|

نیوفیس ژذاااب مریم مومن که تو اینستا رو شد؛ خانوم با لباس مشعشع چشارو به خودش دوخت!

maryam momen shayanews

مریم مومن همیشه باز بازیگرایی بوده که به عکساش خیلی اهمیت میده و اینبار هم خانوم بازیگر با تعدادی تصویر جذاب اینستاگرامش رو بروزرسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مریم مومن بازیگری زیبا رو با استعدادی نو می باشد که البته هوز خیلی راه داره تا به اون پختگیه جذابی که وجود داره برسه. چرا که مریم مومن یه دختر دهه هفتادیه که در نیمه دوم این دهه متولد شده و هنوز سن و سال بالایی نداره و تا به اینجای کارش هم هنوز کارنامه کاری تعداد بالایی برای خود نساخته، اما خب چون در دو سریال اسم و رسم دار ایفای نقش داشته تونست خیلی زود خودش رو در این عرصه شگفت انگیز نشون بده و به شهرت برسونه. اما چرا گفتیم مریم مومن هنوز راه زیادی داره؟ چون خانوم بازیگر جوان ما به گفته بسیاری از کاربران سبک بازی یخ طوری داره و اینجوریه که تو هر کاراکتری که باشه تو یه راستا دیده میشه و چندان بالا پایین و چالش خاصی از خود نشون نمیده. مریم مومن با بازی در سریال "بانوی عمارت" بود که به دنیای بازیگری ورود کرد و حالا هوادارای بسیاری داره.

unknown_125901610_3622648011135786_1149314187378391157_n

فاز مریم مومن و دَدیش اون بالا بالا های طهرون!

مریم مومن به گفته خودش در کودکی زندگی چندان جالبی نداشته و خب از اونجایی تو 9 سالگی مادر و پدرش از هم جدا شدن مریم بانو بر این عقیدس که تو این سن یک شبه بزرگ شده و از اون به بعد خیلی هم مراقب مادرش بوده و چندان حال روحی درست درمونی نداشته!

مریم مومن بیشتر از این در رابطه با مادر و پدرش صحبتی نکرد و در صفحه اینستاگرامش هم همیشه این تنها خودشه که دیده میشه و کاری به کار کسی نداره که مثلا بخواد از خونواده بزاره و یا با دوستان خیلی عکس و فیلم منتشر کنه! اما اینبار خانوم بازیگر تصویر رو به اشتراک گذاشت که در کنار پدرشه

maryam.momen_s+instagram+2023-2-25+story

وقتی مریم مومن دلش نمیاد این عکسای جذابشو به رخ نکشه!

اما از دیگر مورادی که نشون میده این بازیگر هنوز در حال جلب توجهه هستش و علاقمنده تا به همگان نشون بده و بگه بلللله من هم هستم! من یک بازیگر زیبا و جذابم که شهرت پیدا کردم و میخوام هر چه بیشتر مشهور بشم! اینه که خانوم خانوما مدام در حال عکاسیه و همیشه هم جوری عکس و ویدیو از خودش به اشتراک میذاره که گویی این چهره یه پاش در آتلیه و جلو دوربین حرفه ای هستش و پای دیگرش در کل زندگانی!

مریم مومن در صفحه اینستاگرامش پست و استوری های بسیار زیادی منتشر میکنه و نکته جالب این چهره اینه که کلا از تصاویر یهویی و بی غل و غش هم خوشش نمیاد و بیشتر استقبالش از تولید محتوا هایی هستش که لباسی طراحی شده و خاص با آرایشی غلیظ و لوکیشن و ژست هایی آس داشته باشند! در ادامه جدیدترین آن را مشاهده می کنید که خب مریم مومن دلش نیومده از هیچکدوم از عکساش بگذره و به ویدیو تبدیلشون کرده.

مریم مومن اون آیتم خوشگلی که خدا بهش داده رو نشون همه داد!

اما از حق هم نگذریم میون اینهمه بازیگر عملی پروتزی که دیگه چهره های طبیعی کم پیدا شدن، مریم مومن نچرال بودن خودش رو حفظ کرده. گرچه که خانوم خانوما به شدت اهل میکاپ های رنگ دار هستش اما خب همین که هنوز اعتماد خوبی به زیبایی فیسش داره خودش خوبه!!

مریم مومن برای اکثر استوری هایی که به اشتراک میذاره از فیلترای اینستاگرامی استفاده میکنه که خب میدوندی چقدر چهره ور متفاوت میکنن. اما به تازگی این بازیگر جوان ما انگاری ناپرهیزی کرد و بی فیلتر از نمایی نزدیک از خودش رونمایی کرد و اتفاقا مورد توجه هم قرار گرفت. در ادامه مشاهده می کنید که مریم مومن با فیس دست نخورده و خدادادیش چقدر میتونه جذاب باشه!

maryam.momen_s instagram 2023-4-5 story

وقتی مریم مومن با استایل سیاه و سفیدش مد و فن رو به خاک و خون کشید!

از دیگر موضوعاتی که در رابطه با مریم مومن وجود داره اینه که چندان تو حوزه مد و فشن خفن نیست که خب میدونید برای یک بازیگر اول استعداد و دانش و تواناییش مهمه و بعد استایل و ظاهرش به شدت اهمیت داره که برخی هستند به مانند مریم بانو و یا بهاره رهنما چندان در این مورد جذاب عمل نمیکنن و انگاری باید یه چند واحدی پیش ترلان پروانه و سارا بهرامی پاس کنن!

اما در کل بخوایم نگاهی به استایل و ظواهر خانوم خانوما بی اندازیم باید به این نکته اشاره داشته باشیم که مریم مومن خیلی اهل رنگ پوشیدنه و اصلا اهل ترس تو استایل نیست و هر طور که بخواد بی توجه به اینکه چی با چی خوبه یا ترند چیه میره جلو.

مریم+مومن+(1)

بلوف جنجالی مریم مومن در مورد مردم!

همیشه در مصاحباتی که با بازیگران انجام میشه چیزی برای گیر و حرف و حدیث هست! اصلا انگار ذات بازیگر رو با جنجال ساخته اند چرا که حتی اگه خانوم یا آقای بازیگری به دنبال جنجال نباشه هم باز جنجال به دنبالش هست! مدتی پیش مریم مومن در یکی از مصاحبات خود خطاب به مردم گفت که من خاک پای شما هستم و هر کاری که انجام میدیم، فقط به خاطر شماست. مینا وحید که همبازی خانوم مومن در سریال بانوی عمارت بود با پاسخی عجیب و غریب، حرف این بازیگر رو تحلیل کرد و مریم مومن هم در جواب او صحبت هایی انجام داد که خیلی باعث جنجال در فضای مجازی شد.

unknown_242709769_170939551826518_1116715246385903196_n

این حرف ها به وفور بین بازیگران پیش میاد که مینا وحید هم که جزو یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینماست از این غافله عقب نموند و به گفته برخی از فعالان در فضای مجازی میخواست با این کار برای خودش حاشیه درست کنه، بلکه بیشتر سر زبونا بیفته.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها