|

جورجینا رونالدو با کیلو کیلو جواهر شد ملکه بلاد سعودیا ؛ چه بد قاطی دعوا شد!

Georgina Rodríguez

خانوم رونالدو که به خاطر ترنسفر همسرش حالا تو عربستان ساکن شده با ظاهر ساده و جواهرات گرون قیمتش همچین رخ میاد که بیا و ببین.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روز ها هر چه قدر هم که ادعا کنید اهل دنبال کردن اخبار حاشیه ای مرتبط با فوتبال نیستید و اون رو فقط به خاطر خودش تماشا می کنید باز هم مطمئنا همسر زیبا و پر حاشیه کریستین رونالدو، جورجینا رودریگز توجهتون رو به خودش جلب کرده مخصوصا از وقتی که این زوج معروف به همراه کل خانوادشون رفتند عربستان تا آقای شماره هفت در تیم النصر عربستان توپ بزنه. در حالی که این انتخاب کریستین رونالدو خیلی ها رو حسابی شوکه کرد اما برای همسر مدلش یه موقعیت عالی به وجود اومد تا ده برابر گذشته به درخشه و به چشم بیاد تا جایی که شبکه نتفلیکس تصمیم گرفت تا مستند زندگی ایشون رو بسازه و حالا هم فصل دوم این مستند در راهه.

جورجینا رودریگز و کریستین رونالدو

جورجینا رودریگز یه مدل خوش بر و روست که خیلی خیلی زیاد هم به خودش میرسه و هیچی کم نمیگذاره و معمولا هم با آرایش ها کامل دیده میشه اما اخیرا خانوم رودریگز عکسی از خودش به همراه همسرش و یه عکس هم به همراه فرزندش منتشر کرده که هیچ آرایشی نداره و رفتند بیرون برای گردش و این طوری نشون میده که از چهره خودش فوق العاده راضیه و آرایش هم یکی از مواردی است که بهش علاقه داره. البته این اولین باری نیست که جورجینا چنین عکسی از خودش منتشر میکنه و گرچه وقتی که اسمش میاد غالبا اون رو با کلی آرایش و لباس های پر زرق و برق به یاد میاریم اما تا به حال بار ها نشون داده که چطور میتونه ساده و خودمونی باشه، البته از نوع مارک و گرونش!

جورجینا رودریگز و کریستین رونالدو

وقتی جورجینا به خاطر ساعت کاسیوش قاطی دعوا زن و شوهری میشه

جورجینا به تازگی تصویری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که سوالات زیادی را به دنبال داشته است. او یک پست اینستاگرامی با ۷ تصویر مختلف در صفحه خود قرار داد که در یکی از آن‌ها یک ساعت کاسیو در دستش بود. برند کاسیو در ماجرای دعوای شکیرا و پیکه بسیار خبرساز شد و خواننده کلمبیایی در آهنگی که چندی پیش منتشر کرد با اسم بردن از کاسیو به همسر سابقش کنایه زد. در این آهنگ یک قسمت وجود داشت که در آن شکیرا به ماجرای پیکه و کلارا چیا اشاره می‌کرد که مانند «تعویض رولکس با کاسیو» بوده است. پیکه هم در واکنش به این اقدام با یک ساعت کاسیو در برنامه اینترنتی خود حاضر شد.

اکنون بسیاری از دنبال‌کنندگان جورجینا بر این باورند که تصمیم او برای ژست گرفتن با ساعت کاسیو تصادفی نیست. آن‌ها فکر می‌کنند که او از این روش برای نشان دادن حمایت خود از جرارد پیکه در جدایی از شکیرا استفاده کرده است.

جورجینا رودریگز و کریستین رونالدو

وقتی جورجینا نو میکاپ میزنه تو برجک خوشگل ترین دختر های عربی

شایعات حول و حوش روابط کریستین رونالدو هرگز تمومی نداره و پیش از حضور جورجینا و 6 فرزند رونالدو این شایعات خیلی هم بیشتر بودند اما برای مدتی به نظر میرسید که ظاهرا بازار داغ شایعه پراکنی در رابطه با کریستین رونالدو تموم شده که اقامت اون ها در عربستان همه چیز رو بهم ریخت چون ظاهرا رونالدو حسابی به چشم پرنسس های عرب زبان جذاب اومد و توجه اون ها رو به خودش جلب کرد تا جایی که دختر شایسته کشور بحرین تو مصاحبه ای اعلام کرده مایله تا رونالدو رو از نزدیک ببینه و باهاش ازدواج کنه! این در حالیه که برگای همه ریخته چرا که شیلا سبت در این مصاحبه گفته مشکلی نداره که زن دوم کریس بشه و از اینکه با زنی دیگر در یک خانه زندگی کنه هم احساس ناراحتی نداره و مشکلی درش نمی بینه!! اما انگاری خانوم خانوما هنوز نیومده برای این ستاره 38 ساله شرط و شروطی هم داشته و گفته تنها درخواستش اینه که کریستیانو رونالدو اعلام کنه مسلمان شده!!!!!

جورجینا رودریگز و کریستین رونالدو

و ماجرا به همین جا ختم نمیشه و چند وقت بعد شیخه ماهرا شاهزاده اهل دبی نیز اعتراف کرد که از قبل شیفته رونالدو بوده و حالا که این ابَر ستاره به نزدیکی ایشون اومده درخواستش رو اعلام کرده و اما این چهره سلطنتی مشخص نیست که مشکلیییی با زن دوم شدن داره یا خیر!!!

حالا از همه این ها که بگذریم میبینیم که جورجینا راه و بی راه عکس های جذاب و بغل تو بغل با کریستین رونالدو منتشر میکنه و بدجوری دل دختر های عرب رو آب کرده و با موفقیت هایی هم که روز به روز به دست میاره انگاری بیشتر از قبل داره برای حد و مرز خانوم ها خط و نشون میکشه.

جورجینا رودریگز و کریستین رونالدو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها