|

روناک یونسی از صورت نشسته هم پول در میاره؛ با پیرسینگ بینی چه خارجی شدی!

ronak yoonesi shayanews

روناک یونسی که بیشتر او را با پوشش چادر در فیلم و سریال ها به یاد داریم یک سلفی با ظاهر ژولیده اما پرفیلتر از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

روناک یونسی بازیگر معروف سینما و تلویزیون بود که البته همیشه نقش هایی مظلوم و با چادر را بازی می کرد اما با مهاجرتش نشان داد که نه آنقدر ها هم ساده و بی آلایش نیست. شاید بشه خانم بازیگر را هم از شاخ های مجازی دانست.

به گزارش «شایانیوز» روناک خانوم زمانی که در ایران بود آنقدر خوب نقش بازی می کرد و که حتی مصاحبه ای از او بعد از اینکه نقش یک خانوم چادری را بازی کرده بود منتشر شد که گفته بود: من بعد از اینکه در این سریال نقش یک خانوم چادری را بازی کردم خیلی به چادر و حجاب علاقه مند شدم.

البته که بازیگران هر نوع نقشی را که بازی می کنند قرار نیست به همان شکل هم در واقعیت زندگی کنند اما وقتی مخاطبین هنرمندی را در اینستاگرام 180 درجه متفاوت از نقشش می بینند زیاد حس خوشایندی پیدا نمی کنند. روناک یونسی در ایران از حواشی بسیار کمی برخوردار بود اما با کشف حجاب یهویی اش جنجالی شد و با گذشت مدت کوتاهی دوباره با وجود مهاجرت اما چون زوج آرامی بودند از حرف و حدیث هایش کم شد.

روناک به تازگی هم یک عکس از خود در اینستاگرام منتشر کرد که انگار بلافاصله بعد اینکه از خواب بیدار شده و گوشی رو دست گرفت از خودش سلفی گرفته! 

honarmandan_official_1639864858_1

honarmandan_official_1639864858_2

این سلفی خانوم بازیگر کامنت هایی را هم به همراه داشت و خیلی به مذاق فالوورهایشان هم خوش نیامد. با هم برخی واکنش ها به سلفی روناک یونسی را مرور می کنیم:

-الا واجب ک ژولیده بیای حرف بخوری بعد میگن چرا دخالت میکنین خب خودت خواستی بشر

-این چه قیافه ایه مثل این کتک خورده ها

-صورت نشسته اما با فیلتر

-چرا موهاشو شونه نکرده

از این ها که بگذریم روناک یونسی همسر پرحاشیه ای هم دارد او که سر پروژه "سقوط آزاد" با همسرش محسن میری که هم بازیگر بود و هم مدل آشنا می شود و ازدواج می کنند. چندی پیش تصویری از این زوج منتشر شده که روناک با وجود لباس بازی که پوشیده اما مورد توجه قرار نگرفت و به جاش آقای شوهر به خاطر تیپ گَنگ و یقه تا کجا چاک دارش بسیار مورد انتقاد کاربران همیشه در صحنه حاضر قرار گرفت!

celebrity_mahboob_1638531105

همسر روناک خانم ورزشکار هستند و اندامی تیکه ای و خفن دارند به همین دلیل برنز شدن را هم چانی استایل خود کرده و در نتیجه یقه را باز گذاشته اند تا مبادا تیپشان حیف شود!

محسن میری 7 سالی از روناک یونسی کوچکتر می باشد اما با این وجود مثل خیلی از بازیگران طلاق گرفته نیستند و اتفاقا دو فرزند پسر هم دارند.

روناک-یونسی-1

ronakyoonesi_1592266662

 

اینستاگرام منبع درآمد روناک خانوم و همسرش

روناک یونسی بازیگر کشف حجاب کرده ای است که حالا آزادانه میتواند با لباس های نامتعارف ظاهر شود، از خودش عکس و فیلم بگذراد، برقص و هر چیز دیگری که باعث جذب فالوور شود را انجام دهد.

همانطور که خود گفته بود زندگی در کانادا خرج دارد و باید درآمد دلاری داشته باشد، چه چیزی بهتر از اینستاگرام؟ در ادامه ویدیوی از رقص این بازیگر زن را مشاهده می کنید.

روناک یونسی در حال حاظر بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد که برخی از آن ها دوست دار خانم بازیگر هستند و عده ای همه همیشه فحش می دهند مخالفش!

وی در پیجش تبلیغات مختلفی نیز انجام می دهد که البته هر یک از هنرمندان تعرفه خودشان را دارند و به راحتی پول درمی آورند. اما چیزی که این روزها مد شده و خانم های قرتی بازیگر هم برای چشم و هم چشمی از هم سبقت می گیرند تیپ های کریسمسی است که در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

cinemai7_1625390732

مدتی پیش که جشن هالووین بود بسیاری از بازیگران ایرانی داخل ایران هم جو گرفته شدند و با گریم های ناجور و یا ترسناک تصاویری از خود منتشر می کردند. روناک یونسی هم استوری هایی از هالووین پارتی که رفته بود گذاشت اما تصویر خود را پست کرد که به نظر کاربران بیشتر تحریک آمیز و جذاب شده تا ترسناک!

ronakyoonesi_1635708383

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • انسان ارسالی در

    خاک به روت

  • بنده خدا ارسالی در

    بابا چیکار دارید شما . مگه فضول مردمید.
    خودشون میدونند و خدای خودشون.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها