|

فاز گرفتن "الناز شاکردوست" وسط کوه؛ بالاخره چشم مردم به جمال داداشیش گل گلی شد!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست از بازیگرای محبوب سینماست که این روزا با تی تی داره حسابی میترکونه. او اخیرا با تیپی جذاب همراه داداشش به اکران مردمی رفت.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- الناز شاکردوست از بازیگران بسیار محبوب و پرکار سینماست که با وجود محدودیت ها و رفت و آمدهایی که تو فضای سینما به وفور دیده میشه، همچنان جزو نفر اولای سینما به حساب میاد و با کاراش روز به روز داره میترکونه. الناز شاکردوست که علاوه بر حرفه اصلیش به ورزش و فعالیت های اجتماعی هم میپردازه، گاه و بیگاه با انتشار عکسای متفاوت و البته جذاب طرفدارای بیشتری به دست میاره. الناز شاکردوست این روزا تو اینستا حسابی مشغوله و یه جورایی داره با کاراش تنهایی جلو همکاراش پز جذابیت خدادایش رو میده.

الناز شاکردوست که هر چی زمان داره میگذره انگاری خوشگل تر از قبلش میشه، این بار با یه استایل جذاب همراه یه میکاپ برنزی که حسابی از این رو به اون روش کرد، واسه اکران مردمی فیلم "تی تی" همراه رفیق جانش هوتن شکیبا سوژه عکاسان شد.

الناز خانوم یه کار خفن و البته جدیدی که برای اکران مردمی انجام داد این بود که همراه برادر و خواهر کوچکترش به این مراسم اومد و چشم همه به جمالشون گل گلی شد. استایل دوست داشتنی و خاص خانوم که همواره دل مخاطباش رو آب کرد با زمینه چشمای الناز ست شده بود و یه تیپ معرکه براش ساخت!

12

elnazshakerdoost_1657138790_4

الناز شاکردوست دیگه داره ته موفقیت رو درمیاره!

الناز شاکردوست از بازیگراییه که تو هر فیلمی بازی میکنه حسابی جایزه های جشنواره ها رو چه ایرانی باشه چه خارجی پارو میکنه. الناز خانوم که به تازگی یه فیلمی به نام تی تی رو بازی کرده و بعد از یه عمری که هی داره تبلیغش میکنه.

این فیلم تو همه کشورا و جشنواره ها یه دور چرخیده و البته جوایز زیادی هم به دست آورده که از میون اونا به "جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران" در کشور فرانسه اشاره میکنیم. این فیلم که با حضور پارسا خان داره خوش میدرخشه حالا به اکران تو سینماهای ایران رسیده و النار خانوم باز هم با ادا اصولا و حرکتای سوسکی که تو فیلمش داره، سبکی متفاوت از بازیگری رو به رخ همکاراش کشیده.

44

دعوا گرفتن الناز شاکردوست با طبیعت تو روز تولدش!

الناز خانوم که یه مدت قبل تولدش بود با انتشار یه پست متفاوت وسط کوه که یه کاپشن و هودی و کلی چیز گرمکن هم تنش بود سعی کرد یه جورایی فضای متفاوتی از تولدش رو به طرفداراش نشون بده. خانوم تو این ویدیو جلو باد با یه چهره عصبانی نشسته و فقط یه فیلم عادی و خیلی یخ از خودش تو پیج گذاشت.

از دید کاربرا الناز خانوم از بس مشغول فعالیت های مختلفه دیگه وقت نمیکنه اصلا یه فیلم درست و درمون از خودش واسه روز تولد بذاره و بعدشم با یه کیک فسقلیه بچه مدرسه ای تولدش رو اعلام کرد. مگه داریم آخه اینطوری!

elnazshakerdoost_1656356301

ورزشکار خفن مثل الناز شاکردوست!

الناز شاکردوست از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون و یه سلبریتی تمام عیار به حساب میاد که سالهای بسیاری است در صدر بازیگران پرکار قرار داره و اخیرا تو هر فیلمی که بازی میکنه قطعا یه جایزه برنده میشه که این موضوع نشان از تجربه پربار ایشون داره.

اما شاید براتون جالب باشه بدونین که الناز خانوم فقط در عرصه سینما حرفه ای نیست و در کنار کارهای خیر و البته حاشیه سازی که انجام میده، طرفدار پر و پا قرصِ ورزشه. الناز خانوم به هیکلش خیلی اهمیت میده و ورزش هایی مثل دوچرخه سواری، کوهنوردی، بوکس و فوتسال رو در کنار هم پیش میبره.

01682846023

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها