|

حامله شدن بریتنی از شوهر ایرانیش؛ واکنش جذابِ نامزد قبلی سام اصغری! انگاری منتظر بودا

Britney Spears Is Pregnant

بریتنی اسپرز خواننده و سلبریتی معروف آمریکا رسماً اعلام کرد که از سام اصغری نامزد ایرانی اش باردار شده و فرزند آن ها به زودی به دنیا می آید

لینک کوتاه کپی شد

بعد از اینکه سرانجام پس از 5 سال رابطه سام اصغری با بریتنی رسماً نامزد شدند حالا خبر رسیده که بریتنی از نامزد ایرانی خود باردار شده و فرزند سام و بریتنی به زودی به دنیا می آید.

به گزارش «شایانیوز» سام و بریتنی چندین سال با انتشار تصاویر دونفره خود علاقه شان به هم را نشان می دادند اما پدر بریتنی همیشه مخالف روابط این دو بوده و به گفته خود اعتمادی هم به مردان ایرانی نداشته است. از آن طرف هم تمام اموال بریتنی به دلیل مشکلی که داشته به دست پدرش بوده است. اما سرانجام سام اصغری با انتشار تصویری خبر نامزدی اش را با بریتنی اسپیرز داد. او در این تصویر حلقه الماس دارش را به تصویر کشیده است.

202102101040-main.cropped_1612928429

واکنش سام اصغری به بارداری بریتنی

سام اصغری در واکنش به خبر پدر شدنش در پست اینساگرامش نوشته: ازدواج و بچه دار شدن قسمت طبیعی یک رابطه قوی و پر از عشق و احترام است. پدر شدن چیزی هستش که همیشه منتظرش بودم و راحت نمیگیرم این مهم ترین کاری هستش که تا الان انجام دادم .

سام اصغری و نامزدش بریتنی اسپیرز در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند و البته بریتنی در انتظار تولد سومین فرزندش.

چند روز پیش هم «بریتنی اسپیرز» خبر نوشتن کتاب خاطرات خود را تأیید کرد ، رسانه های مختلف اعلام کردند که بریتنی اسپیرز با انتشارات «سایمون اند شوستر» یک قرارداد «۱۵ میلیون دلاری» برای انتشار این کتاب بسته.

سام اصغری چگونه با بریتنی آشنا شد؟

در زمان فیلم برداری موزیک ویدیویی به نام SLUMBER PARTY در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۶ میلادی که با نقش آفرینی سام اصغری همراه شده بود، بریتنی عاشق دوست پسر ایرانی الاصل خود شد و تا مدت ها، پارتی  ها وارتباط این  دو رسانه ای نشده بود.

در زمان فیلمبرداری موزیک ویدیو بریتنی، او با سام آشنا شد و سر یک میز شام با یکدیگر به مدت کوتاهی مشغول به صحبت شدند. وقفه  طولانی در فیلمبرداری موزیک ویدیو بریتنی بهترین  فرصت را برای آنها فراهم نمود تا درباره  سبک زندگی  و شخصیت یکدیگر گفتگو کنند.

89

گفتگویی که با خوردن سوشی خوشمزه  ژاپنی همراه  شد و سام، شماره  تلفن خود را در اختیار دوست جدیدش قرار داد. اولین تماس تلفنی بریتنی با سام، ۱۵۰ روز پس از نخستین ملاقاتشان  شکل گرفت. بریتنی یکی از دلایل ارتباط با سام اصغری را جذابیت و  چهره کاریزماتیک او و علاقه وافرش به ارتباط بلند مدت با یک مرد ویژه بیان کرده است. جشن آشنایی آن ها در ویلایی لاکچری و ۳۰ میلیون دلاری در منطقه  MALIBU برگزار شد که یکی از خانه های مجلل اجاره داده  شده از طریق غول خانه یابی امریکایی ها یعنی AIRBNB.COM  بود. پسران بریتنی نیز در این مراسم حضور داشتند.

s30-e1571754731201

جدی شدن رابطه بریتنی اسپیرز با سام اصغری زمانی مطرح شد که بریتنی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود که میلیون ها لایک و هزاران کامنت دریافت کرد، سال جدید میلادی را به هوادارانش با حضور سام اصغری  تبریک گفت. این  دو سال نو مسیحی را در یک پارتی لاکچری بزرگ جشن گرفتند.

واکنش جالب "نامزد سابق" سام اصغری به نامزدی او با بریتنی!

مایرا ورونیکا مدل و شخصیت تلویزیونی ۴۱ ساله و دوست دختر سابق سام اصغری در واکنش به خبر نامزدی سام با بریتنی اسپیرز در مصاحبه‌ای به خبرنگار TMZ از سام اصغری حمایت کرده و گفته:‌

«من برای آن‌ها خیلی خوشحالم. سام موفق شد و به هدف زد» مایرا ورونیکا در ادامه گفته منظورش از این جمله، از لحاظ مالی نیست بلکه بریتنی هم موفق شده و به هدف زده. مایرا ورونیکا درباره شخصیت سام اصغری نیز صحبت کرده و او را یک مرد جذاب، دوست داشتنی و بسیار حامی معرفی کرده و گفته فکر میکند بریتنی با شخص درستی رابطه دارد ....

سام اصغری در سال ۲۰۱۵ و پیش از شروع رابطه‌اش با بریتنی به مدت ۱ سال با مایرا ورونیکا رابطه داشته است.

mayra-1631995282456

از خانواده سام اصغری چه می دانیم؟

سام صفری بدنساز مشهور ایرانی که سه خواهر دارد. مادر سام اصغری ایرانی و پدرش اهل آمریکا می باشد و اکنون در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می کنند.

یکی از خواهرانش به نام فرزانه پزشک متخصص پوست و تزریق بوتاکس در کالیفرنیا می باشد دو خواهر دیگر سام اصغری و مادرش نیز در آمریکا زندگی می کنند

به تازگی عکسی از سام در کنار خانواده اش در فضای مجازی منتشر شده نشان دهنده زیبایی و جوانی مادر و خواهران سام اصغری می باشد که باعث جلب توجه کاربران زیادی شد.

61ac788585983

مادر و خواهران سام اصغری

بیوگرافی سام اصغری

سام اصغری با نام کامل ساموئل اصغری متولد سال 1372 در تهران است. سام اصغری مربی بدنسازی، بازیگر موزیک ویدئوها، کلیپ های تبلیغاتی و مدلینگ است. سام چندین سال است که به همراه خانواده خود به آمریکا مهاجرت کرده و در شهر لس آنجلس آمریکا زندگی می کند. قد سام اصغری حدود ۱۸۸ سانتی متر است و ظاهری کاملاً شرقی و اندامی تراشیده و ورزشکاری دارد. سام شخصیت بسیار مهربان و دوست داشتنی دارد و همچنین طرفدار حقوق زنان است.

271428982_665861608113934_6722623775574224824_n

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها