|

فیگورای خاص و منحرف ویدا جوان با شوهر خاصش؛ خانوووم بادی پوشید فشرده و سفید!

vida javan shayanews

ویدا جوان بازیگر جوان و جذاب ایرانی که در این شبها تو سریال تمام رخ ایفای نقش داره، تصاویری از خود همراه با همسرش منتشر کرد که سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ویدا جوان بازیگر جوان و دلربای ایرانی می باشد که سالهاست در این عرصه فعالیت دارد و در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته که هم طنز بودن و هم جدی از نوع خشنش! ویدا جوان شاید چندان بهش نیاد و چهره ساده و مظلومی داشته باشه، اما اگه سریال ببین های تلویزیونی باشید میدونید که خانوم خانوما همین حالا شبها سریالی تو پخش دارن که کاراکتر خشنی رو ایفا میکنن! این در حالیه که ویدا جوان در سریال "زمانه" شخصیتی آروم و ساده داشت اما در  سریال "پژمان" خیلی شیطوووون بود و در سریالی که اخیرا نشون میده هم به شدت منفی! این ها همه از توانایی های ویدا جوان می باشد که شاید هر بازیگری نداشته باشه و فقط بتونه تو یه لِول کاری با کاراکتر های شبیه به هم بازی کنه نه انقدر متفاوت!

خب بازیگر شدن کلا این مدلیه که حتی شخصیت خودت رو هم باید فراموش کنی و بی تو فاز و نول اون نقشی که قراه دیده بشی! به همین جهت خب برخی از بازیگرا هستند که شاید بعه چهرشون نیاد کاراکتر ایکس و ایگرگ و یا اصلا نتونن به خوبی تو ظاهر و باطن اون نقش برن! شاید بگین چقدر در رابطه با این موضوع صحبت کردیم که خب اگه کمی تا قسمتی به ماهیت بازیگری فکر کنید می بینید این عرصه همینه و بس!

951360662-parsnaz-com

ویدا جوان با شوهرش عکسایی میذاره که هررر کسی نمیذاره!

ویدا جوان یه دختر دهه شصتیه که متاهله و از جمع مجردین نیست. خانوم بازیگر در مجموع حاشیه خاصی نداره و زیاد تو جنجالات الکی پلکی خودش رو دخالت نمیده! اما از حواشی باحال این بازیگر جذابمون میتونیم به همین ازدواج ویدا جوان اشاره کنیم که جالبه خانوم از آقا خواستگاری کرده بوده و در نهایت خیلی زود این درخواستش به ازدواج ختم شده. اما ویدا جوان کلا عادت داره تصاویر عشقولانه جالب با همسرش منتشر میکنه که شاید هر کسی انقدر راحت عکس نذاره اما از اونجایی که خانوم خانومای ما خیلی تو این حوالی دیده شدن از راه های عجیب نیستند، در این موضوع نیز مورد توجه منفی قرار نگرفت.

E7663988-A3E3-4756-A327-88BCFCAE97C0

nody-برادر-پژمان-جمشیدی-1632340224

Untitled

وقتی ویدا جوان پررر کاره ولی اهل دیده شدن های یِلخی نیست!

خب برخی از بازیگران هستند همانند بهاره رهنما که اصولا به دنبال شر میگردن و کلا اگه حاشیه ای نسازن انگاری روزشون شب نمیشه. این گونه افراد معمولا از هرررر راه و روندی هم استفاده می کنند که خب میدونیم دیگه بهاره خانوم چیکارا کرده و داره انجام میده، همچنان!

برخی هم هستند همانند ویداجوان که اصولا دنبال دردسر نمیگردن و خب عجیبه ویدا جوان با همین شهرت و با همین فیس به راحتی میتونه تبلیغات بگیره و پیج اینستاگرامی شرو بکشه بالا ولی انگاری قصد این کارا رو نداره و بالا رفتن از این راه و روندو نمیپسنده! ویدا جوان حتی در حال حاضر پیج درست حسابیم نداره و اینطور که معلومه خانوم بازیگر یا از شهرت خسته شده و دوری کرده و یا اصلا علاقه ای به این حوالی نداره چرا که ویدا بانو یه دختر دهه شصتیه که خب سن و سالش میطلبه شاد و شنگول و البته به دنبال درآمد بیشتر و دیده شدن باشه اما این چنین نیست!

unknown_242348283_906154763585670_642975260548307149_n

unknown_241502447_535154097813545_6065200723962492570_n

خانومای بایگر تو مسابقه استایل چه میتازونن! ویدا جوان سوسکی در داره!

خانومای بازیگر این روزا به قدری متفاوت و عجیب پوش شدن که فقط باید بگی واووو ارژنگ جان! احتمالا شما هم این دیالوگ مهناز افشار رو در فیلم نهنگ عنبر به یاد دارید که میگفت خارجیا وقتی متعجب میشن میگن واووو! برای خانومای بازیگر ایرانی هم باید بعد از دیدن مراسمات سینمایی چنین گفت و شاخ درآورد چرا که بعد از کم شدن کرونا به هر شکلی که دلشون بخواد استایل میزنن حالا چرا چون یه قانون نانوشته ای وجود داره به نام اینکه اگه بازیگر شدی و خاااص و شاخ نشدی پس تو از قافله عقب موندی و بی کلاسی!

از طرفی هم خانومای بازیگر یجور عجیب پوش میشن که انگاری تا همین دو روز قبلش از مردم عادی نبودن و تریپای عادی نمیزدن که حالا انقدر اجق وجق پوشیدن براشون شده واااجب! ویدا جوان نیز تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده که چندان ساده نیستند و جلب توجهی جالب دارند. در ادامه نمونه هایی از اونهارو مشاهده می کنید که نشون میده خانوم خانوما خوبم کارشو بلده!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی