|

لیلا بلوکات دیگه آس پوشی رو بَددد نون کشیده؛ با پاشنه بلندای هزار بندش چه فیگوری میاد!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات از بازیگرای مشهوری هستش که اصولا اهل استایل زدنه اینبار با شاپنه بلندای عجیبش حسابی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگشر مشهور و پرطرفدار ایرانیه که این روزا تو کار و بارش به شدت کمرنگ شده. اما نکته اینجاست که لیلا بلوکات با وجود اینکه تو اینستاگرام خیلی خیلییی فعال بود اما انگاری صفحش مدتی میشه که از دسترس خارح شده و یا خودش خارج کرده!! لیلا بلوکات مِن جمله هنرمندانی می باشد که یهو با یه سریال به شهرت رسیدن و خانوم خانوما نیز در "یوسف پیامبر" ایفای نقش کرد و یهووو شد لیلا بلوکاتِ ایران. البته که جالبه بدونید لیلا بلوکات در این سریال قرار بوده نقش زلیخا رو بازی کنه اما کارگردان طی یه حرکت کتایون ریاحی رو میذاره سر این نقش و لیلا بانو هوتوتو میشن!

لیلا بلوکات اصولا خیلی اهل استایل های جذاب زدنه که البته این جذاب بودنه از این لحاظه که معمولا مثل بقیه لباسش رو انتخاب نمیکنه و همیشه سعی داره تا متفاوت باشه!! لیلا بلوکات هنوز ازدواج نکرده و به همین جهت همیشه یا با رفقا دیده میشه و یا با خونواده و آبجیاش. خانوم بازیگر از اونجایی همیشه شدیدا اهل عکس گرفتنه، خب با خانومای زیادی عکس میگیره و از اونجایی که میگن کبوتر با کبوتر باز با باز ظاهرا رفقای خانوم بازیگر هم به مانند خودش اهل تریپای خاص نیز هستند. مثلا در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید.

+استایل+مدلینگ+لیلا+بلوکات+_عکس

بلوکات

لیلا بلوکات اینجوریاست که خوب به خودش میرسه!

لیلا بلوکات از چهره های پول داررر و اهل زندگیه که نمیذاره هیچ جوره بهش بد بگذره. البته که خانوم بازیگر مجرد هستند و حداقل یه گزینه برای اعصاب خوردی در زندگی کم دارن و خب همین موضوع هم خودش بیشتر باعث میشه تا زندگی شاداب تری داشته باشی! البتتته که منظور این نیست که ازدواج و تاهل بد باشه خیییر! این روزا خیلی از بازیگران خانوم هستند که به سرعت زندگیشون از هم میپاشه و جدا میشن و آمار طلاق اونقدری بالا رفته که دیگه ازدواج کسی هم آدمو خوشحال نمیکنه و به هیمین جهت لیلا بلوکات نیز انگاری ازدواج نکنه لایف استایلش جذاب تره!!

uu

لیلا بلوکات و ظاهری که دلی بود و به دل نشست

از این ها که بگذریم لیلا بلوکات حالا برای خود دارای اسم و رسمی خاص در سینما است که کلی هم طرفدار دارد. وی زنی فعال در زندگی و فضای مجازی می باشد که مدیریت خیریه مهر لیلا رو هم در دست دارد. لیلا بلوکات از شخصیتی محبوب برخورداره که حاشیه ناشایستی نداره اما گهگاهی به دلیل استایل های نامتعارف کمی وارد این مسائل مشه که نمونش رو بالاتر دیدیم. اما جدا از تیپای جینگولی که از خانوم بازیگر دیدیم، مدتی پیش تصاویری از وی منتشر شد که نشون داد لیلا بلوکات در نجف و کربلا حضور دارد! اما این تنها نیمی از تعجب کاربران بود چرا که خانوم خانوما تا دو روز پیشش پاریس بودند و بعد در این تصاویر در کربلا. اما نیمی دیگر برای مدل حجاب لیلا بلوکات بود که در این زمان و مکان هم خانوم بازیگر همچنان شالشون سفت و درست نیست و مخالف بقیه شُل سرشون کردند اما هرچه بود این عکس لیلا خانوم بلوکات حسابی به دل نشست.

hg

gujy

زندگی شخصی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. بلوکات در رشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات در یکی از مصاحبه هایش گفته بود من عاشق خانواده ام هستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است.

leilabolukat_2608246929488637212_532473594

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اینا دیگه پیر شدن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها