|

استایل عجیب و شیکول "مینا زنِ بهرام رادان" که روسریش چفیه بود؛ خانوم شده جیران آقاشون!

mina mokhtari shayanews

مینا مختاری همسر بهرام رادان سینمامونه که مدلینگه اما اینبار استایل خانوم خانوما یه مدلی بود که مورد پسند فالووراش نبود.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- خب میدونیم که این روزا دیگه فقط مثل قبلنا این بازیگرا نیستند که مشهورن بلکه به کمک اینستاگرام جان خیلی از چهره ها سری تو سرا دراوردن و شدن شاخ. در بین اونها همسران بازیگران و فوتبالیست ها از همه بیشتر از این طریق دیده شدند. مثلا بهرام رادان که سیزده بدر همین امسال از همسرش رونمایی کرد و علنی اعلام نمود خانومش کیه، خیلیا با فالو کردن پیج مینا مختاری که عروس خانوم هستند و جیرانِ بهرام خان، با ایشون آشنا شدن و حسابی پیجش رو بردن بالا. حالا بهرام رادان مشهور هست اما خب مینا خانوم مختاری هم کم از آقاشون نداره!!!

چرا چون کاربران بسیار زیادی هستند که علاقمند تا ببینن همسر بهرام رادان کیه! اما بهرام رادان از اون دسته هنرمندانی هستش که هواداران بسیاری داره و خلاصه که از اون چهره هاست که با ازدواجش دل کلی هوادارا رو شکوند اما خب نمیشه که یه هنرمند به دلیل ریزش طرفدار نخواد زندگیش تشکیل بده!

اما برسیم به مینا مختاری که تصاویر بسیار زیادی از خود به اشتراک میذاره چرا چون بلاگر بوده و حالام کلی معروف تر شده . اما در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که با شال طرحدار هستش و تریپش در مجموع به دل کاربران ننشست.

jyfy

عکسای بهرام رادان و میناشون که هوادارارو انگشت به دهن گذاشت!

بهرام رادان رو این روزا داریم از سریال شبکه خانگی جذاب "جیران" می بینیم که نقش ناصرالدین شاه قاجار رو بازی میکنه. اوایل همه میگفتن این کاراکتر به بهرام رادان نمیاد اما حالا بهرام خان انگاری نقش به تنش نشسته و داره خفن دیده میشه. اما بهرام رادام رو از اونجایی که هم در کار طنز و هم کار جدی دیده ایم، در جیران نیز تیکه هایی طنز طور داره که بهرام رادان تونسته به خوبی درشون بیاره! (مثل اونجایی که به دربار خالی می بنده و میگه باید هفت ماه بعد ولیعهد انتخاب شه و بعد هم با خنده ای باحال این سکانس تموم میشه).

بهرام رادان تو نقشش که چهار زن عقدی داره با کللللی صیغه ای، در واقعیت تک همسری خوشگل و مدلینگ اختیار کرده که اتفاقا از بلاگر های روزگار هم هستند. اما نکته ای که هست این زوج همانند مثلا بهاره رهنما و همسر دومش نیستند که تصاویر بسیااار زیادی از خود در مجازی منتشر کنن بلکه خیلیم عکس دو نفره کم میذارن و کمتر تصویری از این زوج کنار هم دیده شده.

werwe

juyg

مینا مختاری جیباش پر پوله و گرون پوش، ولی انگاری سلیقه صفر!

اگه به پیج مینا مختاری سر بزنید با استایل ها و تصاویر بسیااار متنوعی روبرو میشید که نشون میده خانوم خانوما اهل برند پوشی هم هستند اما اگه بخوایم حقیقت رو بگیم باید در نظر بگیریم که مینا مختاری ظاهرا تنها گرون پوشی رو به خوبی بلده نه خوش پوشی رو!

چرا که مینا مختاری در بیشتر تصاویری که از خود به اشتراک گذاشته تیپی مدرن اما در عین حال عادی داره و سبک استایل و ترکیب آیتم خاصی رو آموزش نمیده!

mimo.by.mina_1656062414_1

عاشقانه های بهرام رادان برای مینا مختا مختاری

مینا مختاری خب هم به اقتضای شغلش که مدل و بلاگر، و هم به دلیل زن بهرام رادان بودن تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه که همشووونم با دوربین حرفه ای و شیک و پیک کرده هستند با لباس هایی برند و گرون. اما جدا از این ها مینا مختاری از دسته گل هم زیاد عکس میذاره که خب برخی از کاربران بر این نظرند که رادان خان براشون سنگ تموم میذارن.

Untitled

حالا یکمم از مینا خانوم مختاری بدونیم...

رادان را که همه می شناسند اما بد نیست کمی از مینا خانم مختاری بگوییم. مینا مختاری طراح لباس و صاحت مزونی با نام میمو است.

مینا در یکی از صحبت های خود در اینستاگرام بیان کرده بود که از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته است تا جایی که تمام فشن شو های خارجی را مشاهده می‌ کرده است و حتی نام خیلی از مدل‌ های مطرح و معروف جهان را بلد بوده است و آرزو داشته است که برند لباس خود را راه اندازی کند.

آشنایی قبلی با بهرام رادان

ماجرای ارتباط بهرام رادان و مینا مختاری اولین بار در سال 98 به دلیل اینکه این دو نفر در مسافرت های زیادی در کنار هم دیده شده اند در فضای مجازی پیچید. سابقا هم بسیاری از عکس های منتشر شده از این دو چهره در اینستاگرام در محیط و لوکیشن یکسان اما در زاویه های متفاوت خبر رابطه آنها را برای اهالی رسانه مشخص کرده بود.

در اخر روز سیزده بدر سال 1401 بهرام رادان و خانم مینا مختاری با انتشار ویدئویی مشترک در صفحات شخصی خود این خبر را تایید کردند.

32819136_1774942402599468_3587589085746692096_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عامر خیرخواه ارسالی در

    خسته نباشید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها