|

چهره پف دار "کتایون ریاحی" بدون میک؛ خانوم با تیپای هالیوودی چه جَوی میپاشونه تو اینستا!

katayoun riyahi shayanews

کتایون ریاحی از بازیگرای محبوبیه که با وجود سنش ولی اینستا رو ترکونده و به تازگی با انتشار عکسی بدون میکاپ چهره واقعیش رو به تصویر کشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- کتایون ریاحی از بازیگرای معروف و خیلی محبوب سینمای ایرانه که اولین بار با بازی در سریال پدرسالار تونست به شهرت زیادی برسه. کتایون ریاحی به دلیل چهره زیبایی که نسبت به بازیگرای زمان خودش داشت همیشه نقش معشوقه آدم های معروفو بازی میکرد و در شام آخر هم که خیلی بیش از بقیه زمان ها به محبوبیت رسید، محمدرضا گلزار خاطرخواهش بود. البته کتایون ریاحی فقط تو سینما و بازیگری مشغول فعالیت نیست و در فضای مجازی حسابی داره میترکونه.

کتایون ریاحی به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرد که او رو بدون هیچ گونه میکاپی نشون میده. کتایون خانوم که به زیباترین بازیگر ایرانی معروفه حالا با یه ظاهری از خودش رونمایی کرد که هیچ کس انتظارشو نداشت. صورت ورم کرده و پر از پف این بازیگر توجه خیلیا رو به سمت خودش جلب کرد. حالا که بسیاری از بازیگرا با میکاپای جورواجور سعی دارن از خودشون یه جذاب فیک بسازن، این کار کتایون ریاحی واسه خیلیا دارای ارزش بود و نشون داد که اعتماد به نفس خانوم واقعا بالاست!

293976579_743199020301472_7036186757478643736_n

کتایون ریاحی و فاز پرونیاش تو اینستا!

کتایون ریاحی که بعد از نقش آفرینی در سریال یوسف پیامبر به عنوان زلیخای ایران شناخته میشه و به دلیل اینکه زلیخا زیباترین زن تاریخ اسلام بوده و حالا هم این نقشُ به ایشون دادن، خودش هم این قضیه رو باور کرده و با عکس گذاشتنای راه و بیراه میخواد بگه با وجود سن و سالش چیزی از بقیه سلبریتیا کم نداره.

استایل جدید و عجیب غریب کتایون خانوم که اونو مشابه یه هالیوودی خیلی خفن کرده، این روزا تو اینستا بدجور فاز ترکونده و یه طوری بدون میکاپ و ساده طور ظاهر شده که نشون میده این بازیگر حسابی خوشش میاد از خودشُ هنوز که هنوزه قصد داره زلیخا طوریاشو بریزه بیرون!

rg

rr

کارهای خیری که کتایون ریاحی رو محبوبترش کرد!

شاید از بازیگرای قدیمی بیشتر اسم مهتاب کرامتی و هدیه تهرانی رو به عنوان یه سلبریتی که مدام در حال گردش تو کشورای مختلفه تا کارهای خیر زیادی رو انجام بده میشناسین. ولی نباید تو این قضیه از کتایون ریاحی و فعالیت های بسیارش در این زمینه غافل شد.

خصوصا در کشورهای مسلمان همچون میانمار خانوم بازیگر حسابی شناخته شده است و با این کارا میشه گفت هر چند هم بی سروصدا باشه ولی داره کم کم میزنه رو دست مهتاب خانوم که علاوه بر زیبایی در زمینه تیپ و استایل هم داره برابری میکنه با بازیگرای خفن کنونی!

ggh

ee

dd

لوکس و لاکچریای کتایون ریاحی که چش همه رو درآورد!

کتایون ریاحی تو خانواده خیلی ثروتمند به دنیا اومد و پدرش اردشیر ریاحی مدرس زبان و ادبیات انگلیسی و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس بود و همسرش نیز یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است. کتایون که زندگی مرفهی داره و به تازگی تصاویر جالب از حیات منزل خود منتشر کرده که نیلوفر آبی حیات خانم بسیار جلب توجه کرد.

کتایون خانوم کلا زندگی لوکس و لاکچری و حسابی گنگ بالایی داره و از مرفه نشینان تهرونیه که کسی به گرد پاش هم نمیرسه. حالا تصور کنین خانوم مدتی هم هست عکسای جینگول مستون از خودش منتشر میکنه که بیش از پیش به چشم بیاد. دیگه چی میشه!!!

gfhd

gf

jg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها