|

از روی تیپ افراد شخصیتش رو حدس بزن! تازه اینکه به "مانتو کوتاه" چی میادم گفتیمااا

توی تابستون مانتو کوتاه جون میده برای پوشیدن به خصوص در سفر، اما اگه درست حسابی با آیتمای مناسبش ست نشه ممکن بد از آب در بیاد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب تو تابستون گرررم هستیم و خیلی از خانوما دوست دارند از شومیز مانتویی و یا مانتوهای راحت استفاده کنند و خب معمولا این مدل آیتم ها کوتاه هستند. البته که مانتوی بلند هم داریم که خیلی راحته و میتونه مناسب حتی مسافرت باشه اما در این مطلب میریم سراغ مانتوهای کوتاه تا بیشتر باهاشون آشنا بشیم و ببینیم چی بهشون میاد و چی نمیاد!

مانتوی کوتاه باعث میشه تا تیپ و استایل شما دخترونه تر و فانتزی و اسپرت تر دیده بشه. پس اگه خانومی هستید که به دنبال راحتی اما در عین حال خوشتیپی هستین میتونید برای قرارهای دوستانه و مهمونی های خودمونی و گردش از مانتو کوتاه استفاده کنید. در استایل یک خانوم آیتم های مختلفی وجود داره و اگه به درستی انتخاب و ترکیب شه میتونه آراسته و خوش پوش بشه اما اگه شنبه یکشنبه بشه قائدتا خوشگل نمیشه که هیچ، گرون ترین لباس هارو هم که بخرید بازم ظاهری زیبا نخواهید داشت. 

حالا بریم سراغ اینکه با مانتو کوتاه چی ست کنیم؟!

Untitled (2)

کُت کوتاه رو با مام فیت بپوش

وقتی اسم از کت میاد قطعا لباسی کوتاه میاد به ذهنمون که خب درستم میاد! کت ها معمولی قدی کوتاه دارند که با مانتو کتی متفاوت هستند. این روزا کُت بین دخترای جَوون خیلی پر طرفدار و ترند شده و میتونه با چند آیتم شلوار و کفش خوشگل بشه. اما جذاب ترینشون کُت به همراه شلوار مام فیت هستش که میتونه با کتونی جذاب ترین بشه.

Untitled

مانتو کوتاه رو با دامن شلواری بپوش

از دیگری آیتمای جذاب برای تابستون و البته متناسب با مانتو کوتاه میتونه شلوار دامنی باهش هم خیلی خیلی خنک و راحته و هم خوشگل. شلوار دامنی هیچگاه نمیتونه با مانتو بلند استایل خوبی رو بسازه و با شومیز کوتاه هم تیپ مدل خونه ای میگیره و قدیمیه. در نتیجه این دو آیتم رو همراه با کتونی و یا صندل تابستونی حتما تست کنید، مخصوصا برای شما رفتن!

Untitled

مانتو کوتاه رو با شلوار واید لگ بپوش

مانتو کوتاه کلا یه استایل مناسب فصل گرمه. اما برخی از خانوما هستند که خیلی حساس اند روی آفتاب سوختگی بدنشون که خب این مورد براشون پیشنهاد نمیشه چرا که شلوار واید لگ قدی بسیار کوتاه داره که چون گشاد هم هست، زمانی که جایی بنشینید کوتاه تر هم میشه! در نتیجه این استال خوشگله اما به این نکته حتما توجه داشته باشید.

Untitled

کُت کوتاه رو با شلوار پارچه ای گشاد بپوش

کت شلوارا میتونن سِت هم باشن که خب یه استایل رسمی رو در آخر میسازه اما از نوع رسمیه جذابش! کت شلوار هم میتونه همراه با کتونی باشه و هم با کفش پاشنه بلند. 

Untitled

مانتو کوتاه رو با شلوار جذب بپوش

مانتو کوتاه میتونه همراه با شلوار جذب هم خیلی خوشگل بشه اما خب برای خانومای لاغر اندام چندان پیشنهاد نمیشه چرا که میتونه لاغر تر هم نشونتون بده! همینطور اندام های چاق نیز چنین هتسند و ممکنه با شلوار جذب زیاد خوش فرم دیده نشن و قسمت های تپل بیشتر خودنمایی کنند. اما برای خانوم های با اندام متوسط این استایل میتونه دوست داشتنی بشه.

Untitled

مانتو کوتاه رو با شلوار زاپ دار بپوش

این استایل بیشتر در بین دختر خانومای دهه هشتادی دیده میشه اما اگه شما هم علاقمند به شلوار های زاپ دار هستید این سبک از شلوارها میتونن همراه با مانتو کوتاه استایلی ایده آل شوند که البته بیشتر مناسب دورهمی های دخترونه و تفریح و... میخورن!برای انتخاب کفش نیز کتونی بهترین گزینه برای این تیپ میتونه باشه.

Untitled


از روی تیپ افراد شخصیتش رو حدس بزن!

اما حالا جدا از همه اینها هر خانومی در استایلش ممکنه خیلی رنگارو استفاده کنه اما در آخر هر کسی به یک یا دو رنگ بیشتر تمایل داره که میشه از روی رنگ مورد علاقش فهمید چه مدل شخصیتی داره. اگه دوست دارید برای خودتون یا دیگران رو بدونید در ادامه همراه ما باشید.

  • اگه فردی را همیشه در رنگ سفید می بینید شخصیتی کمالگرا و قدرتمند دارد.
  • فردی که از رنگ های جیغ و بولد استفاده می کند، شخصیت جسور و شجاعی دارد.
  • فردی که مدام رنگ های صورتی، پاستلی و ملایم می پوشد شخصیتی رمانتیک دارد.
  • فردی که همیشه رنگی می پوشد و از رنگ های درخشان زیاد استفاده می کند، شخصیتی برون گرا دارد.
  • فردی که مدام مانتوهای چین دار و عروسکی، یقه های بزرگ و قدیمی میپوشد گرایش به استایل رترو دارد.
  • فردی که از اکسسوری محدود و به تعداد کم استفاده می کند، شخصیتی مینیمال پسند دارد.
  • فردی که راحتی در لباس برایش اولویت است و همه جا کتونی می پوشد، شخصیتی عملگرا دارد.

 

unknown_288552926_537702084671016_7300592244049380389_n

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی