|

آقایان تهران را تعطیل کنید!

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به شرایط پیش آمده در تهران گفت: از استاندار تقاضا می‌کنیم تمام ادارات از ظهر به…

لینک کوتاه کپی شد
1

 

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به افزایش شاخص آلودگی به عدد ۵۰۰ در برخی مناطق تهران گفت: از استاندار تهران تقاضا می‌کنیم با توجه به شرایط و سلامتی شهروندان ادارات پایتخت از ظهر به بعد تعطیل شود.

به گزارش تسنیم، مهدی پیرهادی درجریان شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار کرد: در حال حاضر در برخی مناطق شهر تهران شاخص آلودگی به عدد ۵۰۰ رسیده است.

به گفته وی مناطق ۲۱، ۹، ۲، ۵، ۶، ۱۳ شاخص آلودگی با عدد ۵۰۰ را تجربه می‌کنند. همچنین در دیگر مناطق نیز شرایط خوبی ندارند و در برخی مناطق از جمله منطقه ۱۴ شاخص بر روی عدد ۴۰۰ است.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به شرایط پیش آمده در تهران گفت: از استاندار تقاضا می‌کنیم تمام ادارات از ظهر به بعد تعطیل شوند چرا که طبق اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر میزان شاخص آلودگی افزایش پیدا خواهد کرد و این شرایط برای شهروندان خطرناک است.

همچنین، رئیس گروه سلامت و تغییر اقلیم وزارت بهداشت ساعاتی پیش گفت: وزارت بهداشت پیشنهاد می‌کند امروز ساعت کار ادارات تقلیل یافته و زودتر تعطیل شوند تا در بدو ورود به شرایط خطرناک مواجهه مردم و کارکنان با این شرایط کاهش یابد

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها