|

خوشگلاسیون غلیظ و خوشمزه "مه لقا" تو تئاتر؛ با آقای بازیگر چه لاوی دارن جلو همه!

mahlagha bagheri shayanews

مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون به کلی رنگ موهایش را تغییر داده است و برخلاف رویه سابقش آرایش غلیظی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

مه لقا باقری بازیگر سینما و تئاتر و شاید از همه مهم تر همسر جواد عزتی به تازگی تصویری جالب و متفاوت از خود منتشر کرد که با آنچه از او در ذهن داریم کمی متفاوت است.

به گزارش «شایانیوز» مه لقا در تصویر تازه‌ای که از خودش در اینستاگرام منتشر کرده به کلی تغییر کرده و کمتر کسی او را با این چهره جدید می شناسد.

مه لقا در این تصویر آرایش بسیار غلیظ و تندی دارد و البته خیلی هم حجاب درست و درمونی ندارد و سعی کرده با یک کلاه موهای خود را بپوشاند.

مه+لقا+باقری

البته استایل جدید مه لقا خانوم بسیار مورد توجه قرار گرفت و خیلی از دوستان خانوم بازیگر از گریم جدید مه لقا تعریف و تمجید کردند.

عاشقانه مه لقا باقری برای همسرش

مه لقا خانوم عاشق همسرش است و در اینستاگرام هم خیلی برای هم لاو می ترکونن. او چندی پیش با انتشار عکس خود متنی ناب و عاشقانه برای همسرش نوشت: گر به همه عمر خویش باتو برارم دمی حاصل عمر آن دم است باقی ایام رفت. البته عشق و عاشقی مه لقا و جواد عزتی یک طرفه نیست و جواد هم چه در مراسم ها و چه در فای مجازی همواره از عشق به همسرش گفته و اینکه چقدر از بودن در کنار هم لذت می برند.

mahlaghabagheri_2609750986703558181_589243628

 

ماجرای جنجالی بغل کردن مه لقا باقری در جشن حافظ

جواد عزتی در جشن حافظ جایزه ویژه هیات داوران را برای ایفای نقش در سریال «زخم کاری» کسب کرد. او این جایزه را از دست همسرش مه لقا باقری دریافت کرد.

اما بعد از آن که همسرش را در آغوش کشید پشت میکروفن اعلام کرد. ایشون همسر منه!

این اقدام او واکنش هایی را به دنبال داشت، اما خیلی برای این دو زوج هنری تبعاتی به دنبال نداشت.

بیوگرافی مه لقا باقری

مه‌لقا باقری زاده ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ در تهران است. او بیش از 12 سال است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است. در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز دستی بر آتش دارد.

مه لقا در صفحه اینستاگرام خود حدود 334 هزار دنبال کننده دارد. او همچنین 258 پست در صفحه خود منتشر کرده که بیشتر آن ها مربوط به عکس هایی از پروژه ها و فعالیت های سینمایی اوست.

 mahlaghabagheri_1623686654_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    زوج دوست داشتنی ناز و مهربون

  • ناشناس ارسالی در

    من خیلی از ابن زنه بدم می آد خیلی به خودش می آره واسه دیده شدن خیلی هم زشت و کریه شده با آن گریم . کسی هم برای دیدن نمایش این به تئاتر میره ؟

    • Rrrr ارسالی در

      خیلی حرفه ای و باسواد هستن ایشون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها