|

"پردیس پورعابدینی" خوشتیپی رو به خانومای بازیگر فهموند؛ خوشگل واقعی به این میگن!

pardis pourabedini shayanews

پردیس پورعابدینی بازیگر نوپا که هواداران بسیاری پیدا کرده در جشنواره فجر برخلاف خیلی از خانم های بازیگر، بسیار شیک و باوقار تیپ زد!

لینک کوتاه کپی شد
5

پردیس پورعابدینی بازیگر خوشگل و بسیار جوان ایرانی می باشد که با بازی در سریال شبکه خانگی "آقازاده" شناخته و البته معروف شد. ظاهرا مد بر این شده که خانم های بازیگر جوان به یکباره در نقش اصلی یک سریال قرار می گیرند و تنها در مدتی کوتاه به شهرتی خفن میرسند! مثل ریحانه پارسا یا پردیس پورعابدینی و شادی مختاری.

به گزارش«شایانیوز»، پردیس پور عابدینی 21 ساله است و بعد از بازی در این سریال هواداران بسیاری پیدا کرد و محبوب شد اما چون شخصیت آرام و به دور از حاشیه ای دارد، همانند مثلا ریحانه پارسا نشد که بر سر زبان ها بیفتد! وی به تازگی برای حضور در جشنواره فجر دعوت شد که برخلاف خیلی از خانم های بازیگر که با استایل هایی ناجور اومده بوند بسیار شیک و باوقار حضور پیدا کرد و مورد پسند کاربران قرار گرفت.

ناگفته نماند پردیس پورعابدینی در صفحه اینستاگرام خود حالا بیش از 172 هزار فالوور دارد که دوستدار خانم بازیگر هستند. در ادامه فک و عکس هایی از پردیس پورعابدینی مشاهده می کنید.

785

bazigaran_.cinema_1643986408_4

bazigaran_.cinema_1643986408_6

نگاهی به استایل پردیس پورعابدینی

با توجه به لباس‌ها، پالت رنگی، برش‌ها و مدل‌هایی که پوشیده، مشخصه که وجه پوششی غالب در ایشون، کلاسیکه.

مثلا دو استایلی که از ایشون در مراسم فوتوکال جشنواره فجر دیدیم، خیلی مرتب و منظم و در یک حاشیه امنی بوده.

در پوششی که پالتو فوتر شتری به تن داشتن، اگر قد شلوار یکم بلندتر بود و کفش رو می‌پوشوند، باعث کشیده‌تر نشون دادن اندام میشد.

شال هم بهتر بود همینطور رها وِل نمیشد و به یک سمتی روی شانه مرتب میشد.

گردنبند بند زنجیری طلایی هم می‌تونست بلندتر باشه تا روی بلوز یقه اسکی جلوه بیشتری داشته باشه.

همرنگ بودن شلوار و کفش هم به درستی انتخاب شده بود.

پردیس پورعابدینی

بیوگرافی جالب پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران، بازیگر تلویزیون و تئاتر می باشد. دوره دیده کلاس های بازیگری می باشد که از تئاتر شروع کرد و با فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال شبکه خانگی آقازاده به اوج شهرت رسید. او با اشاره به چند بازیگر سابق می گوید نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی مطرح شوم.

10 سالگی برای اولین بار با دیدن فیلم هامون عاشق بازیگری شدم، نمی دانم چه اتفاقی در من افتاد اما در جریان بودن زندگی در آن فیلم من را به سمت بازیگری کشاند.

برآورده شدن بزرگترین آرزو

او در مصاحبه ای گفت: سریال آقازاده بزرگترین اتفاقی بود که می توانست در زندگی من بیفتد، با حضور در این سریال بزرگترین آرزوی من در اولین گام بازیگری برآورده شد. با این حال دوست ندارم در همین مرحله باقی بماند، می خواهم انتخاب های بعدی ام هم گزیده و درست باشد، دوست دارم این مسیر طولانی را که انتهایش را هم نمی دانم آهسته و پیوسته طی کنم.

آقازاده مثل یک دانشگاه بود، درست است که هنوز خیلی چیزها برای یاد گرفتن پیش رویم هست اما همین اولین گام درس‌های فراوانی برای من داشت.

pardis.pourabedini_1603056193_1

علایق خانم بازیگر

پردیس عاشق کتاب خواندن و فیلم دیدن می باشد، او بیشترین سرگرمی اش ورزش کردن در طبیعت است و شنا و اسب سواری را خیلی دوست دارد. او در اوقات فراغت خود به مسافرت میرود تا با فرهنگ های مختلف آشنا شود. پردیس پورعابدینی یکی از شاگردان بسیار موفق نسیم ادبی بود و بازیگری را هم با خانم ادبی شروع کرد.

pardis.pourabedini_1610136165

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی