|

وقتی فرشته حسینی بعد اون جریان همه لباساش گشت لازمن؛ خانوم کنار نوید انگاری رو ابراس!

navid mohammadzadeh and fereshteh hosseini shayanews

نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی جزو پرحاشیه ترین زوج های سینمایی ایران هستند و با نوع رفتار و پوششان همواره خبرساز بودند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نوید محمدزاده و فرشته حسینی شاید معروف ترین زن و شوهر بازیگری باشند که تو سینما ایران فعالیت می کنند. این زوج که الحق و الانصاف تو بازیگری کارشون عالیه تمایل زیادی هم به حاشیه سازی دارند و خیلی بدشون نمیاد که به جز بازیگری از طرق دیگه هم اسمشون سر زبون ها باشه. به همین خاطر تا همین چند ماه پیش هر دو نفر تو اینستاگرام به شدت فعال و پرکار و البته حاشیه ساز بودند. اما بعد از جشنواره ونیز و ماجرای آن بوسه جنجالی روی فرش قرمز کمی فعالیت شون محدود شد و ناخواسته به سکوت کشیده شدند.

اما از این ها که بگذریم فرشته حسینی قبل از ازدواج با نوید محمدزاده خیلی ساده بود هم تو بازیگری و هم تو تیپ و استایل اما بعد از اینکه با نوید وارد رابطه شد به کل همه جوره تغییر کرد. در واقع فرشته حسینی در گذشته استایل هایی ساده و بدون ریسک رو انتخاب میکرد اما حالا او را با تیپ هایی نامتعارف و عجیب می بینیم!

فرشته+حسینی (1)

فرشته حسینی و پوششی که باید پوشیده تر شه!

همان طور که گفتیم فرشته حسینی از وقتی با نوید ازدواج کرد نوع پوشش به کل تغییر کرد و یکمی هم منشوری شد. در واقع فرشته حسینی شاید برای اینکه بتونه خودش رو بکشه بالا و یه جورای همسطح آقای سوپراستارش بشه تو انتخاب لباسش ها کمی ملاحظه رو کنار گذاشته! در ادامه برخی لباس هایی رو که فرشته تو این چند وقت پوشیده رو باهم نگاه می کنیم.

300

1253

فرشته-scaled

وقتی فرشته حسینی کنار نوید رو اوووجه!

در ابتدای ازدواج نوید محمد زاده با فرشته حسینی نظر خیلی از کاربران منفی بود و واکنش های تندی بود که به سمت این زوج روانه میشد به خصوص فرشته!

فرشته حسینی به دلیل اینکه اصالتی افغانستانی دارد خیلی ها او را در سطح و اندازه نوید محمدزاده سوپراستار ایرانی نمی دانستند اما خب چیزی که مشخص بود نوید علاقه زیادی به متفاوت بودن داشت و دارد و شاید اصلا یکی از دلایل این ادواج هم شکستن برخی هنجار ها و نژاد پرستی ها بود.

فرشته حسینی به ظاهر شخصیت آروم و مظلومی داره که احتمالاً مربوط به گذشته سختی که خانوم بازیگر داشت اما بعد از ازدواج با نوید خیلی اعتماد به نفسش بالا رفته و به نظر کنار نوید حسابی رو اوجه!

فرشته+حسینی+(1)

لباس عروس فرشته حسینی هم که واسه خودش داستان داشت!

فرشته و نوید از همون اول با لباساشون رفتن تو حاشیه ولی اوج این جنجال ها مربوط می شد به لباس عروس خانوم بازیگر که دیگه حسابی ترکوند و کلی کامنت گرفت. نظراتی که هم تعریف و تبریک داشت و هم انتقاد و ناسزا! اما خوب ماجرا چی بود؟ 

لباس عروس فرشته حسینی از مجوعه اوت کوتور برند زردوز _zardouz_ هست که با پارچه‌ی تور با طرح هدهد و گندم تولید شده.

طبق گفته های طراح برند: ((هدهد و گندم در فرهنگ شرقی و ایرانی نمادی از خبر خوب و خیر و برکت هست، به همین دلیل این لباس رو به صورت اختصاصی برای خانم فرشته حسینی طراحی کردیم و به هیچ عنوان مجدد تکرار نمیشه))

مدت زمان طراحی تا اجرای این لباس ۶ ماه طول کشیده؛ چرا که کل لباس به صورت دستی پارچه‌سازی شده!

Untitled

نوید محمدزاده هنجارشکنی که البته مناسب می پوشه!

درسته که نوید محمد زاده استایلی هنجار شکن و به دور از عرف داره اما به این معنا نیست که هر چی رو هر وقت دوست داشته باشه می پوشه و اصلا حواسش به باید و نباید های مناسبتی نیست، نمونه بارز این موضوع هم حضور پر رنگ و البته چشمگیر ایشون در مراسم کن 2022 بود که برای فرش قرمز با کت شلوار تاکسیدو فوق العاده شیک و عالی ظاهر شدند و برای فوتوکال جشنواره هم با یک استایل کژوال شامل کاپشن و شلواری اسپرت و البته کتونی حضور پیدا کردند که نشون دهنده توجه ایشون به موقعیت و جایگاه خودشون و اهمیت مراسم کن است.

استایل+نوید+محمدزاده+رو+بشناسیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی