|

ساره بیات و عشقی که رنگش رو عوض کرد؛ خانوم گویا بنیادی لاکچری و پر پول بوده!

sare bayat shayanews

ساره بیات بازیگر جذاب و همسر موسیقیدان معروف علیرضا افکاری است که بعد ازدواج خانوم خانوما کلی تغییرات شگرف کرده که بیا و ببین.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ساره بیات از بازیگر های درجه یک و پر طرفدار سینما ست که تا حالا کار های خیلی خوبی هم تو پرونده کاری اش داشته و با بازی در سینمایی رحمان 1400 ثابت کرد که اگر چه غالبا در نقش خانوم های سرد، خشن و یخ رو بازی می کنه اما این انتخابشه و اگر پاش برسه می تونه نقش های کمدی رو هم خوب بازی کنه؛ پس برای خانوم ساره بیات جدایی نادر از سیمین و رحمان 1400 فرقی نداره به هر حال ایشون یه بازیگر خوبه که همین هم باعث شده کلی محبوب دل ها باشه؛ اما یه چیز دیگه ای که تو غالب نقش های انتخابی خانوم خانوما خود نمایی می کنه مرفه بودن و پول دار بودن اون شخصیت هاست و خیلی از طرفدار ها هم معتقدند دلیل این که ایشون انقدر خوب از پس ایفای این نقش ها بر میاد اینه که ذاتا چنین آدمی است.

یه سر کوچیک به صفحه خانوم بازیگر کافیه تا ببینیم که ببببلللله ساره خانوم بیات بنیادی ثروتمند بوده و لوکس زندگی کرده چه وقتی که مجرد بود و چه وقتی که با علیرضا افکاری عزیز، موسیقیدان درجه یک کشورمون ازدواج کرد. از اون جایی که ساره بیات ظاهرا خیلی هم شخصیت تو داری نداره و بدش نمیاد که دیگران بدونند چه زندگی لوکس و درجه یکی داره اینستاگرامش رو پر کرده با عکس های جورواجوری که از خودش و خونش در زوایای مختلف گرفته شده یه جوری که دیگه حتا طرفدار های پر و پا قرصش هم هرچی در عکس هایی که خانوم منتشر میکنه تفحص می کنند و دنبال معنا و مفهوم میگردن به چیزی نمیرسند مگر خودنمایی. در ادامه نمونه کوچیکی از عکس های خونه زندگی ساره بیات رو باهم میبینیم.

ساره بیات

ساره بیات آب ندیده بود و گرنه شناگر خوبیه

این روزها که فضای مجازی نقش بسیار گسترده ای در محبوبیت و شهرت بیشتر بازیگر ها و سلبریتی ها داره خیلی از اون ها با فعالیت بالا در صفحه اینستاگرامشون سعی می کنند که شهرت و اسم خودشون رو حفظ کنند حالا یک سری ها با عکس ها و محتواهای جذاب و دلبر مثل ترلان پروانه یک سری ها هم با عکس های عجیب غریب و بی مفهوم مثل فریبا نادری؛ اما این وسط خانوم ساره بیات از جمله اون بازیگر هایی بودند که به جز عکس های خاص اونم هرازگاهی چندان عکس هایی از خودشون منتشر نمی کردند اما از وقتی که خانوم بازیگر با آقای موسیقیدان ازدواج کرده گویا تغییر رویه داده و زده تو کار عکس های عجیب غریب که یه نمونه اش رو بالا مشاهده کردید اما ساره خانوم فقط به عکس از خونه و اسباب و اثاثیه اش اکتفا نمی کنه و با سلفی های راه و بی راهی که میگیره دیگه یه جورایی شورش رو در آورده یکی نیست بگه خانوم جان دست کم یکم حرفه ای تر عکس بگیر.

ساره بیات

ساره بیات و عشقی که رنگش رو عوض کرد

به گزارش شایانیوز، ساره بیات از وقتی که با علیرضا افکاری جذاب ازدواج کرده کلا تغییرات اساسی ای کرده که نگو از ظرافت و متانت گرفته تا رنگ مو و تیپ های گرون قیمتی که نقص توشون نیست. ساره خانوم که همیشه با موهای مشکی جذاب و پر کلاغیش شناخته میشد بعد از ازدواج تبدیل شد به یه بلوند جذاب و به جمع خانوم های بلوند خانوادش پیوست، حالا چرا این حرف رو میزنیم چون مادربزرگ، مادر و خواهر ساره بیات همگی موهای طلایی و بلوند دارند و انگار این یه رسمه تو خانوادشون که هرخانومی که ازدواج کرد موهاش و بلوند کنه.

ساره بیات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها