|

تیپ توووپ جورجینیا کنار دریای سعودیا وقتی خیلی گرمه؛ خواهرزن رونالدو رو باخ!

gorgina shayanews

در حالی که رونالدو این روزا تو عربستان حسابی داره میتازونه و بیش از اندازه مغرور شده، جورجینا در سواحل مشغول عشق و حاله!!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- دنیای فوتبال برای خودش دنیایی بزرگه. مثلا دیدین دنیای بازیگرا و فیلم و سریال رو؟ یا دنیای سیاست، دنیای لباس و مد و فشن و ...! فوتبال نوعی ورزشه که میشه گذاشتش زیر مجموعه ورزش ها اما از اونجایی که فوتبال یه جذابیت عظیم و حواشی عظیم تری برای خودش داره به خودیه خود یه دنیای بزرگه! اما از حواشی این روزهای فوتبال قطعا میشه به کریستیانو رونالدو و همسرش اشاره کرد که در عربستان به سر میبرن و روز به روز بیش از پیش مورد توجه قرار میگیرن. البته که قطعا یکی از دلایل اصلی عربستان از آوردن این چهره تو کشورش همین موضوعه دیده شدنه هستش که رونالدو و نامزدش به راحتی میتونن حاشیه سازی کنن و دیده بشن! که ناگفته هم نمونه جورجینا رودریگز یه وقتایی از کریس هم حسابی میزنه جلوتر و مورد توجهی عظیم تر قرار میگیره، چرا؟ چون ایشون خانوم هستن!!

گاهی برخی از خانوما هستند که تنها با همون استایل و. ظاهرشون میتونن یه تنه اسم در کردن های یک آقا رو بزنن کنار و بتازونن! جورجینا دقیقا همین مدلیه و حالا می بینیم که هر عکسی که این چهره در اینستاگرامش به اشتراک میذاره بیشتر بولد میشه تا تصاویری که رونالدو از خود در صفحش منتشر میکنه! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از وی در حالی که بچهاشو آورده لب ساحل و استایلش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

unknown_341387021_205378748866366_9076902049757221780_n

unknown_341757228_248879080866957_6874319667447363934_n

حرکت شرم آور رونالدو وقتی حجسابی قاطی میکنه!

اما بهتره یه پیام بارپگانی میون اخبار خانوادگی رونالدو داشته باشیم. اونم اینه که ظاهرا کریستیانو رونالدو در حالی که به شدت مغرور شده، در بازی با الهلال عربستان در حالی که باختن بدم باختن، حرکت ناجور کریس همرو به شوک فرو برد. قضیه از این قراره که رونالدو برای این بازی بسیار پر تلاش بود اما دست آخر بازی رو به الهلال باخت. رونالدو در حالی که از زمین خارج میشده با صدای هواداران روبرو میشه که مسی رو صدا میکردن و ظاهرا ایشون هم چندان به خود مسلط نبود و در آخر با حرکتی شرم اور پاسخگوی هواداران میشه! همین شد که حرف و حدیث هایی مبنی بر اخراج رونالدو از لیگ عربستان به گوش میرسه اما از اونجایی که کریس جان نماد اسم در کردن عربستانه و 220 میلیون یورو خرج قراردادش شده، احتمال داده میشه اخراجی در کار نباشه!

zo0pmf54

وقتی عربستان بخاطر جورجینا بیخیال قوانین خودش میشه!

خب قطعا عربستان یکی از گرم ترین کشورهای جهانه و درش استایل زدن هم به شدت سخته! میدونیم که جورجینا رودریگز مدلی جذاب و قهاره که برندهای خاص جهانی باهاش ارتباط میگیرن.

این چهره با توجه به اینکه در عربستان قوانین خاصی وجود داره، با کمال بی توجهی به کار خودش ادامه میده و گاهی حتی اونقدر با شکل و شمایلی نامتعارف دیده میشه که خیلیا میگن دیگه اینبار از طرف کشور عربستان تشر میخوره، اما انگار نه انگااار! ظاهرا سعودی ها هدفی سر سخت دارن که بخاطرش قوانین خودشون رو هم زیر پا گذاشتن!

unknown_334654804_783795995952340_4342590580707042437_n

تولد بازی جذاب رونالدو واسه دخترش!

اما میشه گفت رونالدو در کنار جورجینا طولانی ترین رابطش رو داشته چرا که تمام دوست دختر های قبلی این چهره خیلی زود به جدایی ختم شدن اما جورجینا خانوم نه تنها جای پای سفت و محکمی داره، بلکه چهار فرزند نیز برای کریس خان آورده و در حال حاضر خونواده ای بزرگ دارن که البته رونالدو تو حال و هوای هفت تا بچه داشتنه چرا که میدونید علاقه وافری به عدد هفت داره!

کریستیانو رونالدو یه بهشت دست ساز برای بچهاش روی کره زمین ساخته و هر چه که دلشون بخواد یک دو سه فراهمه! اما اینبار رونالدو برای تولد فرزند فسقلیش با انتشار تصویر زیر نوشت: «تولد یک‌سالگی‌ات رو بهت تبریک میگم عشقم. بابا خیلی دوستت داره!»

1544741_912

خواهرزنِ کریس چه حالی به حولی شده کنار این زوج!

اما جورجینای اسپانیایی خواهری داره به نام ایوانا که ایشون نیز به برکت حضور دامادی همچون رونالدو تونست مورد توجه قرار بگیره. وی در حال حاضر به ماند خواهرش در راستای مدلینگی تصویری منتشر میکنه و بیش از 750 هزار دنبال کننده داره. در ادامه مشاهده می کنید تصویری که ایوانا همراه با به اشتراک گذاشت و نوشت: روز خرید با همرا با خواهر!

Screenshot_20230322_132755_Instagram

قبل و بعد برگ ریزون جورجینا رودریگز!

اما شاید براتون جالب باشه که بدونید جورجینا تا پیش از عمل های زیبایی خود به چه شکل بوده که خب این قطعا موضوعی جذابه چرا که فیسی به شدت ساده و نه چندان زیبا چطور با عمل تونست مخ شخصیتی همچون رونالدو رو بزنه و حتی صاحب چهار فرزند مشترک نیز بشه!!

البته که ناگفته نمونه خود کریستیانو هم تا پیش از شهرت و پولدار شدنش چهره ای به شدت معمولی داشت که خب اگه یه سرچ ساده کنید قطعا برگاتون خواهید ریخت.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی