|

تیپ "ترانه علیدوستی" تو فستیوال خارجی خفن و بلوری؛ تیپ خانوم تو داخل بد ترکیییب!

taraneh alidoosti shayanews

ترانه علیدوستی مراسمات سینمایی زیادی میرود اما همیشه در انتخاب آیتم های استایل خود در خارج بهتر از داخل کشور عمل میکند!

لینک کوتاه کپی شد
3

ترانه علیدوستی بازیگر خوش چهره و خوش استعداد ایرانی می باشد که در این چند ماه اخر بسیار پر کار بود و دائما در حال رفت و آمد به مراسمات سینمایی در داخل و خارج کشور بوده است.

به گزارش«شایانیوز»  ترانه علیدوستی از نگاه برخی مخاطبین چهره نچرال و بسیار زیبایی دارد اما در برخی دیگر خوشگلی خاصی ندارد و تنها بانمک و جذاب است! وی همیشه در اکران های خارجی عملکرد بسیار بهتری در نوع پوشش و استایل خود داشته و خوشتیپ تر بوده اما انگاری تو مراسمات داخلی یا طراح خوبی نداره و یا چندان جدی نمیگیره و هربار با ظاهری نه چندان جالب میاد اما در عوض برای مراسمات خارجی که یکیشم همن دم عید بود تو کالیفرنیا با انتخاب هایی بسیار جذاب دیده میشد. درسته که بازیگران خانم در خارج از کشور دستشون برای استایل باز تره اما این چنین بی توجهی برای مراسمات خودمون هم چندان جالب نیست!

ترانه علیدوستی هواداران زیادی دارد و اینستاگرامش هم با وجود اینکه شیطون نیست و شخصیتی با ابهت و هنری داره اما بیش از 7 میلیون و 300 هزار کاربر دنبال کننده اش هستند. در ادامه تصاویری از خانم بازیگر که به تازگی در اکران مردمی فیلم «سمفونی حمید» در موزه سینما گرفته شده را مشاهده می کنید که همراه با پدرشون آقای حمید علیدوستی حضور پیدا کردند.

tarahanelebas_1649654053_3

Untitled

tarahanelebas_1649654053_5

ترانه علیدوستی در جشنواره‌ها، ایونت‌ها و اکران‌های داخلی استایلشون به شدت تغییر میکنه و ناهماهنگی زیادی رو در انتخاب آیتم‌ها مشاهده می‌کنیم.

▪️یکی از مهم‌ترین علت‌ها اینه که استایلیست مناسبی در کنارشون نیست؛ مثلا در جدیدترین پوشش منتشر شده از ایشون، آیتم‌ها به تنهایی زیبا هستند اما با هم همخوانی ندارن و ترکیب جالبی رو به وجود نیاوردند!

▪️همچنین برش‌ها و مدل لباس با بادی تایپ ایشون در تضاده و همین موضوع باعث شده که این لوک، شلخته و ناهماهنگ دیده بشه.

▪️انتخاب نامناسب آیتمی مثل کیف و تیشرت هم در این امر بی تاثیر نبوده؛ مدل و اندازه کیف تمام تمرکز این لوک رو به خودش اختصاص داده.

▪️و همچنین تناسب یقه و سربند (توربان، روسری) تلفیق خوبی با هم نیست.

tarahanelebas_1649654053_4

tarahanelebas_1649654053_7

tarahanelebas_1649654053_6

استایل ترانه علیدوستی در آمریکا

ترانه علیدوستی به تازگی در فیلم "اورکا" ایفای نقش داشته که ساخته سال 1399 بود اما به تعطیلات سینماها در زمان کرونا برخورد و متوقف شد و قبل از عید اکران آن صورت گرفت. به همین دلیل نیز ترانه علیدوستی تصاویری از خود در کنار خانم سحر مصیبی که کارگردان این فیلم هستند در آمریکا برای اکران منتشر کرد که مثل همیشه جذاب و دوست داشتنی بود و مورد پسند مخاطبین.

275166110_5025322644173410_1713430993553865232_n

ترانه علیدوستی صدای مردم را درآورد!

فیلم "اورکا" روایت گر دختری سخت جو است. هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است اما در خلاصه داستان این فیلم این دیالوگ آمده است: "تو اورکایی دختر… چون اونقدر می جنگی تا به اون چیزی که می خوای می رسی!”

در همین راستا وی با خبرنگار خارجی درباره ماهیت فیلم مصاحبه ای داشت که صحبت های او با حجم زیادی از نظرات مردم همراه شد. برخی با ترانه علیدوستی هم نظر بودند و برخی دیگر نیز صحبت های او را بردن آبروی ایران دانستند که در ادامه مشاهده میکنید. ناگفته نماند عده ای هم از انگلیسی صحبت کردن خانم بازیگر ظاهرا ذوق زده شدند که برخی دیگر هم آن ها را مورد تمسخر قرار دادند که حرف زدن یک بازیگر در این جایگاه به زبان انگلیسی مورد خاصی نیست که ذوق زدگی داشته باشد!

ترانه علیدوستی یا بهاره رهنما؟!

ترانه علیدوستی چهره ای نچرال دارد که اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و نه تنها عمل جراحی زیبایی نداشته بلکه حتی خیلی هم کم آرایش و ملیح است. ظاهرا در سینمای ما خانم ها یا خیلی نچرال طور هستند و علاقه ای به عمل و آرایش و فیلتر ندارند و یا همه این ها را با هم دارند مثل خانم بهاره رهنما و بهنوش بختیاری!

اما جالب هم اینجاست که همیشه هنرمنانی مثل ترانه و لیلا حاتمی و... به جشنواره های خارجی می روند و بازیگرانی که بالا نام بردیم حتی دیگر در سینمای خودمان هم کمتر مراسمی دعوت می شوند! نحوه انتخاب زندگی و ارایش و استایل هر شخص به خودش مربوط است اما خانم هایی مانند رهنما و بختیاری انتخاب کرده اند تا با تبلیغات عظیم و گاهی نادرست در اینستاگرام راه خود را ادامه دهند که چندان هم در نظر مخاطب و مردم محبوبیتی دیگر ندارند.

Untitled

بیوگرافی جالب ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در 22 دی ماه 1362 در تهران به دنیا آمد. دیپلمه کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است و به زبان انگلیسی مسلط است. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر این عقیده است که: قبلاً هم گفته‌ ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند.

ترانه فرزند نادره حکیم الهی مجسمه ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال میباشد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها