داره و عاشق این مدل تصاویر می باشد.

ترلان پروانه خب در حال حاضر شرایط مالی بسیار خوبی داره و به خصوص با بازی های متعددی که در دهه نود داشت تونست هم خودش و هم خانوادش رو به درآمدی قابل لمس و درست حسابی برسونه. این روند در حدی بود که حالا ترلان بانو رو می بینیم در حالی که یا مدام داره استایل عوض میکنه و برند پوشیش رو در چشم کاربران فرو میبره، و یا شده هنرمندی دائم الگردش که یه پاش تو طبیعته و یه پاش توجهای لوکسی که شاید هر کسی نتونه بره.

R6162912

درآمد وحشتناک ترلان پروانه که چهره مامانشو به هم ریخت!

ترلان پروانه همونطور که گفتیم بر این نظر و ادعاست که عمل زیبایی نداشته که خب باید بگیم راستم گفته! اما به این نکته اشاره ای نداشت که این روزا دیگه با ژل و فیلر میشه هررر  کاری کردا! 

ترلان بانو چشم هایی گربه ای شکل نیز دارد که در تمام تصاویر و سلفی ها دوست داره به رخشون بکشه که این موضوع رو هم خدادادی اعلام کرده نه عمل لیفت چشم و این حرفها!  ترلان پروانه حتی مادرش رو هم به مرور زیر و زبر کرد و حالا می بینیم که مادر جانِ ترلان خانوم به مامی جان تبدیل شدن!

tarlan-parvaneh34-vaghtesobh

tarlan-parvaneh33-vaghtesobh+(1)

دلیل مجرد بودن ترلان پروانه! خانوم بازیگر سنش داره رد میشه!

قطعا اینکه خانوما و آقایون بازیگر ازدواج نمیکنن دلایل مختلفی داره. خب برخی به خصوص خانوما پیشنهاد براشون کم میشه چرا که ازدواچ با یک بازیگر قطعا سختی های به شدت خاص خودش رو داره. از طرفی ممکنه خود خانوم و یا آقا ذهنیتش خیلی خاص شده باشه و نتونه هرکسی رو انتخاب کنه و برخی هم هستند که به مانند محمدرضا گلزار ازدواج نمیکنن تا هم ریزش هوادار نداشته باشن و هم خودشون رو محدود نکنن! 

unknown_75392904_2422862371169327_6535489976073415328_n

ترلان پروانه مشخص نیست جزو کدوم دستس اما چند باری پیش اومده که حرف و حدیث هایی و حتی عکس  فیلم هایی از این بازیگر جوان دیدیم که خانوم خانوما با شخصیت های مختلف در ارتباط بودن و یکی ازشون یواشکی چیزی رو ثبت کرده! 

WM1ODMzODU2N

کاراکترایی که تو سینما اختصاصی برای ترلان پروانه هستش!

یکسری از بازیگران هستند همانند نیوشا ضیغمی که دوست دارن تا همیشه و هر کجا نقش خانومای خوشگل رو بازی کنند و چندان چالشی ازشون دیده نمیشه. انگاری یکسری از نقش ها فقط برای برخی از بازیگران اختصاصی هستش که اگه کس دیگه ای بازیش کنه زیاد خوب از آب در نمیاد.

مثلا ترلان پروانه تو بیشتر نقشاش دختریه که چندان شرایط مالی خوبی نداره و دوست داره تا به یه چیزی برسه! مثلا فیلم "فراری" و یا "گربه سیاه" نمونه بارزش هستند که ترلان پروانه خوبم به تصویر کشیدتشون!

unknown_269387160_453515626290255_8173566024919167675_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیک پوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها