|

خودشیفتگی "نیکی مظفری" جلو کلی عکاس با شومیز جین خوشرنگ؛ چه آرایشش خوبه!

niki mozaffaei shayanews

نیکی مظفری بازیگر شناخته شده ای می باشد که همیشه تیپ هایی جذاب دارد اما اینبار پوششی که در اکران جیران داشت مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

نیکی مظفری بازیگر شناخه شده و البته دختر مجید مظفر می باشد که به واسطه پدر پا به این عرصه گذاشت و تا به حال در چند فیلم و سریال ایفای نقش داشته. نزدیک ترین آن هم آخرین فصل پایتخت بود ارسطو خان عاشقش میشه!

به گزارش«شایانیوز» البته نیکی مظفری بیشتر در پشت صحنه و از عوامل بوده و فعالیت داشته به همین دلیل شاید حتی او را نشناسید اما سابقه و کارنامه کاری خوبی دارد با کلی رفیق بازیگر که صمیمی هستند.

نیکی مظفری در کل از حواشی به دور است اما گاهی با نوع پوششی که دارد مورد انتقاد نیز قرار میگیرد. از این ها که بگذریم باین روز ها مدام بازیگران در حال اکران های مخلف رفتن هستند و از وقتی که کرونا کم شده و سینماها باز، هر روز کلی بازیگر رو می بینیم که به اکران دعوت شده اند و خب از اونجایی که نباید تو تیپ از هم کم بیارن مخصوصا خانوما، به همین دلیل کلی استایل خوب و بد دیدیم.

به تازگی هم اکران سریال "جیران" بود که یکسری هنرمند حضور داشتند. نیکی مظفری نیز از دعوت شدگان بود و با استایلی دیده نشده حضور اشت. وی از مانتویی با طرح سنتی و شبیه به چهل تیکه که زیرش هم شومیز لی بود آمد. البته نیکی خانوم از شلوار سفیدهم استفاده کرده بودند که از نظر کاربرن به تیپش نمیومد!

nikimozaffari_1641930467

این روز ها انقدری که خانومای بازیگر رو با تیپ و استایل های ناجور می بینیم که یا انقدری کوتاه میپوشن یا کلی مانتو رو باز میزارن با شلوار های بسیار جذب!

اما چیزی که معلومه اینه که بهشون کاری نداره و سینما بسیار راحت تر از چیزی که فکرشو کنید شده. نیکی مظفری نیز در این مراسم از شومیز کوتاه و شلوار جذب و مانتوی باز استفاده کرد و جلوی عکاسان حسابی جولان داد. در ادامه نظر جالبلی از ک کاربر را ببینیم:

توی افتتاحیه واختتامیه بخدا اینا فقط شوی لباس دارن می یان مدله لباساسون‌ نشون بدن بعضی هارو اگر یه آدم عادی بپوشه بهش گیر میدن

نیکی کریمی از دسته خانم های بازیگری می باشد که سبک های سنتی بهش میاد و استفاده هم میکنه. وی بجز این علاقه بسیار زیادی هم به اکسسوری های مختلف داره به خصوص گوشواره و همیشه در مراسمات از گوشواره های خاص و بزرگ استفاده میکنه که تو تیپش خیلی هم تاثیر گذار و خوشگله.

نیکی مظفری بیشتر اهل آرایش های ملایم و نود هستش که البته خیلی هم بهش میاد و چهره تقریبا نچرالشو جذاب تر میکنه. در ادامه چند مورد از این ترکیبات تیپ خانم بازیگر رو مشاهده می کنید.

nikimozaffari_1550249606

nikimozaffari_1520266838

nikimozaffari_1568877449

nikimozaffari_1572362525

nikimozaffari_1587151641

nikimozaffari_1551961822

بیوگرافی نیکی مظفری

نیکی مظفری متولد 28 شهریور ماه 1366 در تهران وبازیگر می باشد وی دارای مدرک کاردانی معماری از لندن است! 

نیکی مظفری در دبیرستان تجربی خوانده و تصمیم داشته که داروساز شود  ولی سر از معماری و آن هم در لندن درآورده است و دارای مدرک کاردانی معماری است.

nikimozaffari_1637941127

نیکی مظفری دو سال در کلاسهای بازیگری مرحوم سمندریان شرکت کرده و تجربه بازیگری هم دارد. علاوه بر بازیگری و معماری در رشته طراحی صحنه و لباس هم دستی بر آتش دارد و در بسیاری از پروژه های در پشت صحنه با سمت های گوناگون مانند برنامه ریز و مدیر تولید و … به فعالیت پرداخته است. 

نیکی مظفری تنها فرزند خوانده است و سالهاست مادرش مرحوم شده است.

nikimozaffari_1616264678

ازدواج پدر و دختر

نیکی مظفری و پدرش در برنامه دورهمی درباره ازدواج گفتند :

این حق طبیعی پدر است که ازدواج کند. با اینکه تنها کسی که در زندگی دارم پدرم است،اما برای من ازدواج پدر به مراتب راحت از ازدواج خودم است.و مجید مظفری افزود:من در هر صورت پدر نیکی هستم و حساسیت‌هایی دارم؛ و اگر خانمی بخواهد وارد زندگی من شود، مطمئناً هیچ وقت دخترم را رها نمی‌کنم،همسرم را بچسبم.اما قول می‌دهم هر زمانی که نیکی ازدواج کند، یک ماه بعد من زن بگیرم!

nikimozaffari_1469346142

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    شوهر کن ، باباتم آزاد میشه میره سر و سامون میگیره.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی