|

فوتبالیستایی که خانومای جذابشون حسابی تاثیر دارن روشون؛ هم همو میسازونن هم میپاشونن!

فوتبالیستای زیادی این روزا از طریق ازدواج با بلاگرا شروع به حاشیه سازی و شهرت یافتنِ بیشتر کردن. اینجا چندتا از معروف تریناشونو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همونطور که میدونین این روزا بازار خودنمایی های راه و بیراه تو اینستا خیلی زیاده و خیلیا واسه اینکه از بقیه عقب نمونن، با آدم معروفایی ازدواج کردن که کلی رو تعداد فالووراشون تاثیر گذاشته.

تو کشور ما هم برخی فوتبالیست ها خانوماشون تو اینستاگرام حسابی پر سر و صدا هستند و به واسطه شوهر معروفشون کلی طرفدار پیدا کردن و واسه خودش بروبیایی راه انداختند که اینجا قراره بعضی از این فوتبالیست ها با خانومای پرحاشیه شون رو بهتون معرفی کنیم:

kiana_mohammadii__1650117376025

سپهر حیدری با زنش اینستا رو جوووییدن!

یکی از فوتبالیستایی که همسر بلاگر و خیلی پرطرفداری دارن، سپهر حیدریه. آقا سپهر قبلا تو تیم پرسپولیس بازی میکرد و حالا به جمع مرفه های بی درد پیوسته و با زندگی تو دبی داره عشق دنیااا رو میبره.

همسر سپهر حیدری، آرام جوینده که یه پا شاخِ تو اینستا و فالووراش به 232 هزار تا رسیده، هر روزِ خدا داره از خودش و خانوادش تو فضای مجازی پست و استوری میذاره. او که خیلی اوقات مورد توهین کاربران قرار میگیره و بخاطر استایل و ژستای خاص و البته خلاف ادبش کلی حرف میشنوه، ولی خیلی به فیس و هیکلش مینازه و کار و کسب خوبی هم واسه خودش راه انداخته.

Untitled

مهدی قائدی و زنِ از درون پاشیدش!

مهدی قائدی از بازیکنان اسبق استقلال که الان داره تو الاهلی بازی میکنه و در کنار فوتبال کلی خوشگذرونی های جورواجور داره که همراه زنِ عجیب و هر روز یه شکلش هم از تمام تفریحاتشون عکس منتشر میکنه.

همسر مهدی قائدی، ستاره معصومی نام داره که از روز اولی که با آقا مهدی ازدواج کرد بار خودش رو بست و حالا هم حسابی کسب و کارشون سکه است. او به قدری تو اینستا فعالیت داره که دیگه باید کل اینستا رو به نامش بزنن و با تغییرات خارق العاده ای که نسبت به روز اولش داره، خانوووم دیگه رفته تو کار مدلینگی و اگه با این فرمون پیش بره فضای مجازی و قُرق میکنه!

varzeshgram3_1640533704

دانیال اسماعیلی فر و همسرِ تاثیرگذارش!

دانیال اسماعیلی فر از بازیکنان اسبق سپاهان که به تازگی با پرسپویس قرارداد 2 ساله بست، با یکی از بانوان والیبالیست ازدواج کرد و در حالی که خودش تو اینستا فعالیت چندانی نداره، ولی خانومش از عکس و فیلم هیچ کم نمیذاره!

ندا چملانیان به والیبالیت حرفه ایه و بعد از ازدواج با آقا دانیال بیش از پیش تو فضای مجازی مشغول فعالیته و به گفته کاربران تاثیرات بی نهایتی تو زندگیِ حرفه ای دانیال هم گذاشته. ندا خانوم قبلا تو تیم سپاهان بازی میکرد و از وقتی وارد تیم سایپا تهران شده، دانیال اسماعیلی فر هم با پرسپولیس به توافق رسید و از دید خیلی از کاربران اینا همه تاثیرات زن ذلیلیه!

475487

وریا غفوری و زنِ شاخ طورش!

به گزارش شایانیوز: وریا غفوری از بازیکنان محبوب و خفن تیم استقلاله که اصالتا کورده و یه پسر و یه دختر داره که خوشگلیشون تو اینستا زبانزد خیلی از طرفداراشه. وریا خان فعالیت خارج از فوتبالی تو پیج اینستاش نداره، ولی حسابی پایه ژست گرفتن با همسرشه و به گفته کاربران دنبال یه روزنه دیگه واسه کسب درآمد بیشتره.

مونا اردلان همسر وریا غفوریه که گاه و بیگاه تو پیج شخصیش با کلی چیتان پیتان سعی داره مثل بقیه به چشم بیاد و واسه این کار حتی وریا رو هم مجبور به ژست گرفتنای عشقولانه میکنه تا حداقل به واسطه ادا اصولاشون بتونن یه جایی تو فضای مجازی بگیرن. او به عنوان یه بلاگر شناخته شده نیست؛ ولی خیلی به این کار علاقه داره و مدام از هر کاری که میکنن واسه طرفداراش عکس و فیلم میذاره تا شاید روزی بتونه یه سری تو سر در بیاره!

Untitled

فرشاد احمد زاده و زنِ چشم عسلیش!

فرشاد احمدزاده از بازیکنان فعلی سپاهانه که قبلا تو پرسپولیس بازی میکرد و از همون موقع با دعواها و حرکاتش سوژه فضای مجازی شد. او پیش از ازدواج با همسر فعلیش، از ارتباطش با ترلان پروانه خبر داد که حسابی هم حاشیه ساز شد.

اما اکنون او با کیانا محمدی از بلاگرها و فعالان سرسخت اینستا ازدواج کرده و عکسای یهویی و خیلی جیگولیشون باعث جذب نزدیک به 60 هزار فالوور شد. کیانا خانوم علاوه بر بلاگری، عاشق مدلینگ شدنه و از زمان ازدواجش حسابی تونسته فرشاد احمدزاده رو هم با خودش همراه کنه و به نحوی یه شاخ فضای مجازی بشه. خانوم حاشیه ساز تونسته تاثیرات خوب و بد زیادی روی فرشاد بذاره که از میون اونا به عکسای جنجالی که تابحال پخش کردن، اشاره میکنیم.

فرشاد+احمدزاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی