|

شلوارای جورواجورتو با مانتو اشتباهی حروم نکن؛ بیا بگم چی رو با چی بتَنی محشری

ما تو این مقاله ست های جذاب مانتو رو با شلوار های مختلف بررسی می کنیم و روشهای خوشتیپ شدن با این شلوارها رو بتون آموزش میدیم.

لینک کوتاه کپی شد
4

مانتو لباس غالب خانوم های ایرانی است و همه دوست دارند که وقتی این لباس رو می پوشن شیک باشند اما اصول و قواعدی وجود داره که به شما کمک می کنه تا استایل تون جذاب باشه. البته فقط جذاب بودن مهم نیست و اینکه مانتو شلوار ما چقدر راحت و متناسب هم باشد موضوعی است که باید به آن توجه کرد.

به گزارش «شایانیوز» شیک پوش بودن شاید در ظاهر کار دشواری به نظر برسد، اما در حقیقت اینطور نیست. کافی است اصول ست کردن را بلد باشید؛ آن وقت خیلی زود تبدیل به یک فرد شیک پوش می شوید. مثلا باید نکاتی را درباره ست کردن انواع شلوار با مانتو بدانید تا تبدیل به یک فرد آراسته و خوش تیپ نزد دیگران شوید. اگر به نکات و دستورالعمل هایی که در ادامه می گوییم دقت کنید؛ نتیجه دلخواه خود را هم کسب خواهید کرد.

مانتو-با-شلوار-گشاد-23 (1)

با شلوار مام استایل چه مانتویی بپوشیم؟

یکی از شلوارهایی که باید در استایل خود از آن استفاده کنید، شلوار مام استایل است. این شلوار با وجود ظاهر گشاد و راحتی که دارد، در کمال ناباوری، شما را تبدیل به یک فرد شیک پوش می کند. البته به این شرط که مانتوی متناسب با آن را بپوشید. اگر این سوال در ذهنتان شکل گرفته که چه مانتویی به شلوار مام استایل میاد؟ ما جواب این سوال را به شما می گوییم.

Untitled (5)

- مانتو بلند

اگر قد کوتاهی دارید، می توانید مانتو بلند را با شلوار مام استایل ست کنید. بعد از آن با یک نتیجه فوق العاده روبرو خواهید شد.

- مانتو اسپرت

یک تیپ منحصر به فرد می خواهید؟ پس مانتو اسپرت را با مام استایل امتحان کنید. این نکته دیگری است که در رابطه با ست کردن انواع شلوار با مانتو وجود داشته و باید به آن پایبند باشید. فصل گرم تابستان، بهترین موقع برای ست کردن این مانتو و شلوار است.

Untitled (6)

- مانتو باز

مانتوهای باز هم بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار مام استایل هستند. با پوشیدن این مانتو و شلوار تبدیل به یک فرد خوش استایل و جذاب از نگاه دیگران شده و حس خوشایندی را تجربه خواهید کرد. فرقی نمی کند طرح و رنگ این مانتو چه باشد، هر چه که باشد، به این شلوار، حسابی می آید.

- مانتو بافت

در فصل پاییز می توانید این شلوار را با یک مانتو بافت خوشگل ست کنید. اگر شلوار مام استایل شما دارای رنگ آبی است، مانتو بافت کرم، قهوه ای و آبی با آن ست می شود. واقعا که این رنگ ها در کنار هم چه ترکیب زیبایی را شکل می دهند.

با شلوار بگ چه مانتویی بپوشیم؟

شلوار بگ از آن دست شلوارهای آزاد و در عین حال شیک است که همه آن را می پسندند. اما برای اینکه یک تیپ خوب داشته باشید، باید باز هم به نکات مربوط به ست کردن انواع شلوار با مانتو نگاه کرده و آنها را رعایت کنید.

200344347_156477849861285_7413076990506346101_n

- مانتو کتی کوتاه

یکی از نکات این است که با شلوار بگ باید مانتوهای کتی 4 دکمه کوتاه را بپوشید. وقتی این دو را با هم می پوشید، خودتان متوجه می شوید که چه استایل جذابی پیدا کرده اید. اگر قد کوتاهی دارید، باز هم این دو ترکیب، برای شما مناسب به نظر می رسند.

- مانتو کلاه دار و اسپرت

مانتوهای جلوبسته و کلاهدار از جنس جین با این شلوار به شدت به هم می آیند. البته مانتوهای جین کوتاه دکمه دار را هم می توانید با این مانتو ست کنید.

- شومیز یا مانتو دکمه دار دکمه دار

مانتوهای دکمه دار که شبیه به پیراهن هستند هم با شلوار بگ ست شده و می توانید این دو لباس را در فصل های بهار و تابستان هم امتحان کنید. به شما قول می دهیم که از نتیجه این کار پشیمان نمی شوید.

البته شما می تونید شلوار بگ استایل خود را با یک مانتو شومیزی دکمه دار و یا جلو بسته ای بپوشید که دقیقا سایز تن شما بوده و در اصل گشاد نباشد. بنابراین یک شومیز کوتاه را با یک شلوار بگ پارچه ای مشکی یا سفید به همراه کمربند استفاده نمایید تا فرم کمر شما پنهان نشود.

photo_2021-07-13_03-08-48

- مانتو جلو باز، جلو بسته و عبایی

فرقی نمی کند که مانتو شما چه فرم و چه مدلی داشته باشد، مهم این است که این مانتو، تنگ به نظر نرسد؛ وگرنه اگر با شلوار بگ پوشیده شود، نتیجه جالبی ندارد.

با شلوار مام فیت چه مانتویی بپوشیم؟

شلوار مام فیت هم مثل شلوار مام استایل، طرفداران زیادی دارد. این شلوار دارای فاق بلند بوده و منجر به پوشانندگی شکم می شود. همین ویژگی باعث شده تا خیلی از نگاه ها سمت این شلوار معطوف شود.

329134_718

- مانتو کوتاه البته نه چندان تنگ

حالا اگر می خواهید با پوشیدن این شلوار خوش تیپ به نظر برسید؛ پس باید باز هم نگاهی به لیست نکات مربوط به ست کردن انواع شلوار با مانتو بیندازید. نکته ای که در خصوص این شلوار وجود دارد؛ این است که باید مانتو کوتاه را با آن بپوشید. این مانتو می تواند مانتو کتی جین یا مانتو کتی پارچه ای باشد. اما حواستان باشد که مانتوی خیلی تنگ، انتخاب مناسبی برای شلوار مام فیت نیست.

شلوار+مام+فیت+رو+چطور+استایل+کنیم؟

- با مام فیت و مانتو جلو بسته یه استایل مینیمال بساز

اگر دنبال یک استایل مینیمال و کژوال هستید پیشنهاد ما به شما مانتوهای جلو بسته، به خصوص از نوع شویمزی اش، با مام فیت هستند که هم خیلی راحت و جذابن و هم خیلی خنک که جون میده واسه پوشیدن تو تابستون و هم این که به خاطر مینیمال بودن این سبک از پوشش برای اکثر موقعیت ها مناسبه، به خصوص برای برنامه های روزانه و گردش ها و دورهمی های دوستانه.

شلوار+مام+فیت+رو+چطور+استایل+کنیم؟ (3)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها