|

وقتی پانته آ بهرام بعد پوست شیر گیسارو کچل کرد و گل کاشت؛ بهش نمیاد ولی برنز کرد سیاه!

Pantea bahram shayanews

پانته آ بهرام شاید خیلی اهل حواشی نباشه اما این روزا با توجه به اینکه در پوست شیر ایفای نقش داره، تصویر عجیبی ازش دیده میشه و البته سوژه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پانته آ بهرام قطعا یکی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در عرصه سینما و تلویزیونه که این روزا هم در سریال شبکه خانگی "پوست شیر" دیده میشه و نقش مادر ساحل رو ایفا میکنه. پانته آ بهرام یه هزار سالی میشه که بازیگره و از همون تایم که سنش کم بود شروع به فعالیت کرد تا به حال که 53 سال سن داره و همچنان محبوب دل خیلی از مخاطبین هست! پانته آ بهرام اما به مانند خیلی از بازیگران از یه جایی به بعد دیگه فقط و فقط بر روی پرده نقره ای و شبکه خانگی دیده شد و دیگه جعبه جادو رو تحویل نگرفت که خب همین موضع باعث شده تا تلویزیون دیگه خیلی بازیگر خوب نداشته باشه و بیشتر چهره های  معمولی و یا تازه وارد باشند!

پانته آ بهرام تو اینستاگرام فعالیت خوبی داره اما این مدلی نیست که جنجالی باشه مگه اینکه دست به حرکت خاصی بزنه! پانته آ بانو تصاویر بسیاری از خود در این صفحه منتشر کرده و همه مدل پستی هم میذاره که با توجه به اینکه ساده و نچرال تولید محتوا میکنه خیلی به دنبال خوشگلاسیون های عجیب غریب نیست و یا کلا تو کار فیلترای اینستایی نیست و در مجموع میشه گفت یه چهره همه جور درست حسابیه که به خودش تکیه کرده نه موارد حاشیه ای! اما در ادامه تصویری از این بازیگر مشاهده می کنید که با ظاهر و گریمی عجیب عکس گذاشت و همرو متعجب ساخت!

campec.ir_s instagram 2023-3-5 story

شیطنت پانته آ بهرام که تو اینستاگرام فوران میکنه!

همنطور که میدونید و مشخصه، پانته آ بهرام چندان اهل ترند بازی های این دوره و زمونه نیست! حالا چه ترندی؟ مثلا دیدن خانومای بازیگر اصلا چه سن بالا و چه سن پایین رغبت بسیار زیادی به عمل های زیبایی پیدا کردن و در حالی که سعی بر این دارند یا خوشگل تر بشن و یا جَوون تر، میزنن و کلا یه فیس دیگه برای خودشون میسازن!

اما پانته آ بهرام این مدلی نیست و به هر آنچه که هست راضیه! البته که خانوم بازیگر یه روحیه شیطون طور داره که شاید هر کسی نداشته باشه و همونطور هم که تو نقشاش نشون میده اصلا شخصیت آروم و کم حرفی نداره.

officialpanteabahram_277568132_276915207950410_1008476221030259165_n

آرایش عجیب پانته آ بهرام و پوستی که خیلی برنز شد!

در رابطه با ساده بودن پانته آ بهرام گفتیم اما خب ایشون هم خانوم هستن و قطعا میکاپ های بسیاری داشتن! البته که آرایش کردن حس و حال خوبی به بانوان میده اما نه به اندازه خانومای ایرانی که دیگه ما تو هر چی در جهان مقام دار نباشیم در استفاده از لوازم آرایش خوب مقام داریم!

پانته آ بهرام نیز از این قافله عقب نمونده و خوب میکاپ میکنه اما نه غلیظ مثل بهاره رهنما و یا مرجانه گلچین! در ادامه نمونه ای از آرایش خانوم بازیگر رو می بینیم که البته چندان هم به مذاق کاربر خوش نیومد و انگاری پانته آ بهرام بیشتر نچرال طور باشه بهتره!

unknown_94103164_282284762778689_5201338343872098531_n

کمی بیشتر با پانته آ بهرام

پانته آ بهرام بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران 13 اسفند 1328 در تهران متولد شد. این بانوی هنرمند دانش آموخته مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما و فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی از دانشگاه می باشد.

پانته آ بهرام یک برادر و یک خواهر به نام رکسانا داره، پدرش "داوود بهرام" و زنده یاد مادرش "صدیقه محمدتقی بیک" نام داره. 

ازدواج پانته آ بهرام

درباره ازدواج و همسر خانم پانته آ بهرام اطلاعاتی منتشر نشده و گویا این بانوی هنرمند مجرد بوده و ازدواج نکرده!

پانته-آ-بهرام

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی