|

عکس از تنور دراومده زنِ شاهرخ استخری با شونصدتا خوشگلاسیون؛ نقش بازی سرایت کرده!

shahrokh estakhri shayanews

شاهرخ استخری از بازیگرای مشهوره اما خانومش سپیده بزمی پور هم کم از شهرت نداره و به تازگی با ناخوناش تولید محتوایی خفففن کرد!!!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا در صفحات مجازی به خصوص اینستاگرام دیگه خیلی ها هستند که معروف و یا معروف تر شدند! حالا میگین یعنی چی؟ یعنی خیلی از خانومای به اصطلاح اینفلوئنسر هستند که در ابتدا همچون من و شما هییییچ طرفه مشهور نبودن و زندگی ساده و روزمرگی عادی ای داشتند اما حالا یا با نشون دادن سر و وضع خودشون و لایف تیپشون مشهور شدن و یا به واسطه نی نی بامزه ای که داشتن سر تو سرا درآوردن و حالا تو اینستا معروفن و مثل بنز تبلیغات میکنن و پول درمیارن! حالا ربطش به شاهرخ استخری چیه؟ شاهرخ استخری از دسته هنرمندانی بود که خودش با بازی در سریال دلنوازان همراع با سحر قریشی ترکوند و مشهور شد اما کم کم از بورس افتاد تا اینکه دوباره با فضای مجازی افتاد صدر جدول! شاهرخ استخری حالا به تنهایی شهرت نداره بلکه کل خاندانشو آورد تو این مسیر و همرو به شهرت رسوند!

شاهرخ خان قدیم ندیما بر این اعتقاد بودند که کسی نباید کسی زن و بچشونو ببینه تا مبادااا عکسی از خانومشون منتشر نشه و دست کسی نیوفته! اما به مرور آقای بازیگر اونچنان چرخشی داشت که چرخ و فلک نداشت! حالا سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری از بلاگر های اسم و رسم دار اینستاگرامه که به واسطه انتشار تصاویر جذاب از خودش و دختراش و شهرت همسرش حسابی دیده شد و حالا دست کمی از بهاره رهنما در تبلیغات نداره!

در ادامه ابتدا تصویری بسیار تازه و از تنور دراومده از خانوم خانوما مشاهده می کنید که برای ترمیم ناخونشون تشریف میبرن و به همین بهونه یه پونصدتایی قراره استوری بذارن و به قول خودشون تولید محتوااا کنند!

Untitled

Untitled

همونطور که گفتیم شاهرخ استخری قبلنا بر این عقیده بود که غیرت داره و نمیخواد از همسرش در فضای مجازی عکسی منتشر بشه. وی حتی برای مراسمات سینمایی هم همسرشون رو نمی آورد تا مبادا عکسی از او توسط عکاسان گرفته و منتشر بشه! اما حالا اینستا رو که باز میکنی عکس های فراوان سپیده خانوم و دختراشون پاشیده میشن تو صورت انقدر زیادن!

و خب اینجاست که خیلی ها ابتدا به شاهرخ خان و بعد هم به سپیده خانوم گیر میدن و اونهارو دو رو خطاب می کنند!

و اما نظر عجیب آقا شاهرخ در مورد نشون ندادن زنش اون قدیما!!

اما کمی هم از نظریه شاهرخ استخری درباره همسرش و ورود به فضای مجازی بگوییم. مدتی پیش ویدیویی از لایو شاهرخ استخری منتشر شد که به همراه همسر و دخترانش نشسته و در جوان سوال یکی از کاربران که میگه (چرا قبلا عکس همسرت را نمیذاشتی؟ شاهرخ استخری ؛جنبه نداشت!)

Untitled

شاهرخ خان نه تنها خودش، بلکه خانومشم بازیگره تمام عیاااره!

تریپ سپیده بزمی پور در تصویر بالایی رو مشاهده کردید؟ این عکس تازگیا منتشر شده و با کلییی نظر مختلف از سوی کاربران همراه بود که البته نظرات منفی غلبه کردن به مثبتا! 

چرا چون شاهرخ استخری از این طریق همسرشون مثل بنز پول در میاره و با قربون صدقه فالوورا رفتن و نشون دادن زار و زندگی جذاب و مایه داریشون فالوور و در نهایت بازدید مگیرین! البته که سپیده بزمی پور سالها در بلژیک زندگی کرده و نوع پوشش چندان عجیب نیست و از طرفی هم اینطور که نشون میده علاقه مند به بلاگری و بازیگری هم هست اما نظر منفی کاربر اول به دلیل دورویی آقای بازیگر می باشد و دوم برای نوع پول دراوردن خانوم خانوما که هم خوشگذرونی هاشون رو به نمایش میذارن و هم ازش پولم درمیارن! که این دو طرفست یعنی کاربر هم میبینه و نداره! و هم داره جیب ایشون و امثالهم رو پر میکنه!

Untitled

البته که قطعا حضور پناه و نبات دخترای زیباروی آقای بازیگر هم بی تاثیر نیستند بلکه اتفاقا خیلییییم تاثیر گذارن و این زوج با انتشار لحظه به لحظه دختراشون حسابی از لحاظ عاطفی کاربر رو جذب کردن ....

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

Untitled

بیوگرافی جالب سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری متولد پنجمین روز دی ماه سال 67 و اهل تهران است، دو برادر به نام های سعید و امیر دارد .

سپیده وقتی 14 ساله بوده به همراه پدر و مادرش به کشور بلژیک مهاجرت کرده است. در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد .

خانم بزمی پور مترجم است و به سه زبان زنده دنیا تسلط ویژه ای دارد. وی علاوه بر مترجمی دارای مدرک مهندسی حسابداری نیز می باشد.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها