|

"آزاده صمدی" با تیپاش چه شوکی میده به اینستا؛ خانوم این شلواره یا جاروبرقی خیاطی نبووود!

آزاده صمدی از بازیگرای معروفیه که با استایلای گنگ بالاش اینستا رو زیر و رو کرده. حالا هم یه مصاحبه عجیبی انجام داده که بیا و ببین!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- آزاده صمدی از بازیگران خیلی معروف و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "راه بی پایان" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. آزاده صمدی در حال حاضر چندان فعالیت سینمایی انجام نمیده و آخرین باری که او رو دیدیم در سریال نماشی خانگی "میخواهم زنده بمانم" به نقش آفرینی پرداخته بود. ولی برعکس خانوم بازیگر تو اینستا حسابی پرکاره و با انتشار عکسای متفاوت و خیلی جینگول از خودش میخواد همچنان نام آزاده صمدی رو در ذهن طرفدارانش زنده نگه داره.

آزاده صمدی چند وقت پیش یه مصاحبه ای با تی وی پلاس انجام داد و توش به سختی که در طول زندگی تحمل کرده اشاره میکنه. آزاده خانوم از زمانی که از هومن سیدی جدا شده کلا یه طور دیگه ای شده و البته آقا هومن که خیلی وقته با کس دیگه ای ازدواج کرده و یه دختر کوچولو هم داره. ولی آزاده خانوم این وسط سرش بی کلاه موند و به دلیل اینکه حالا تو تنهایی داره زندگی میکنه اذعان داره که اینطوری ادامه دادن بعد از اونهمه گریه ای که کرده واقعا براش سخته!

وقتی آزاده صمدی ته هر چی مشتیه!

آزاده صمدی از اون دسته بازیگراییه که کلا با مد در حال تغییره و اصلا براش مهم نیس که کجا داره زندگی میکنه و مردم راجع بهش چه نظری دارن و معتقده هر کاری که دوست داشته باشه بدون هیچ چون و چرایی باید انجام بده. درواقع یه مدل استقلالی تو رفتارشه که خیلیا عاشقش شدن.

حالا تصور کنین این خانومی که خیلی هم پرطرفداره تو سینما یهو با استایلای خفن و گنگ بالا که لوتی بودن داره از سر و روش میباره تو اینستا از خودش عکس میذاره و با کلی هم لایک و کامنت روبه رو میشه و بعد یهو تو فیلم و سریالاش اینقد ملیح و خانومانه اس که آدم واقعا نمیدونه کدوم بخشش رو باید باور کنه و این همه تغییرات یهویی چطور ممکنه!!!

vjf

e

آزاده صمدی با بازیگرایی که رسما بادیگاردشون کرد!

آزاده خانوم یه فرم قلدری تو رفتارش داره و آدم انگاری میترسه بخواد نزدیکش بشه. حالا فک کنین یه همچین کسی بخواد بیاد جلو مردم واسه اکران فیلماش و عکاسا مدام هی بگن خانوم اینورُ باخ اونورُ باخ! چه اوضاعی میشه. اتفاقا تازگیا واسه اکران مردمی فیلم زالاوا با دو تا از بازیگرای آقا تشریف برده بود و یه طوری این آقایون اطرافشو گرفته بودن که انگاری بادیگارد خانومن!

البته نباید از تیپ متفاوت خانوم که انگاری وقت نکرده بود بره خیاطی هم غافل شد که شلوار ایشونو حسابی رو زمین در حال ساییدن میبینین و درواقع حکم یه جاروبرقی رو ایفا میکنه!

fh

q

استایلای خفن آزاده صمدی گویا تمومی نداره!

آزاده خانوم به تازگی بازم عکسی از استایل گنگ بالای خودش منتشر کرد. خانوم خانوما تو این عکس با یه شومیز راه راه گشااااد که یه شلوار مام استایل زده تنگش ظاهر شد و اینقدی راحت و آزاد تیپ زده که انگار بازیگر یکِ هالیوود. آزاده صمدی با یه میکاپ جینگول و خیلی پریشون حال که ابروهای حسابی کلاس دارشو به رخ میکشه، کنار خانومی که معلوم نیس کیه عکس انداخته.

ژست خفن و مردونه خانوم اینقد آدمو مات و مبهوت میکنه که انگاری دنبال خودنمایی های بیش از حد واسه جذب فالووره و چه راهی بهتر از تیپ زدنای خارجکی!

gfjshfg

10

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محدثه ارسالی در

    عاشقتم‌ازاده‌نفسم‌من‌هستی‌دوست‌دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها