|

وقتی مهراوه شریفی نیا با پتوی قرررمز مانتو ساخت توپ؛ تریپش تو خارج یجوری شده!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا بازیگر مشهور سینما که این روزا تو کارش به شدت کمرنگ شده در اینستا فعالیت بسیاررری داره و اینبار استایلی سرخ از خود رو کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا بازیگر خوشگل و خوش استعداد ایرانیه که خیلییی ساله تو این عرصه فعالیت داره و با بازی در فیلم "دزد عروسک ها" در کنار مادرش آزیتا حاجیان حسابی ترکوند. مهراوه شریفی نیا گرچه تو دوران مدرسه و تحصیلش چندان فعالیتی تو بازیگری نداشت و رفت سراغ درس و مشق، اما بعد از یه سنی خانوم خانوما رو اونقدر تو این فضا دیدیم که شد یکی از بازیگرای دوست داشتنی و پررر طرفدار تو سینما و تلویزیون. مهراوه شریفی نیا به مانند هنرمندانی مثل ترانه علیدوستی نیست که با بهانه های مختلف و الکی خودش رو از تلویزیون دور کنه تا درآمد هنگفت شبکه خانگی و سینما بره تو جیبش؛ بلکه در این جعبه جادویی نیز اکتیوه و تا به حال چند سریال دیدنی و جذاب تو کارنامه کاریش ثبت کرده که خب نشون میده این چهره میخواد تا مردمی باشه نه پولکی و پارتی باز! مهراوه شریفی هم با "کیمیا" و هم با "خداحافظ بچه" کلی جفت چشم رو پای تلویزیون نشوند و سریال هایی با محتوا تحویل بیننده داد.

مهراوه+شریفی+نیا

تریپای مهراوه شریفی نیا بگیر نگیر داره! یکبار نایس و خوشپوش، بار دیگر عجیب و بدپوش

مهراوه شریفی نیا خوش فیسه که خب در این رابطه پایین تر ریز بینانه تر صحبت میکنیم اما در ابتدا باید گفت مهراوه بانو اما چندان خوووشتیپ نیست! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم خانوما مثلا مثل سارا بهرامی و یا ترلان پروانه همیشه و همیشه خوشتیپ نیست بلکه استایل هایی که میزنه بگیر نگیر داره و یکبار با آیتم هایی درست و خوشرنگ دیده میشه و بار دیگر با ترکیباتی نه چندان زیبا ظاهر میشه که چندا از لحاظ فرمی و سایزی و تناژ رنگی درست نیستند!

اما در ادامه تصویری از خانوم خانوما مشاهده می کنید که نشون میده مهراوه شریفی نیا از علاقمندان رنگ قرمزه و با مانتوی مدل دار باحالاش توجه کاربران رو به خود جلب کرده.

Mehraveh_Sharifinia_2019

download (6)

زیبایی مهراوه شریفی نیا کار خداس نه مثل ضیغمی کار بنده خدا!

مهراوه شریفی نیا همونطور که در ابتدای متن گفتیم یه دختر خوش چهرست که البته خدا نقاشیش کرده نه بنده خدا! چرا که دیگه این روزا بازیگرای خانوم به قدری عملی پروتزی هستند که باید گشت و دید کدوم دستی به فیسش نبرده و نچراله!

بانوان ایرانی چه در عمل های زیبایی و چه از لحاظ میکاپ چهره به شدت نسبت به اروپا و آمریکا اعتیاد بیشتری دارن و تعداد خیلی بیشتری میرن سراغ این دو مورد که خب چندان جالب به نظر نمیاد!!

92ee086e2e6525d645425506e737bb99f403686f_1630218958

اما تئاتری که خط قرمزارو خیلی وقته رد کرده!

دیگه همه ما میدونیم که تلویزیون از همه لحاظ چه پوششی و چه دیالوگی به شدت محدودیت داره و کاملا چهارچوب رو رعایت میکنن اما بعد از اون سینما خیلی آزادانه تر عمل میکنه و این مدلیه که خانوما و آقایون بازیگر مثلا یهو محرمم میشن و میتونن به هم دست بزنن و یا از تیپ و استایل هایی راحت استفاده میشه! ولی بعد از همه اینها میرسیم به تئاتر که از سینما هم بدتره و به رااااحتی دیالوگ های جنسی و لباس های ناجور دیده میشه جوری که برای برخی از کارها باید ابتدا متوجه بشی چجور تئاتریه تا با خانواده بری یا نه!!! البته که این مزاح بود و جنبه تیکه هم داشت اما باید گفت مهراوه شریفی نیا نیز تصویری در تئاتر داره که در صحنه ای خاص کاملا امیر جعفری رو در آغوش گرفته که خب این سوال پیش میاد چرا این سه فضا انقدر با هم متفاوتن؟!

Untitled+(1)

وقتی به نظر مهراوه شریفی نیا شوهررر نیست که نیست!

مهراوه شریفی نیا از بایگران خانومی هستش که با وجود اینکه سن کمی نداره اما هنوز ازدواج نکرده و خبری هم ازش نیست. مهراوه خانوم وقتی که در برنامه "دورهمی" دعوت شد به سوال عجیب مهران مدیری جواب داد. آقای مدیری در این بخش از برنامه از خانوم بازیگر میپرسه کسی نمیگیره شمارو؟ شوهر گیر نمیاد!

مهراوه+شریفی+نیا+

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است.

شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد.

239739770_563387471352040_1231728925357783812_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی