|

فیگورای عجیب غریب المیرا دهقانی وقتی عروس شده آسسس؛ با همسری که علنی شد چه میتازونه!

elmira dehghani shayanews

المیرا دهقانی بازیگر خوش چهره ایرانی می باشد که هیچگاه عکس با لباس عروسی نداشت تا اینکه حالا فیگورای عروسیه خانوم همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- المیرا دهقانی از بازیگرای مشهور و محبوبی محسوب میشه که شاید خیلی با اسم و رسم شهرت آنچنانییی نداشته باشه اما سابقه کاری خوبی داره و تا به اینجا تونسته هوادارای بسیاری رو جلب خودش کنه. المیرا دهقانی اولین بار در سریال "همه چیز آنجاست" بود که دیده شد و نقش دختری پولدااار رو ایفا کرد. البته که این نقش کاملا به این چهره میومد چرا که المیرا دهقانی فیس و ظاهری کاملا لاکچری طور داره و از اونجایی که چهره ای عمل کرده و ژذااب هم برای خود ساخته، برای چنین کاراکترهایی به شدت مناااسبه!

المیرا دهقانی به تازگی از همسرش در اینستاگرام رونمایی کرده اما تا پیش از این بیشتر تصاویری که از خود میگرفت رو منتشر میکرد. اما اینبار المیرا بانو زد تو کار لباس عروس پوشیدن و گرفتن ژستای عجیب غریب! این در حالی بود که المیرا دهقانی اصلا تو فاز این جور عکسا و مدل لباس پوشیدنا نیست و بیشتر لاکچری طور استایل میزنه. در ادامه تصاویری که ازش گفته شد رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

المیرا+دهقانی

Untitled

پیرسینگ بازی المیرا دهقانی که تموم بشو نیست!

المیرا دهقانی با انتشار عکسای جینگولش نشون میده که حسابی سرخوشه و از همون اول هم خیلیا میگفتن که خانوم حسابی مایه تیله داره و گنجینه اش تموم نشدنیه ولی بیشتر فک میکردیم که این فقط تو چهره خانوم پیداست و واقعیت نداره.

اغلب بازیگرا همه جور خودنمایی کردن اما اینهمه استایلای هالیوودی و پیرسینگ خفن رو رسما تو چش کاربرا فرو کردن رو تا حالا ندیده بودیم.

Untitled

المیرا دهقانی و سیروان و پچ پچی عجیییب!

المیرا دهقانی که به تازگی تو سریال حرفه ای نقش آفرینی کرده، از اینکه با یه خواننده محبوب مثل سیروان خسروی همبازی شده بود تونست دل خیلیا رو بیش از پیش به دست بیاره و سکانس های بامزه این دو نفر با هم اینقدری تو اینستا وایرال شد که داشت رسما پیجا رو میترکوند.

اما این موضوع تنها وجه بامزه المیرا خانوم نیس و ایشون راه و بیراه با عکسای جینگول و خیلی فاز به فازش یه نوع پارادوکسی رو در معرض دید کاربرا قرار میده که واسه بعضیا هضم ناشدنیه. خانوم یه جا خیلی شیک و رسمی عکس میگیره و یه جای دیگه خیلی فاز شاخ طور گرفته و جدیدا هم یه عکسی گذاشته بود که او رو تو یه فضای قرمز رنگی خفه کرده بود و بدجور به چشم کاربرا خوش اومد!!!

المیرا دهقانی ظاهرا نصفش پسر بوده! تو کوچه فوتبال بازی میزنه باحال!

شاید فکر کنید المیرا دهقانی تنها کاره بولد و جذابی که در زندگی انجام داده بازیگری باشه اما خب سخت در اشتباهید چرا که این دختر دهه هفتادی در موضوعات جالبی فعالیت داشته و رفته به دنبالشون که شاید هر کسی تا به این میزان نره! المیرا دهقانی میگه: یکی از پیامدهای مثبت تئاتر تو زندگی من ایجاد انگیزه کتابخونی و مطالعه کردن بود چرا که این آیتم رو جزو برنامه روزانه من کرد. من کتاب های هنری ، روانشناسی ، فلسفی و کتاب های تخصصی سینما رو دنبال می کنم و معتقدم هر کدوم از اینها میتونن دست کم برای منِ بازیگر مفید باشن.

و یا مثلا خیلی از بانوان بازیگر هستند که ورزش رو دنبال میکنن اما خب تعداد بسیار زیادی اهل بدنسازی هستند که جهت نشون دادن و کلاس گذاشتن عکس و فیلم هایی هم به اشتراک میذارن. المیرا دهقانی اما این مدلیه که تا به حال به دنبال اسکیت ، دو میدانی ، والیبال رفته و چون پدرش خیلی اهل فوتبال بود خانوم بازیگر هم در کودکی تو کوچه فوتبال زیاد بازی میکرد.

المیرا+دهقانی (1)

ازدواجی که بالاخره علنی شد

المیرا دهقانی همونطور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم تازه ازدواج کرده اما از این مدل هنرمندا بود که از همسرش رونمایی نمیکرد. اما به یکباره دیدیم که المیرا بانو هم به عکس های تکی خود خاتمه داد و در حالی که همسری شیطون به مانندخودش داره، از این مرد خوشبخت رونمایی کرد.

elmiradehghani_327307219_577799453866994_7800339611120228091_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها