|

"شبنم قلی خانی" با استایلی خانومانه؛ با چتری چه جذابِ سرتقی شده!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی بازیگر آرام و دوست داشتنی ایرانی است که به تازگی تصویری خوش استایل از او در مراسمات سینمایی منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد
3

شبنم قلی خانی بازیگر آرام و محبوب ایرانی است که هیچگاه از او حاشیه خاصی هم دیده نشده اما فعالیت بسیار زیادی در اینستاگرام دارد.

به گزارش«شایانیوز» خانم بازیگر تا به الان 1.3 میلیون دنبال کننده دارد و اگر سری به پیجش بزنید تعداد بالای پست و استوری هایش را متوجه خواهید شد. شبنم قلی خانی از هنرمندان نچرال سینما و تلویزیون است که همانند خیلی ها عمل زیبایی انجام نداده و دم به دقیقه هم از فیلتر های اینستایی استفاده نمی کند. قلی خانی اهل تیپ و استایل های مختلف است اما از نوع متعارف و درستش!

در ادامه تصویری از این بازیگر خوش چهره با استایلی شیک را مشاهده می کنید که مشخص است در یکی از مراسمات سینمایی حضور دارد.

شبنم قلی خانی

قلی خانی: من بین مردم محبوبم!

یکی از نکاتی که درباره شبنم قلی خانی وجود دارد تحصیل او در استرالیا می باشد که او را می توان از هنرمندان باسواد سینما دانست. اما مورد دیگر این است که قلی خانی می گوید برخی از همکارانش قصد دارند تا با تحریک مردم در فضای مجازی فالوور جذب کنند اما او اهل این کار ها نیست!

وی درباره خود می گوید در میان مردم محبوب است اما بدون حاشیه و جنجال. در ادامه صحبت های این هنرمند عزیز را مشاهده می کنید.

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون ، سینما و تئاتر فعالیت می کند. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است.

شبنم قلی خانی و دخترش

شبنم قلی خانی و همسرش.

خانواده

در یک خانواده 5 نفره زندگی کرده و یک برادر به نام شهرام و یک خواهر به نام شیدا دارد و پدرش سالها پیش فوت کرده است. شبنم قلی خانی در سال 1386 وقتی 30 ساله بود  ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک دختر بنام شانا است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    فالوورهای این ها واقعی ست ؟ باورم نمیشه - این اعداد را خودشان به دروغ می نویسند. طرفدارهای این ها به زور به ۱۰۰۰ برسند - همه ش دروغه !

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا چه بد بختایی هستند اوتایی که این بیچاره ها رو دنبال می کنند،کسای که با نمایش تن و بدن خودشون پول در می یارن،واقعا ازاین ذلیل تر می شه !!!!!!!!!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها