|

زنِ شاهرخ استخری یه جور پاکار اینستاس همه رو آسی کرده؛ خانوم سانسور لازمه ناجووور!

Sepideh Bazmi Por Paparazzi

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ اسخری است که دیگه از بلاگرام جلو زده و حالا خانوم رو در هررر شرایط و استایلی میبینیم! مخصوصا با سانسور های عجیییب!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاهرخ استخری از جمله بازیگر هایی است که در دهه هشتاد و نود خیلی محبوب بود و کلی طرفدار داشت، این روزها هم شبکه آی فیلم در حال پخش یکی از محبوب ترین کارهای شاهرخ استخری یعنی سریال فاصله هاست. اون دوران رو میشد دوران اوج کاری شاهرخ استخری نامگذاری کرد به خاطر انی که هم نسبتا خیلی پر کار بود و هم خیلی طرفدار کشته مرده داشت اما حالا به گفته خودِ آقای استخری پنج سالی میشه که ایشون جلوی دوربین نرفته؛ خب این طور که به نظر میاد تصمیم هم نداره بره که البته با توجه به فعالیت های جانبی زیادی که داره اصلا عجیب نیست.

اون دوران که شاهرخ استخری رو بورس بود خیلی ها کنجکاو بودن که بدونند همسر آقای بازیگر کیه اما آقا شاهرخ به هیچ عنوان از همسرش رونمایی نمی کرد یعنی نه تنها اجازه نمیداد هیچ عکسی از خانومش منتشر بشه بلکه در مراسم ها و اکران ها هم که حضور پیدا می کرد همیشه تنها بود که مبادا یه وقت چشم غریبه خانوم خانوماش بیوفته، اما حالا اوضاع تغییر کرده و همسر آقای بازیگر یعنی سپیده بزمی پور از خودش معروف تره و خانوم رسما اینستا رو قرق کرده و خانوم و آقای هر کدوم در دو صفحه جداگانه به قدری از خودشون عکس و استوری میگذارند که دیگه صدای کاربران رو هم در آوردن.

سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور روی هرچی بلاگره کم کرده بس تو اینستا پلاسه

به گزارش شایانیوز، سپیده خانوم بزمی پور همسر شاهرخ استخری یه جوری فعالیتش بالاست که دیگه انگار کلا تو اینستا زندگی میکنه و به همین طریق هم یه جورایی داره کاره دو سه تا بلاگر رو انجام میده؛ یه روز مادره، یه روز مدله، یه روز همسره خلاصه که به قول بعضی ها این طور که به نظر میرسه خانواده استخری تو اینستا چادر زدن و بیخیال خونه و زندگیشون شدن. سپیده خانوم بزمی پور هم که تا چند سال پیش حتا یه عکس هم ازش تو اینستا پیدا نمیشد حالا راه و بی راه با ژست ها و ادا اطوار های مختلف از خودش عکس میگیره و پست و استوری میکنه.

سپیده بزمی پورسپیده بزمی پور

عکس های خصوصی سپیده بزمی پور تو اینستا پاشیده

حالا از عجایب صفحه شخصی سپیده خانوم بزمی پور میشه به عکس هایی اشاره کرد که رسما عکس های شخصی ای هستن و اصلا سوال اینجاست که خانوم خانوما چطور فرصت می کنه تو اون موقعیت عکس بگیره یا اصلا چرا باید تو همچین وضعیت هایی عکس بگیره مثل وقتی که با سپیده خانوم با دوستانش برای اسپا رفته بودن و یا مثل عکسی که از خودش و دختراش سر صبحی منتشر کرده بود که یعنی هر روز صبح ما همچین سکانس عشقولانه ای رو تجربه می کنیم.

سپیده بزمی پورسپیده بزمی پور

قِر و فر های شاخ دار سپیده بزمی پور که سانسور لازمن بد جور

مشخصا سپیده بزمی پور که لایف استایل خیلی اروپایی هم داره تفریح و دَدر دودور رفتنش هم غربی طوره و کلی قر و فر داره اما از اونجایی که خانوم خانوما نه می تونه از تفریحاتش بگذره و نه می تونه از اینستاگرامش بگذره این میشه که راه و بی راه شاهد سانسور های عجیب غریب و مسخره ایشون خواهیم بود. البته این طور که به نظر میاد زنِ شاهرخ استخری کلا به مسئله سانسور علاقه زیادی داره و برای همین هم هر زمان هر عکسی که دلش بخواد با دو سه تا استیکر سانسور و بعد هم منتشر میکنه.

سپیده بزمی پورشاهرخ استخری

بیوگرافی عجیب اما جذاااب سپیده بزمی پور

سپید بزمی پور متولد آبان ماه سال 1367 است که دو برادر دارد و در سن 14 سالگی به همراه خانواده اش به بلژیک مهاجرت می کنه. ایشون با توجه به این که به سه زبان زنده دنیا صحبت می کنه حرفه مترجمی رو دنبال کرده اگرچه که دارای مدرک مهندسی حسابداری هم هست. با همه این اوصاف این طور که به نظر میرسه بلاگری و فضای اینستاگرام بیشتر به مزاج خانوم خوش اومده با توجه به حجم بالای تولید محتوایی که ایشون انجام میده احتمالا این روزها دیگه کمتر میرسه تا به کارهایی مثل ترجمه رسیدگی کنه.

سپیده بزمی پورسپیده بزمی پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها