|

ژست تازه "الناز شاکردوست" ؛ جذابیتی که با این مدل چندان شد!!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست از هنرمندان عشقِ عکس می باشد که سفر های زیادی هم دارد و تصویری لب دریا از خود همراه با یک سگ فسقلی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر معروف و باحال ایرانی می باشد که سالهاست در سینمای کشور فعالیت دارد و از همان ابتدا هم از همین رفت و تلویزیون دیده نشد. اما الناز شاکردوست در چند سال اخیر از لحاظ اعتبار در این عرصه بزرگتر شده است چرا که قبلا تنها نقش دختری را در فیلم ها داشت که خوشگل و نازه و پسری هم عاشقشه! اما حالا خانوم بازیگر ایفای نقش هایی جذاب و البته متفاوتی همچون " شبی که ماه کامل شد" را در کارنامه خود دارد. 

الناز شاکردوست برای چندمین بار زوج هنری هوتن شکیبا شد. هوتن شکیبا رو اگه نمی شناسید احتمالا کاراکتر حبیب رو در سریال لیسانسه ها به خاطر دارید! بله آقا حبیب از هنرمندان بسیار خفن و به نامی می باشد که فیلم های جذابی را همراه با الناز شاکردوست بازی داشته.

اما برگردیم سر الناز خودمون که پیجی بزرگ در اینستاگرام دارد با نزدیک به 10 میلیون دنبال کننده و 954 پست منتشر شده! الناز شاکردوست از هنرمندان کم حاشیه سینما می باشد که مدتی هم با محمدرضا گلزار از سوپراستار های سینما بودند. وی تصاویز جذاب زیادی از خود به اشتراک می گذارد و خیلی هم اهل سفر و گشت و گذار است. در ادامه عکسی که الناز خانوم از خود لب دریا منتشر کرد را مشاهده می کنید.

elnazshakerdoost_1619614448

عشق و حال الناز شاکردوست تو دل طبیعت

الناز خانوم علاوه بر بازیگری عاشق گردش و طبیعت گردی هم هست و از هر فرصتی استفاده می کند و به همراه آبجی خانوم و تعدادی از دوستای باحالش میرن به دل طبیعت. جمعه هم که هم روز تعطیلی بود وهم روز زمین پاک الناز برای بزرگداشت این روز به طبیعت رفت و در کنار یک آبشار زیبا عکس گرفت.

الناز شاکردوست ازدواج نکرده و حامی هم جنسگرایان

الناز شاکردوست یه چیزی تو مایه های محمدرضا گلزار هستش که هوادارای زیادی داره و حسااابی پولداره که خب احتمالا تو این شرایط نیازی به ازدواج نیست!!

الناز شاکر دوست چند باری با نشونه ها در صفحه اینستاگرام خود از همجنسگرایان حمایت کرده که به نوبه خود جنجالی شد! این پست ها یکیش مدتی پیش بود که خانوم بازیگر تصویری از یک چتر به رنگ پرچم هم جنسگران به حمایت خود از این گروه پرداخت و این پست به بهانه قتل بابک خرمدین و جوانی که گفته می شود به دلیل رویکرد همجنس بازی توسط خانواده‌اش به قتل رسیده است گذاشته شد و یکی دیگش هم برای روز تولد الناز بود که رنگ شمع های کیک تولدش که باز هم به اینگ ها تزئین شده بود خیلی از کاربران آن را به مفهوم حمایت از هم جنسگرایان دانستند.

a0dd322c-0a22-48ef-a56f-7078a136a875-permlink

elnazshakerdoost_1624766282_2

الناز خانوم هم بازیگوش و هم باهوووش

شاید براتون جالب باشه بدونید که الناز خانوم شاکردوست با اینکه خیلی شیطون به نظر میرسه بچه بسیار درسخونی بوده به طوریکه که در رشته ریاضی با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. 

الناز شاکردوست علاوه بر بازیگری که حرفه اصلی اش است مدت کوتاهی ها در صنعت مدلینگ فعالیت کرده خیلی از عکس هایی هم که در صفحه شخصی اش منتشر کرده تم هنری دارند و نشون میده که خانم بازیگر دستی هم در مدلینگ داشته و به قول معروف یه آدم تک بعدی نیست.

elnazshakerdoost_1615127069_1

elnazshakerdoost_1615127069_2

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولد شد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد. پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد.

elnazshakerdoost_1585655794

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها