|

سامسونگ

پرچمدار تاشو سامسونگ هم گواهی 3C را دریافت کرد؛ هم در گیگ بنچ ظاهر شد

Samsung Galaxy Z Flip4 surfaces on Geekbench with alleged Snapdragon 8 Gen 1+ chipset

آخرین اطلاعات فاش شده در رابطه با گلکسی Z فلیپ 4 ظرفیت باتری و چیپست آن می باشد که هر دو به تازگی در فهرست پایگاه های مختلف مشاهده شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که انتظار می رود، با نزدیک تر شدن به تاریخ رونمایی و عرضه ی احتمالی نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو پرچمدار سامسونگ جزئیات و اطلاعات بیشتری در رابطه با گلکسی Z فلیپ 4 نیز منتشر می شود. آخرین اطلاعات فاش شده در رابطه با این پرچمدار تاشو ظرفیت باتری و چیپست آن می باشد که هر دو در فهرست پایگاه های مختلف مشاهده شده اند. بر اساس گزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کرده است گلکسی Z فلیپ 4 با چیپست پرچمدار آینده ی کوالکوم، اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس، در فهرست داده های گیگ بنچ مشاده شده است؛ البته همان طور که می دانید این چیپست نیز درست مانند گوشی هوشمند فوق هنوز معرفی نشده است.

سامسونگ گلکسی Z فلیپ 4

به هر حال لیست منتشر شده نشان می دهد که چیپست تعبیه شده بر روی گلکسی Z فلیپ 4 دارای نام رمز Taro است و دارای حداکثر سرعت کلاک 3.19 گیگاهرتز است که به احتمال بسیار زیاد متعلق به هسته ی Cortex-X2 می باشد. همچنین می توانیم سه هسته ی دیگر را با فرکانس 2.75 گیگاهرتز مشاهده کنیم که گمان می کنیم از نوع Cortex-A710 خواهد بود. از طرف دیگر 4 هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز موجود است که آن ها نیز به Cortex-A510 می باشد. گلکسی Z فلیپ 4 در این لیست 8 گیگابایت رم را ارائه می دهد که به همراه سیستم عامل اندروید 12 راه اندازی می شود. همچنین این گوشی هوشمند موفق شده است تا در بخش آزمون تک هسته ای امتیاز 1277 و و در بخش آزمون چند هسته ای امتیاز 3642 را به ثبت برساند.

سامسونگ گلکسی Z فلیپ 4

از طرف دیگر همان طور که اشاره کردیم ظرفیت باتری این گوشی هوشمند نیز در یک فهرست داده ای معروف مشاده شده است و آن نیز پایگاه داده های 3C می باشد. براساس اطلاعات منتشر شده توسط این فهرست ظرفیت باتری کل پرچمدار تاشو آینده ی سامسونگ 3595 میلی آمپر ساعت می باشد که از دو سلول، یکی با ظرفیت 2555 میلی آمپر ساعت و دیگری با 1040 میلی آمپر ساعت تشکیل شده است. به هر حال باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا ببینیم عملکرد واقعی این گوشی هوشمند چگونه خواهد بود. بی صبرانه در انتظار حضور گلکسی Z فلیپ 4 در دنیای حقیقی هستیم.

سامسونگ گلکسی Z فلیپ 4

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها