|

وقتی برزو ارجمند میشه دشمن خانم ممیزی؛ پارمیس بانو چه جوگولستانی راه انداخته!

برزو ارجمند که به همراه خانواده اش و رفیق جون جونیش عازم امریکا شده با کار کاسبی خانوادگیشون رسما افتادن سر زبون ها.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- برزو ارجمند بازیگر نام آشنا و پر طرفدار سینما و تلویزیون است که تا حالا کار های فوق العاده ای رو هم در پرونده کاری خودش ثبت کرده و نقش های خاطره انگیزی رو ایفا کرده که هرگز از ذهن پاک نمیشند مثل برزو خان سپهسالار در سریال بی نظیر قهوه تلخ؛ اما حالا مدتی میشه که آقای برزو ارجمند دیگه در هیچ فیلم و سریالی دیده نمیشه و احتمالا دیگه هم هرگز ایشون رو در صنعت فیلم سازی ایران نخواهیم دید.

همون طور که احتمالا خودتون هم می دونید برزو ارجمند مدت ها پیش به همراه خانوادش از ایران به امریکا مهاجرت کرد و فعالیت هنری اش رو به همراه رفیق گرمابه و گلستانش یعنی احسان کرمی اون جا از سر گرفت و یه گروه تئاتر راه انداختند؛ با این همه همچنان انتظار می رفت که شاهد بازگشت آقای بازیگر به ایران باشیم که ناگهااااان، عکس برزو خان به همراه احسان کرمی در عروسی ساسی مانکن خواننده غیر مجاز ایرانی منتشر شد و بعد از اون شایعات مبنی بر عدم بازگشت برزو ارجمند و احسان کرمی هم شدت بیشتری گرفت. در هر حال به گفته خود برزو ارجمند هدف او و خانمش این بوده که آینده فرزندشون رو تامین کنند، یعنی دلیلشون برای مهاجرت کاملا شخصی است.

برزو ارجمندبرزو ارجمند

وقت برزو ارزجمند فاز خوانندگیش میگیره ناجور

برزو ارجمند تا حالا چندین و چند بار با صفحه شخصیش، از خودش در حال نواختن و آواز خوندن فیلم گرفته و منتشر کرده، اما حالا این طور که به نظر میاد برزو خان تصمیم داره تا به این موضوع با جدیت بیشتری رسیدگی کنه. خوانندگی برزو خان ارجمند اصلا موضوع عجیبی نیست چون در سر تا سر دنیا هنرمند های زیادی هستند که در کنار حرفه اصلی خودشون هنر دیگه ای رو هم دنبال می کنند و البته این موضوع در بین خواننده ها و بازیگر ها بیشتر دیده میشه، مثل سیروان و زانیار خسروی، محمد رضا گلزار و البته احسان کرمی. در ادامه یک نمونه از آواز خوانی های برزو ارجمند رو با هم میبینیم.

وقتی برزو ارجمند اون ور دنیا بیکار نمیشینه

برزو ارجمند و احسان کرمی در مدت نسبتا کوتاهی بعد از این که به امریکا سفر کردند تونستند یه نمایش راه بندازند و اون رو در چند شهر مختلف امریکا به روی صحنه ببرند. با توجه به این که آقایون سلبریتی خیلی زود دست به کار شدند و کل پروسه از نویسندگی تا کارگردانی کار رو هم خودشون به عهده گرفتند میشه حدس زد که این دو رفیق پیش از این که حتا پاشون به امریکا برسه برای اجراشون برنامه ریزی کرده بودند، و اما برای اون هایی که نمی دونند باید بگیم که اسم این نمایش پر سر و صدا پازل است که ظاهرا استقبال خوبی هم ازش به عمل اومده.

برزو ارجمند

وقتی برزو ارجمند یک دفعه ای میشه دشمن خونی خانوم ممیزی

به گزارش شایانیوز، همون طوری که می دونید ریحانه پارسا از وقتی که چمدونش رو بست و از ایران رفت خیلی داستان ها و حواشی زیادی رو پشت سر گذاشت تا به این جایی که الان هست برسه اما با این حال همچنان هم خیلی بی سر صدا نیست؛ و این بار ظاهرا نوبت به برزو ارجمند و احسان کرمی رسیده مورد اصابت توهین ها و تکه پرونی های ریحانه پارسا قرار بگیرند.

برزو ارجمند

وقتی خانوم برزو ارجمند دو هیچ از خودش جلو میزنه

همسر برزو ارجمند، پارمیس زند از گریمور های حرفه ای و درجه یک است که وقتی تو ایران بود هم کار و بارش به راه بود و حالا که مهاجرت کرده هم ظاهرا درست مانند برزو خان حرفه خودش رو از سر گرفته و داره خیلی حرفه ای کار می کنه. همین چند وقت پیش هم عکس ایشون به همراه شالی زمردی مجری فاکس نیوز منتشر شد که پارمیس خانوم در حال گریم خانوم مجری هستند. خب این طوری یعنی خانوم خانوما دو هیچ از آقای همسرش که داره تلاش میک نه تا به همراه احسان کرمی گروه تئاتر خودشون رو بسازند جلو تره.

برزو ارجمندبرزو ارجمند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها