|

"کمند امیر سلیمانی" تو تولدِ نیم قرنیش یه تیپ زد قرررمز و تو چشم؛ انگشتر غول پسنده!

kamand amirsoleimani shayanews

کمند امیر سلیمانی که به تازگی وارد نیم قرن از زندگی خود شد تصویری جذاب منتشر کرد و متنی جذاب تر نوشت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کمند امیر سلیمانی بازیگر معروف و پر طرفدار ایرانی می باشد که ساله در سینما و تلویزیون به خصوص سریال ها دیده شده اما خیلی وقته که در این عرصه کم رنگه و چندان فعالیت هنری نداره. 

کمند امیر سلیمانی یه داداشه معروف هم داره به نام سپند امیر سلیمانی که قطعا میشناسیدش و ظاهرا این هنر توشون خانوادگیه! خانوم بازیگر اغلب سابقه بازی در نقش های جدی رو داره اما داداش جانش اهل بازی تو طنز مثل اخراجی ها نیز هست. کمند امیر سلیمانی از بچگی جلوی دوربین رفته و کارنامه کاری خوبی داره اما همانند بسیاری از همکارانش دستی هم در مدلینگ و این موارد داره.

اما از این ها که بگذریم کمند امیر سلیمانی یه خرداد ماهیه و در نیمه این ماه وارد سن جدیدش یعنی 49 سالگی شده. در ادامه پستی که وی به تازگی برای خود منتشر کرد را مشاهده می کنید.

kamandamirsoleymani_1654433676

خانوم بازیگر با نیم قرن سن، مدل شدن!!

اما کمند امیر سلیمانی با وجود اینکه دیگه نیم قرن عمرش شده اما همچنان از خانومای اهل خوشگلاسیون های غلیظ و مدل شدن و این حرف هاست! 

کمند امیر سلیمانی مدتی پیش نیز تصاویری از خود منتشر کرد که چنین بود و هم کاربران رو متعجب کرد و هم به مذاقشون خوش اومد. خانوم بازیگر با وجود اینکه کم کار شده اما 1.5 میلیون فالوور داره با بیش از 1000 پست منتشر شده!

cinema.galllery_1631275730

payameraeeart_1622961681

متن جالب  کمند امیر سلیمانی درباره سنش، هول هولکی رفتم خونه بخت!

خاطره ی یک خانم از بالا رفتن سالهای عمرش

وقتی نوجوان بودم هر گاه می‌گفتند فلانی سی سالشه چقدر برایم دور از ذهن و باور بود از نوجوانی تا بیست سالگی را خیلی دوست داشتم و سر از پا نمی‌شناختم کم کم اما که به سی نزدیک و نزدیکتر می‌شدم گمان می‌کردم که دارد دیر می‌شود هول هولکی به خانه بخت رفتم و از مادر شدن لذت بردم

وقتی سی ساله شدم تازه فهمیدم که چقدر از بیست سالگی زیباتر شده‌ام. دلم نمی‌خواست آینه را رها کنم و گمان می‌کردم سی سالگی بهترین سن ممکن است در تکاپویی همه سو نگر عاشقانه و مادرانه و دلبرانه با یار و همسر و کودکان خویش تند پا تر از زمان جست و خیز می‌کردم و دلم می‌خواست زمان همانجا بایستد سی را که در میکده زندگی به چهل رساندم تازه فهمیدم که شراب فهمیدنم چه گوارا است انگار میزان اندیشه و باورم میزان‌ترین زمان خود را تسخیر کرده است

Untitled

کمندی که قرار بود سقط بشه

کمند امیرسلیمانی بازیگر سریال خاطره انگیز «پدرسالار» می‌گوید: پدر و مادر من آمادگی بچه دار شدن نداشتند و می‌خواستند مرا سقط کنند، اما جمشید مشایخی و همسرش مانع شدند و گفتند: وقتی این بچه به دنیا آمد، ما بزرگش می‌کنیم.

خانواده امیرسلیمانی
خانواده امیرسلیمانی

بیوگرافی جالب کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 16 خردادماه سال 1352 در تهران متولد شد. کمند امیرسلیمانی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1376 است.این بانوی بازیگر در خانواده ای هنرمند متولد شد و پدرش سعید امیرسلیمانی از هنرمندان سرشناس سینما و تلویزوین می باشد.

مادر کمند امیرسلیمانی در این خانواده هنرمند با سختی های زیادی روبرو بود اما توانست از پس سختی های زندگی با سه هنرمند برآید.

Untitled

خرید پیانو با دستمزد

با اولین دستمزدم از اجرای تئاتر و ضبط تلویزیونی که هفت هزار تومان شد و کمک دو هزار تومانی پدرم توانستم یک پیانو برای خودم بخرم.

ازدواج و طلاق خانوم بازیگر

کمند امیرسلیمانی سالها پیش با آفای ورقا عامری عکاس ساکن امارات ازدواج کرد که ثمره اش یک فرزند پسر بنام ایلیا متولد 1380 شد. بعد از ازدواج به مدت 6 سال در اوج شهرت به امارات مهاجرت کرد اما در نهایت برای ادامه فعالیت هنری به ایران آمد و حالا چند سالیست از هم جدا شدند.

کمند+و+پسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها