|

تیپ باز و فر "لیندا کیانی" چقدررر نازش کرد؛ مام استایل چه اومده بهش!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی که این روز ها دائما در مراسمات سینمایی حضور داره اون هم با پوشش هایی نامتعارف، اینبار از استایلی متعارف و جذاب استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد
8

لیندا کیانی چهره محبوب و جذاب ایرانی می باشد که سال هاست در سینما و تلویزیون فعال است اما به تازگی خانم بازیگر را در سینما و سریال های شبکه خانگی بیشتر می بینیم. ظاهرا تلویزیون رو دیگه کسی تحویل نمیگیره و بازیگران همه به سمت سینما و شبکه خانگی رفتند!

به گزارش«شایانیوز» لیندا کیانی از هنرمندان نچرال ایرانی می باشد که البته خیلی وقت ها با تیپ و پوشش نامتعارفش حاشیه ساز می شود. لیندا کیانی از فعالین اینستاگرام است که راه به راه تصاویر خود را منتشر می کند و لایک و کامنت خوبی هم می گیرد. البته که لیندا خانم کاملا با فضای اینستاگرام آشنایی داره و میدونه که چه پست ها و عکس هایی توی اینستا پر بازدید میشه دقیقا به همین دلیل هم به مانند بقیه بلاگرها عکس ها و تصاویری با حجاب کم و دلبرانه از خود منتشر می کرد که خیلی مورد توجه قرار گرفته.

اما از این که بگذریم لیندا خانم همانطور که گفتیم این روزها حسابی سرش شلوغه و راه به راه در حال تیپ زدن و رفتن به مراسمات مختلف سینمایی هستش که برخی هم خیلی پرحاشیه میشه چون خیلی کوتاه و بازه! وی به تازگی هم برای جشنواره فجر حضور پیدا کرد و اینبار با تیپی متفاوت توجه همه را به خود جلب کرد.

lindakiani4_1644264434_1

lindakiani4_1644264434_2

lindakiani4_2768715645432335979_1714708791

جالب اینجاست که همین هنرمندان از نبود آزادی در حجاب مینالند در صورتی که به راحت ترین شکل ممکن جلوی دوربین های خبرنگاران ظاهر می شوند و خیالشان هم راحته که کسی کاری به کارشون نداره. آخه پافر تا کمر هم شد حجاب؟ اونم با اندامی تو پر!

و امثال خانم الهام حمیدی که از سرخ نگه داشتن صورت بازیگران با سیلی صحبت میکند در صورتی که با ماشین مدل بالای خود استوری میزاره! اما واقعیت اینجاست یک سری هنرمند جوان و کم حجاب به راحتی دارن پول پارو میکنند و به راحتی هم با استایل های جور واجور ظاهر میشن.

ترفندای جالب لیندا کیانی برای پول درآوردن!

لیندا کیانی هم جزء سلبریتی هایی است که از قابلیت های پیجش برای کسب درآمد استفاده میکنه و گاهی اوقات تبلیغاتی میزاره اما خیلی هوشمندانه تو این مسیر گام برمیداره و مثل بهاره رهنما، صبا راد و بهنوش بختیاری شورشُ درنیاورده. لیندا جزء بلاگرهایی است که واقعا برای فالوورهاش احترام قائله و هر چیزی رو تبلیغ نمی کنه نوع تبلیغاتی که لیندا در صفحه اینستاگرامش میزاره کاملا طبیعی و واقعیه و شما تصور می کنید که او واقعا از این جنس و کالا خوشش آمده و فقط خواسته آن را با فالوورهایش به اشتراک بگذارد!

lindakiani4_1641188894

لیندا جزء بازیگر هایی است که تیپ های جسورانه و جنجالی میزنه و خیلی مواقع به خاطر نوع پوششی که داره سوژه رسانه ها میشه. از حق نگذریم اصول شیک پوشی رو هم خیلی خوب بلده و انصافا خیلی از استایل های خانم بازیگر به دل میشینه. خانوم بازیگر خیلی هم عشق گوشواره است و مدل های مختلفی از گوشواره داره و سعی می کنه در جشن و مراسمات مختلف با گوشواره هایی جذاب خودنمایی کند. ناگفته نماند لیندا کیانی جزو لیست طلاب می باشد که برای بی حجابی ازشون شکایت شده!

lindakiani4_fn_1644143992

lindakiani4_fn_1644221260

lindakiani.fanclub_1635928141

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است. لیندا کیانی در سال 98 وقتی 39 ساله بود ازدواج کرد او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد.

لیندا کیانی فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

هواداری که عاشق لیندا شده!

لیندا کیانی همانطور که گفتیم طرفداران زیادی دارد و در اینستاگرام بیش از 2.7 میلیون کاربر دنبال کننده او نیز هستند که دوستدار خانم خانما می باشند و حسابی هم قربون صدقه اش میرن! لیندا کیانی از هنرمندانی است که فن پیج های زیادی هم دارد و در ادامه یکی از ویدیو هایی که یک پیج طرفداری برایش ساخته رو مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها