|

تولد بازی "بازیگر شهرزاد" با یه خانومِ فرفری؛ مامان جان کم دلبری کن جلو دخترت!

نهال دشتی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون به مناسبت تولد مادر خوشگل و جوانش عکسی دو نفره منتشر کرد

لینک کوتاه کپی شد

نهال دشتی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. نهال متولد شهریورماه سال ۱۳۷۱ و فارغ التحصیل رشته سینما از دانشگاه سوره است.

به گزارش «شایانیوز» نهال خانوم که جیران تازه ترین سریال حسن فتحی هم ایفای نقش کرد و انگار بسیار هم مشتاق است تا زمان پخش این سریال فرا برسد چرا که در صفحه اینستاگرام خود عکس و استوری زیادی از پشت صحنه این سریال منتشر می کند.

nahaldashti_1625825608

البته این نخستین بار نیست که خانم دشتی با حسن فتحی کار می کند او در سریال شهرزاد هم حضور داشت و نقش میترا دختر مهدی سلطانی و فریبا متخصص را بازی می کرد که با وجود فرعی بودن نقش اما مورد توجه قرار گرفت و دیده شد.

371435998-parsnaz-com

Nahal-dashti-51

نهال در فیلم سینمایی مخفیگاه به کارگردانی بنیامین نادعلی هم حضور داشت. فیلمی که قرار است به زودی اکران شود.

نهال خانوم در فضای مجازی و اینستاگرام هم حضور فعالی دارد اما تعداد فالورهای خانم بازیگر خیلی نیست و حدود 70 هزار نفر در اینستاگرام او را دنبال می کنند که این تعداد با پخش سریال جیران قطعا زیاد تر خواهند شد.

nahaldashti_1630649923_1

nahaldashti_1602425560

nahaldashti_1563346771

نهال به تازگی و به مناسبت تولد مادرش تصویری از خودش در کنار مادر منتشر کرد و تولد او را تبریک گفت. آنچه در این عکس جلب توجه می کند جوانی مادر نهال است به نحوی که شاید در نگاه اول سخت بتوان تشخیص داد کدام مادر است و کدام دختر؟

nahaldashti_1632122853

جوان بودن مادر نهال برای فالوورها و دنبال کنندگان خانوم دشتی هم عجیب بود تعدادی از کامنت های زیر پست تولد نهال را باهم نگاه می کنیم:

-ماشالله بهشون میاد خواهر تون باشه نه مادر

-ایشون مادر شما هستند؟!!!!! اصلا بهشون میاد چون شما دو تا مثل خواهر بزرگتر و کوچکتر می مانید

-ای جانم.هزار ماشالله مادر و دختر.مبارکککککک

- کدوم مامانه؟

البته شهنوش خانم شهباززاده مادر خوشگل و جوان نهال خانوم خودش هم بازیگر است اما خیلی بازیگر پرکاری نیست و شاید معروف ترین و جدیدترین حضور ایشان در قاب تصویر حضور در سریال وضعیت سفید باشد. شهنوش در این سریال نقش همدم را بازی می کرد. ایشان در سریال تلویزیونی «نردبام آسمان» و سریال تلویزیونی «راه شب» و «یوسف پیامبر» نیز فعالیت داشته است.

1

10531405186930490816

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی