|

شیائومی

نسل دوم لنز مایع شیائومی در پرچمدار آینده

Xiaomi is tipped to add a second-gen liquid-lens camera to an upcoming flagship smartphone

در حال حاظر به نظر می رسد که شیائومی تصمیم دارد تا نسل دومی لنز مایع خود را در یکی از گوشی های هوشمند پرچمدار خود عرضه کند، شاید 12 اولترا!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید این روزها بازار گوشی های هوشمند تاشو آن چنان داغ است که همه ی شرکت های سازنده گوشی های هوشمند سخت در تلاشند تا بتوانند جایگاه خود را در این بازار تثبیت کنند. بعد از سامسونگ، شیائومی یکی از شرکت های سازنده ایست که زمان زیادی را برای گوشی های هوشمند تاشو خود صرف کرده است.

نسل اول گوشی های هوشمند تاشو شیائومی همراه بود با نسل اول گوشی های هوشمندی که دوربین آن از لنز مایع شیائومی برخوردار می باشد. این فناوری نوآورانه به میکس فولد شیائومی اجازه می دهد تا از قابلیت و عکاسی ماکرو به صورت همزمان بهره ببرد. اکنون گزارش های جدید منتظر شده توسط NootBookCheck به نقل از Digital Chat Station حاکی از آن است که شیائومی تصمیم دارد تا نسل بهبود یافته ای از این دوربین را برای نسل آینده ی میکس فولد ارائه دهد.

شیائومی

همان طور که می دانید شیائومی از سال 2021 بر روی نوع جدید لنز خود، در حال کار کردن است. ظاهراً این لنز علاوه بر عملکردهای ماکرو، دارای عملکردهایی با زاویه فوق عریض نیز می باشد. صحبت از این توسعه جدید منجر به گمانه زنی هایی شده است که ممکن است به زودی در یک گوشی هوشمند رده بالای آتی قابل استفاده باشد.

البته باید این نکته را در نظر گیریم که شیائومی 12 اولترا نیز ممکن است میزبان این فناوری باشد و یکی از لنز های آن با این روش ارتقا یابد. حالا باید ببینیم که غول فناوری چینی دقیقا چه تصمیمی دارد و می خواهد چگونه از فناوری پیشرفته ی خود رونمایی کند.

شیائومی

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی