|

مسافرتِ گوچی با سروین خانم ناز به USA؛ عجب "مامان بزرگ" خفنیم داره!

servin bayat  shayanews

سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد می باشد که به همراه همسرش به سفر آمریکا برای دیدن مادربزرگ جذابش رفته اند.

لینک کوتاه کپی شد

سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد فوتبالیست محبوب ایرانی است که سال هاست در هلند زندگی می کنند. ساره بیات هم خواهر سروین خانمه که از بازیگران با کلاس و مطرح سینماست.

به گزارش«شایانیوز» این خانواده لاکچری عموما بی حاشیه هستند و با وجود اینکه هم شهرت دارند هم ثروت اما همانند همسر مهدی قائدی شاخ اینستا و مانند بهاره رهنما پر حاشیه نیستند. سروین و رضا خانواده ای کوچولو اما خوشبخت هستند که تصاویر زیادی از خود همراه با پسرشان منتشر می کنند.

اما سروین بیات چند روز پیش تصاویری از فرودگاه پست کرد که مشخص بود به سفر می روند. حالا با انتشار تصویری در آغوش مادر بزرگش و تگ لوکیشن واشنگتن نشان داد که به آمریکا برای دیدن آن ها رفته اند. 

sarvinbayat_1636108748_1

sarvinbayat_1636108748_2

sarvinbayat_1637077461

اما نکته ای که نظر کاربران را به خود جلب کرد مادربزرگ جذاب و باحال سروین بود که در گذشته هم تصاویری از او منتشر کرده بود.

سروین بیات متولد 4 دی 1369 در تهران ، طراح و مدل ایرانی است.بیوگرافی سروین بیات و همسرش رضا قوچان نژاد او در دبیرستان رشته گرافیک و هنر خواند سپس بعد از اتمام تحصیلات مدرسه ای به آمریکا مهاجرت کرد و با شورو شوق دنبال هنر و طراحی رفت سپس در دانشگاه واشنگتن دی سی در رشته طراحی داخلی پذیرفته و فارغ التحصیل شد.

سروین بیات

سروین بیات

سروین بیات خیلی زود با تکمیل دوره آموزش در فنگشوی طراحی داخلی از موسسه نیویورک کارش را آغاز کرد او همچنین از اولین شرکت کنندگان دوره های هانتر دالاس آمریکا با مدرک طراحی درو پنجر است.

او صاحب شرکت طراحی داخلی و فنگشوی در آمریکا بنام OPULENCE است.

sarvinbayat_1626167029

ازدواج با رضا قوچان نژاد

سروین بیات در فروردین سال 95 با رضا قوچان نژاد بازیکن فوتبال ازدواج کرد.

اختلاف سن سروین بیات با رضا قوچان نژاد حدود 3 سال است.

sarvinbayat_1620824471

بیوگرافی رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد متولد شهریور 1366 در مشهد است و پدر و مادری مشهدی دارد و در زمان کودکی به همراه خانواده اش به هلند مهاجرت کرد. وی در رشته علوم سیاسی نیز مدرک دانشگاهی دارد و همچنین استعداد ذاتی در نواختن ویلن برخوردار است.

sarvinbayat_1577293965_1

نحوه آشنایی و ازدواج

رضا قوچان نژاد که در هلند بزرگ شده ، در حال حاضر بازیکن تیم چارلتون انگلیس است. هرچند او در سال های 1393 و 1394 بازیکن قرضی الکویت و الوکره بود ولی رفت و آمدهایش به انگلیس ، گوچی را با سروین بیات آشنا کرد. در دورهمی هایی که ایرانی ها می گرفتند ، این دو همدیگر را دیدند. این اتفاق مربوط به یک سال قبل است و شاید دلیل اصلی علاقه این دو به هم ، هنر باشد.

خواستگاری رضا از سروین
خواستگاری رضا از سروین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها