|

مینا زنِ بهرام رادان انگار بیخیال همچی شده کامل با آقاش اروپای تیپید؛ فاز جیران دارن!

mina mokhtari shayanews

مینا مختاری همسر بهرام رادان می باشد که چندان حجاب خاصی نداره و اینبار کلا بیخیال همچی شد و کاملا اروپایی با آقاشون عکس گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهرام رادان رو قطعا میشناسید حتی اگه از طرفداراش نباشید! چرا که اقای بازیگر از هنرمندای به شدت محبوب و مشهور سینما هختسند که اتفاقا این وزا هم در سریال شبکه خانگی "جیران" حسابی در حال تازوندن هتسند و نقش ناصر خان شاه قاجار ایران رو داذند. بهرام رادان گرچه به سیس و فیسش نمیاد که طنز باشه اما تا به حال چند باری در فیلم و سریال های مدل طنز ایفای نقش کرده و نشون داده تو این قالب هم میتونه جذابیت کامل رو داشته باشه.

اما بهرام خان رادان برخلاف اینکه تو جیران کرور کرور خاتون داره، در واقعیت یه خانووووم داره گل سرسبد! مینا مختاری همسر بهرام رادان می باشد که سیزده به در همین امسال ازش رونمایی کرد و ازدواجشون رو علنی کردند!

مینا مختاری طبق معمول بلاگر هستش حالا چرا میگیم طبق معمول چون میدونید که این روزا دیگه هر کی از هرجایی رسیده شده یه پا بلاگر و مدلینگ! از دست قضا مینا خانوم هم بلاگر هستند و هم مدل و استایلیست که در ادامه بیشتر باهاشون آشنا میشیم! اما ابتدا بومرنگی که این زوج منتشر کدندرو مشاهده م یکندی که ظاهرا جلو جلو خانوم بلاگر حجاب رو از سر برداشتند!!

مینا مختاری یه استایلیست گرووون پوش! البته که فقط گرون پوش!!

خب گفتیم که ایشون مدل هستند و تیپای مختلف بسیاری رو میزنن و عکسای بسیاری هم به اشتراک میذارن که با توجه به اینکه 170 هزار دنبال کننده دارند تبلیغات گرون و زیادی هم میذارندددد! ناگفته نمونه که مینا مختاری بعد از اینکه ازدواجش با بهرام رادان علنی شد تعداد فالووراش به شدت بیشتر و حالا به این تعداد رسیده.

اما اگه به پیج مینا مختاری سر بزنید با استایل ها و تصاویر بسیااار متنوعی روبرو میشید که نشون میده خانوم خانوما اهل برند پوشی هم هستند اما اگه بخوایم حقیقت رو بگیم باید در نظر بگیریم که مینا مختاری ظاهرا تنها گرون پوشی رو به خوبی بلده نه خوش پوشی رو!

چرا که مینا مختاری در بیشتر تصاویری که از خود به اشتراک گذاشته تیپی مدرن اما در عین حال عادی داره و سبک استایل و ترکیب آیتم خاصی رو آموزش نمیده!

unknown_286573910_127342583306491_8577827590044866323_n

تبلیغات و دلبری مینا مختاری برای ناصر خانِ ایران!

مدتها پیش آقا بهرام همراه با همسر عشقِ مدلشون به لس آنجلس و تولد آرش خواننده ایرانی رفته بودند و رابطه گرمی هم با وی داشتند. بعد از اون مینا مختاری به ایران برگشت و تصاویری هم از خود استوری کرد که هم خواست خودی نشون بده و لباس و کیف برندش رو تگ کنه و هم از ترمیم ناخوناش خبر بده!

از طرفیم آقای شوهر یعنی بهرام خان استوری خانوم رو ریپلای کردن و از ناخونای پررنگ شده حسابی خوششون اومد. از طرفیم شعار جالب و رمزی بینشون رو لو داد که درباره آسون گرفتن زندگی بود! اما واکنش کاربران به این پیام این بود که مگه شمام سختی میکشین؟!

mimo.by.mina_2827854289114182171_4046051365

وقتی یه برند لوکس تبلیغشو میده به یه آدمه لوکس!!

اما قطعا میدونید که پیج تگ شده کیف برند نیمانی می باشد که متعلق به فردی ایرانی به نام نیما بهنود است و از برند های معروف جهانی و جذاب ایرانی می باشد.

و خب از اونجایی که دیگه مینا مختاری همسر بهرام رادان هستش و خیلی ها دیگه میشناسنش نیمانی نیز استوری خانوم رو جهت دیده شدن و تشکر منتشر کرد. مینا مختاری تا کمتر از یک ماه پیش 240 هزار دنبال کننده داشت اما حالا بیش از 270 هزار فالوور دارد که قبل از ازدواج با بهرام رادان خیلی از این ها کمتر بود. وی بلاگر و عاشق مد و فشن است و در همین راستا فعالیت هایی داشت.

Untitled

مینا مختاری کیمدِ؟!

رادان را که همه می شناسند اما بد نیست کمی از مینا خانم مختاری بگوییم. مینا مختاری طراح لباس و صاحت مزونی با نام میمو است.

مینا در یکی از صحبت های خود در اینستاگرام بیان کرده بود که از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته است تا جایی که تمام فشن شو های خارجی را مشاهده می‌ کرده است و حتی نام خیلی از مدل‌ های مطرح و معروف جهان را بلد بوده است و آرزو داشته است که برند لباس خود را راه اندازی کند.

mimo.by.mina_1631447235_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی