|

ژستای لاتی طور "سارا حاتمی" که خوف میندازه تو دل؛ نفوذ بالای اشکان رو خانوم خانوما!

sara hatami shayanews

سارا حاتمی از بازیگران نوپا سینماست که در سریال زخم کاری، نقش مائده رو بازی کرد. او به تازگی عکسی از اکران فیلم جدیدش تو اینستا منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سارا حاتمی از بازیگران نوپای سینماست که برای اولین بار تونست با بازی درخشان در سریال "زخم کاری" به محبوبیت برسه. این سریال به دلیل اینکه خیلی بازخورد خوبی در بین مردم داشت، باعث شد بازیگران جدید اون خیلی سریع مسیر شهرت رو طی کنن و قدم اول رو محکم بردارن. سارا خانوم تو فضای مجازی هم فعالیت داره و تابحال تونسته نزدیک به 86 هزار فالوور به دست بیاره.

سارا حاتمی به تازگی تو فیلمی به اسم "بی صدا حلزون" بازی کرده و به همین دلیل عکسی که مربوط به مراسم اکران این فیلم بود رو تو اینستا منتشر کرد. سارا خانوم تو این مراسم یه استایل خیلی ساده و دخترونه داره که همیشه هم او رو به همین شکل دیدیم و از دید بعضیا این بازیگر قراره یه ستاره بی نظیر تو حوزه بازیگری باشه و واسه همین هم توجه چندانی به ظاهر و تیپش نمیکنه. ولی با این وجود تیپاش همیشه متناسب با مد روزه و بسته به هر فصلی یه استایل خاص میپوشه.

hashiyeh_irooni_2865634167501861588_18425347572.jpg0123

ژستای گنگ بالای خانوم بازیگر!

سارا حاتمی از بازیگرای ساده پوش اما خیلی حرفه ای تو تیپ زدنای خفن و پسرونه است که باعث میشه ظاهرش رو خیلی جنگی و دهه نودی نشون بده. سارا خانوم علاوه بر استایلاش عاشق ژست گرفتن هم هست و در حالی که پیجش بعد از سریال "زخم کاری" یکم جون گرفت و چندان عکسی هم از خودش نذاشته، اما خیلی تو ژسته و از دید کاربرا اگه یکم دیگه بگذره واقعا نمیشه ایشون رو از جلو دوربین جمع کرد و مدام باید تو اینستا عکسای جورواجور ازش دید.

sarahatami.official_1638459876

بازیگری که شیفته چالشه!

به گزارش شایانیوز: سارا خانوم اغلب دوست داره همین اول کاری نقشای خیلی سخت مث دخترای لات و خیابونی رو بازی کنه و مدام خودش رو به چالش بکشه. با این کار تعداد بی شماری کار حرفه ای رو میتونه به کارنامه کاریش اضافه کنه و البته تابحال هم این کارا خیلی براش اومد داشته و میشه گفت هیچ وقت خنوم خانوما بیکار ننشسته و مدام در حال بازی تو تئاتر و فیلمای کوتاه و سینماییه و با بازیگرای محبوب و حرفه ای مثل مهدی کوشکی و هانیه توسلی همبازی شده.

sarahatami.official_1648907830

sarahatami.official_1653136864_1

استایلای بچگونه و بامزه سارا حاتمی!

سارا خانوم کلا از اون دسته بازیگراییه که علاقه چندانی به میکاپ و اینکه خودش رو ده برابر سن واقعیش نشون بده، نداره و واسه همین هم نسل جوون الان خیلی این بازیگر رو دوست دارن. البته این موضوع بدین معنا نیست که سارا خانوم بد میگرده و اهمیت چندانی به ظاهرش نمیده؛ اتفاقا برعکس. خانوم خانوما خیلی عاشق تیپای ترند و پیگیری مده و میشه گفت یه سبک استایلی خاص واسه خودش داره.

به طوری که خانوم بازیگر اغلب با یه شال ساده و رهایی خاصی که تو تیپش داره روز به روز داره بیشتر به تیپای جوون پسند نزدیک میشه و بی تردید طرفدارای بیشتری هم واسه خودش دست و پا میکنه.

sarahatami.official_1647970074

sarahatami.official_1631273499

زحمتای بی کران اشکان خان واسه سارا خانوم!

بی شک هر بازیگری برای اینکه بتونه خیلی خوب بدرخشه و با موفقیتای بیشتری وارد حرفه بازیگری در مقابل دوربین بشه، باید از تئاتر شروع کنه و البته یه مشوق دم کلفت و خیلی مشهور داشته باشه.

واسه سارا خانوم هم این موضوع صدق میکنه و کمک بی کران "اشکان خطیبی" در پیشرفت این بازیگر خوش استایل خیلی اهمیت داشته و از اونجایی که سالهاست اشکان خان داره تو این حرفه استعدادیابی میکنه، یکی از این استعدادا سارا حاتمی شده که تونست "زخم کاری" رو با کارگردانی آقای مهدویان و بازی مقابل "جواد عزتی" حسابی بترکونه.

sarahatami.official_1641223830

sarahatami.official_1625395547

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی