|

​همدلی هنرمندان مطرح با بیژن مرتضوی

sahar ghoreyshi shayanews

تعدادی از هنرمندان با انتشار پستی در صفحه خود با بیژن مرتضوی ابراز همدلی و همدردی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

 ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی روز پنجشنبه نهم شهریور ماه و در سن چهل سالگی به دلیل تومور مغزی در ترکیه درگذشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برترین ها، بعد از این واقعه خیلی از هنرمندان مطرح داخلی و خارجی با پیام های خودشون با بیژن مرتضوی ابراز همدلی و همدردی کردند و به او تسلیت گفتند.

در ادامه پیام های برخی از هنرمندان قرار داده شده.

شهرام شبپره با انتشاره پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بیژن عزیز رفیق خوبم. بینهایت متاثر و غمگینم. هیچ جمله ایى قادر به وصف و حال تو نیست در این روزها آرزوى صبر برات دارم و عرض تسلیت به خانواده محترم ستاره جان و بیژن مرتضوى."

پرستو صالحی هم نوشت: "ستاره ی زیبا، ستاره مهربون، ستاره‌ی با معرفت، ستاره‌ی بیژن مرتضوی خواهر دوست داشتنیم سفر به سلامت به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را استاد تسلیت خدا صبرتون بده."

عارف عارف‌کیا: "ستاره همیشه من را بیاد پدرش دوست داشت شباهت چهره پدر ستاره به من باعث شده بود از روز اول ستاره جان زیبا با دیدن من همیشه اشک در آن چشمهای مهربانش جمع میشد من را به یاد پدر بغل میکرد. ستاره، تنها همسر بیژن جان نبود ستاره بهترین دوست و یار بیژن جان بوده و این عشق قابل ستایش هست. بیژن عزیزم تحمل این درد برای تو و خانواده عزیز ستاره خیلی سخته و آرزوی صبر و شکیبایی را براتون دارم."

لیلا فروهر هم گفت: "ستاره نازنین، همسر دوست و همکار عزیزم امروز آسمانی شد، با عرض تسلیت به خانواده گرامیش و بیژن مرتضوی نازنین، با آرزوی صبر و شکیبای.

روحش شاد، یادش گرامی."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها