|

وقتی "سمیرا حسن پور" تو فیلم همسرش جایزه ای غول برنده میشه؛ انگاری فرش خونشونو پوشیده!

samira hasanpur shayanews

سمیرا حسن پور که شده از بازیگرای شلوغ و پر کار سینما اینبار به عنوان بهترین بازیگر زن برای فیلم سه کام حبس منتخب شد وجایزه ای ویژه گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سمیرا حسن پور بازیگر جوان و جذاب ایرانی می باشد که ابتدا با او در نقش گلرخ در سریال پایتخت آشنا شدیم. سمیرا حسن پور شاید کارنامه کاری شلوغی نداشته باشد اما در عوض با ایفای نقش در کارهای جدید به شدت رفته تو چشم و داره میدرخشه. اگه از بیننده های سریال شبکه خانگی جیران باشید قطعا گلین خاتون همسر شاه و می شناسید که با بازی سمیرا حسن پور شکل گرفته.

اما خانوم بازیگر علاوه بر اینکه این روزا در سریال زیاد دیده میشه، در فیلمی به نام "سه کام حبس" نیز ایفای نقش کرده که البته ساخته دست همسرش سامان سالور می باشد. سمیرا حسن پور به تازگی برای سه کام حبس برنده بهترین بازیگر نقش اول زن دهمین فستیوال فیلم‌های ایرانی استرالیا شد و در مراسمی جذاب تقدیر و جایزه ویژه اش رو از حامد کمیلی دریافت کرد.

igh

خلاصه داستان فیلم "سه کام حبس"

این فیلم قصه زندان و زندانی را به تصویر می‌کشد. شخصیت فیلم تلاش دارد با فروش مواد مخدر زندگیش را از این رو به آن رو کند و راه صد ساله را یک شبه طی کند اما در ادامه فیلم، شرایطی اتفاق می افتد که در مدت ۵ و ۶ روز آن فرد زندگی‌اش به قهقرا و فروپاشی می‌رود.

همچنین سه کام حبس سعی می‌کند روایتی از سرپرست‌های خانوار داشته باشد کسانی که نهایت تلاش شان را می‌کنند زندگی آبرومندی برای خانواده شان فراهم کنند و در بزنگاه‌های روزگار باید دست به انتخاب بزنند.

fyfyh

سمیرا حسن پور زن شاه در سریال عجیب جیران!

حالا از این فیلم بگذریم و برسیم به سمیرا حسن پور باید بگیم که خانوم بازیگر با استفاده از استعداد خود و بعد ها هم کمک همسرش توانست به جایگاه قابل توجهی در این عرصه برسد.

حالا سمیرا حسن پور از بازیگران اصلی سریال جیران نیز می باشد که همانند چهره مثبتی که داره نقشش نیز مثبت است. جیران این روزها کرهای پر حاشیه ای شده که علاوه بر فیلنمامه جذاب و تخیل تاریخیش، بازیگران جذابی هم داره و در آخر اینکه دارای جنجالاتی خاص هستش که مخاطب بهش علاقه داره و حسن فتحی با دونستنشون سر و صدای فیلم رو بالا تر برده!چرا که هر چند وقت یکبار حاشیه ای منشوری و یا سربه هوایی و.. از این سریال منتشر میشه با کلی نقد و جوکی که ساخته میشه!

gg

سمیرا حسن پور یه مدل ژَذاب ایرانی!

سمیرا حسن پور چهره ای نچرال و زیبا دارد و حداقل همانند بسیاری از همکارانش به سمت و سوی عمل های جراحی و هزار جور پروتز و تیغ نرفته و به همون آرایش اکتفا میکند. اما سمیرا حسن پور به جز میکاپ های غلیظ، علاقه زیادی به تیپ و استایل های غریب و جورواجور دارد که 90 درصد مواقع خوشتیپی او را نشان میدهند و گهگاهی هم نامتعارفی!

این بازیگر جوان به ظاهر و لباس خود خیلی زیاد اهمیت می دهد و گاهی هم از او تصایور مدلینگی می بینیم که مشخصه در این زمینه نیز فعالیت دارد! البته که این روزا همه خانومای بازیگر با هررر چهره و اندامی خودشون رو یه پا مدل می دونن و برای درآمد زایی میرن سمتش اما سمیرا حسن پور واقعا مدلی جذابه!

ناگفته نمونه خانومای بازیگر ما از اونچه که فکرشو می کنید ظاهرا راحت تر هستند و با هر مدل لباسی در مراسمات سینمایی حضور پیدا می کنند و گاهی هم فیگور هایی نامناسب دارند، اما دست آخر میگن چرا برای ما حاشیه میسازید!

ouo

سمیرا و دوستاش صدای مخاطبو درآوردن!

البته که در رابطه با استایل و ظاهر نامتعارف، هر شخص به خودش مربوط می باشد اما در تمام دنیا بازیگران و افراد مشهور زیر ذره بین خیلی بیشتری می روند. خیلی ها انتقاد میکنند و خیلی ها هم عاشقشون میشن و همه جوره تاییدشون می کنند.

اما سمیرا حسن پور دو تا رفیق فابریک بازیگر داره که اتفاقا اونها هم دقیقااا مثل او عمل می کنند. متین ستوده و سمیرا حسینی نیز چنین هستند و گاهی چنان تغییر چهره ای با آرایش دارند که حتی صدای فالوور های خودشون هم در میاد!

fy

قطعا چنین مواردی چندان جالب نیست و مخاطب دوست دارد تا چهره طبیعی و واقعی که در تلویزیون می بیند همان را هم با آرایش و آراستگی به میزان درست در واقعیت هم ببیند نه اینکه 180 درجه فرق کنه و کلا به ادمی دیگر تبدیل بشن!!

اما همانطور که گفتیم سمیرا حسن پور چندان فیگور های مناسبی هم نداره و گاهی خود را وارد حواشی میکند. مثلا در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که نظراتی ناشایست از سوی افکار مریض و یا فتیش دارها نوشته شده بود!

279419381_677567009982943_533143033250313371_n

از بیوگرافی جالب سمیرا حسن پور تا همسرِ مشهورش

سمیرا خانم آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش است. در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودند. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.

سمیرا حسن پور و همسرش سمیرا حسن پور و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی