|

وقتی "شهرزاد کمال زاده" رفت تو فاز خوشگلاسیونُ شد سفید برفی؛ قالی کاشان سَر کردیااا!

shahrzad kamalzadeh shayanews

شهرزاد کمال زاده بازیگر خوش چهره که اخیرا با استایلای خفنش داره اینستا رو میترکونه، ایندفعه با یه میکاپ پر و پیمون شد کُپ آنجلای اونور آبیا!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شهرزاد کمال زاده بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "راه طولانی" تونست طرفدارای بی شماری رو برای خودش دست و پا کنه. شهرزاد کمال زاده تو این مدت که به دلایلی کم کار شده حسابی زده تو کار مد و این حرفا و چنان آرا ویرایی میکنه که رو دستش نیومده و البته تو این زمینه هم کلی هواخواه اینستاباز داره. شهرزاد کمال زاده به دلیل برخورداری از چهره و استایل مطلوب پایه در کمترین زمان ممکن ثابت کرد که میتونه در هر زمینه ای از مد گرفته تا بازیگری به شهرت برسه و بپره اون بالا مالاها!

شهرزاد خانوم به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرده که او رو با میکاپی جینگول و دوست داشتنی نشون میده که یه فیس تو دل برو و دخترونه از چهره خانوم بازیگر بیرون کشیده. البته که خانوم خانوما چهره فوق العاده خوش آرایشی داره و کافیه یه سری به پیجش بزنین تا با چهره های متفاوت و جذابی که میکاپ آرتیستای خفن واسش ساختن روبه رو شین.

البته از همون اول که شهرزاد کمال زاده تو سریال دیده شد، چهره خاص و زیبای او مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت و تونست جایگاه خوبی در این زمینه پیدا کنه. تازه ایشون نچرال هم هستن و هیچ عمل زیبایی انجام ندادن که این خودش دیگه به طور کامل حق مطلب رو اَدا میکنه!

r

تیپای ژیگول و خفنِ شهرزاد کمال زاده که سر زبونا انداختش!

شهرزاد خانوم که تو تیپ زدن به یه استایل خاص بسنده نمیکنه و سعی داره همیشه از تنوع زیادی در این زمینه استفاده کنه. واسه همین هم اخیرا بدجوری رفته تو فاز استایلای گُل گلی و چنان ژستی هم باهاشون میگیره که فقط بیا و ببین! واسه همین هم میخوایم چند تا از تیپای عجیب و غریبی که کسی فکر نمیکنم از چنین بازیگری توقع داشته باشه حتی یک بار هم امتحانش کنه و بعد هم بذاره تو پیج اینستاش، اما شهرزاد کمال زاده این کارو انجام داده بهتون نشون بدیم تا دریابید که نبود خانوم تو این مدت باعث نشده خیلی از این مدل آرا ویرا کردنا عقب بمونه و مثل امثال نیوشا ضغیمی ها نباشه!

البته این اصل موضوع فقط نیست و خانوم خانوما در کنار این استایلاش با برندهای مد خفنی هم کار میکنه که اون فوتوها رسما به درد یه آلبوم عکس خارجکی میخوره و نشون میده شهرزاد کمال زاده تو فاز گنگ گرفتن واقعا شبیهش نیومده!

t

shahrzadkamalzadeh_1647024335_2

fd

این تیپ خفن و اروپایی شهرزاد خانوم از کجا پدید اومده؟!

شهرزاد کمال زاده تو تمام این مدتی که رخی از خودش نشون نداده، خیلی سعی کرده به خودش برسه و اصلا اجازه نداده این دوری از کار براش گرون تموم شه. البته او درباره این کم کاریش گفته که نقش خوبی بهش پیشنهاد نمیشه و طی مصاحبه ای که انجام داد، گفته که به دلیل اینکه نچرال بیوتی هستن نمیتونه خوب توی سینما یا تلویزیون کار کنه و گویا حتما باید عمل زیبایی داشته باشه.

یکی از دلایلی هم که باعث میشه شهرزاد خانوم بره به جرگه خفنای بازیگری اینه که سعی کرده یه سلبریتی تموم عیار باشه و با چهره جذاب و خدادایش یه چیز متفاوتی نسبت به بقیه بازیگرایی باشه که شب و روز تو کلینیکای زیبایی زنبیل گذاشتن! خانوم کمال زاده به جای این کارا که حسابی هم چهره آدمو از ریخت و قیافه میندازه، رفته تو کار ورزش و با کوهنوری و دویدن و قایقرانی سعی کرده استایلی بی بدیل واسه خودش بسازه که رودست نداره!

shahrzadkamalzadeh_1651664039_2

shahrzadkamalzadeh_1651936938_1

یکم بیشتر شهرزاد کمال زاده رو بشناسی بَدک نیستا!

شهرزاد کمال زاده در سال 1364 و در تهران متولد شد. این بازیگر خوش چهره فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندانه. شهرزاد خانوم با بازی در سریال "هزاران چشم" ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد و پس از اون با بازی در سریال پرطرفدار "راه طولانی" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و طرفدارای بی شماری به دست بیاره.

shahrzadkamalzadeh_1657003881_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی