|

زیبایی "سولماز آقمقانی" تو یه جای لوکس؛ همه تو پیری چروک میشن ایشون سیندرلا شده!

solmaz aghmaghani shayanews

سولماز آقمقانی بازیگر سریال سه در چهار اینروزها تنها در اینستاگرام خود را نشان میدهد و اینبار هم تصویری جذاب از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سولماز آقمقانی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که شاید چندان او را با اسمش نشناسید اما اگر یک دهه هفتادی باشید قطعااا بازی او را در سریال "سه در چهار" به یاد دارید که نقش خواهر کوچیکه علی صادقی رو داشت!

البته که خانوم بازیگر اون موقع سن کمی داشتن و حالا چهره ای پخته و البته جذاب تر دارند. سولماز آقمقانی از دسته بازیگرانی بود که ظاهرا بیخیال این عرصه شده و چندان فعال نیست، در صورتی که میتونست حداقل کارنامه کاری بیشتر و بهتری داشته باشد.

اما سولماز خانوم آقمقانی با این حال در صفحه اینستاگرام خود 100 هزار دنبال کننده دارد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک میگذارد که البته ممکنه اگه ایشون رو نشناسید اصلا متوجه نشین که ایشون همون دختر خانوم سه در چهار هستن!! در ادامه عکس خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که همراه رفیق جانشون هستن برای افتاحیه و چهره ای پر آرایش و جذاب دارند.

Untitled

خودشیفتس یا اعتماد به نفسش زیاده؟

سولماز آقمقانی همانند بسیاری از همکارانش و خانوم ها علاقه زیادی به عکس انداختن از خودش داره اما خب خوبیش به اینه که خانوم بازیگر درگیر فیلتر های اینستایی نیست و یا تصاویر رو حتمااا با لباس خاص و حرفه ای نمیگیره و پیجش دقیقا مثل کاربران معمولی میره جلو و علاقه ای به دیده شدن از طریق حاشیه سازی نداره!

در ادامه چند عکس از سولماز خانوم مشاهده می کنید که فیگور هایی جالب و عجیب دارن و مشخصه خیلی هم علاقمند به لای درخت و برگ بودن داره و خانوما هم در نظرات دلشون برای پوست خانوم بازیگر قنج رفت!

Untitled

Untitled

Untitled

تولد پر رنگ و لعابه سولماز آقمقانی

البته که سولماز آقمقانی دیگه یذره حاشیه رو داره و امکان نداره شما یازیگر بوده باشی و بی حاشیه بزارنت! خانوم مبازیگر مدتی پیش برای عکس هایی که از خود در تولدش منتشر کرد حسابی رفت تو چشم که خب واقعا هم چنین تصاویری با این چهره زیبا حاشیه دار نشه باید شک کرد!!

Untitled

Untitled

بیوگرافی جالب سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی متولد 15 خرداد 1363 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است، بازیگری تنها شغل اصلی اش نیست، شباهت زیادی به نیکی کریمی دارد و متاهل می باشد.

خانوم شکلِ نیکی کریمی

 

هنگامی که در دوره راهنمایی درس می خواندم فیلم سینمایی عروس که نیکی کریمی در آن ایفی نقش کرده بود از تلویزیون پخش شد. دوستان و اقوامی که فیلم را دیده بودند به من گفتند که شباهت زیادی بین من و نیکی کریمی وجود دارد و همان حرف موجب شد تا به بازیگری علاقه مند شوم …

Untitled

شغل دوم

در حال حاضر به همراه یکی از دوستانم یک شرکت عمرانی برای خودم دارم و به جای بازیگری فعالیت‌ های بیزینسی هم انجام می‌ دهم.

می گویند مجانی کار کنم

این روزها کسانی که از من درخواست بازی در فیلم هایشان را می کنند؛ تقاضای آوردن سرمایه گذار به کارشان را دارند و اکثرا می گویند که کمبود بودجه دارند و می خواهند به صورت مجانی برایشان بازی کنم.

Untitled

چرا از بازیگری دوره؟

نباید ساخت سریال‌ها فقط برای پرکردن ساعت پخش باشد. توجه به کیفیت و استفاده از بازیگران واقعی بسیار مهم است من زمان زیادی است که از کار گوشه‌گیری کرده‌ام چرا که بسیاری از افراد تازه وارد به این حرفه را نمی شناسم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ف ی ارسالی در

    خیلی خوشگلی سولماز جان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها