|

سامسونگ

سامسونگ از دو میانرده ی محبوب دیگر رونمایی کرد؛ A13 و A23

Samsung Galaxy A13 and A23 unveiled

اخیرا سامسونگ دو عضو جدید از سری محبوب میان رده های خود را به بازار رونمایی کرده است، گلکسی A13 4G و گلکسی A23 4G.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میان رده هایِ غول فناوری کره ای از محبوب ترین گوشی های هوشمند در سرتاسر بازار جهانی هستند اما در میان تمامی دستگاه های مقرون به صرفه ی این شرکت اعضای سری گلکسی A توانسته اند محبوبیت بیشتری را به دست بیاورند. برخی از آنها حتا توانسته اند عنوان پرفروش ترین میانرده را به خود اختصاص دهند. 

به گزارش GSMArena سامسونگ از دو گوشی هوشمند مقرون به صرفه ی دیگر به تازگی رونمایی کرده است، یک گلکسی A13 و دیگری A23 که هر دو آنها از شبکه ی 4Gپشتیبانی می کنند. البته باید اشاره کرد که هم اکنون یک گوشی هوشمند به نام گلکسی A13 در بازار موجود می باشد که از قابلیت اتصال به شبکه 5G برخوردار می باشد اما تفاوت های دیگری نیز با این دستگاه جدید دارد.

سامسونگ گلکسی A23

این گوشی هوشمند کاملا با گلکسی A22 متفاوت می باشد، اولین تغییر عمده ی آن هم به پنل صفحه نمایش می باشد. گلکسی A23 4G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با نرخ تازه سازی 60 هرتز و وضوح 1080x2408 پیکسل می باشد که توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود. به طرز عجیبی این گوشی بیشتر شبیه به A13 جدید است تا نسل قبلی خودش و نسبت به گلکسی A22 ضعیف تر می باشد.

در بخش دوربین نیز این گوشی هوشمند به جای سنسور 48 مگاپیکسلی دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین اولترا وایلد به جای سنسور 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی عمق و ماکرو می باشد. بر روی پنل جلویی نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است، در حالی که برای A12 دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نصب شده است.

Samsung A23

و اما مرکز قدرت دهی دستگاه نیز که چیپست آن می باشد همچنان یک راز باقی مانده است و ساسمونگ هیچ اطلاعاتی را در رابطه با آن فاش نکرده است اما می دانیم که این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی نمی کند. گلکسی A23 سامسونگ از لحاظ پیکر ندی حافظه سه گزینه رم 4، 6 و 8 گیگابایت رم را در کنار دو گزینه فضای ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایت ارائه می دهد.

البته قابلیت افزایش فضای ذخیره سازی با کارت میکرو اس دی وجود دارد. این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید 12 را با رابط کاربری One UI4.1 به صورت پیش فرض ارائه می دهد.

منبع انرژی این دستگاه نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می باشد که نسبت به نسل گذشته ارتقا پیدا کرده است و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می کند.

سامسونگ گلکسی A13 4G

در ماه دسامبر سال گذشته سامسونگ از گلکسی A13 5G رونمایی کرد اما حالا نسخه 4G است که به بازار راه پیدا کرده است. همان طورکه قبل تر اشاره کردیم این گوشی هوشمند با نسخه 5G خود تفاوت هایی دارد و بیشتر شبیه به A23 4G می باشد.

این گوشی هوشمند با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری One UI4.1 بر روی چیپست اگزینوس 850 راه اندازی شده است. از لحاظ پیکر بندی حافظه نیز سه گزینه رم 3، 4 و 6 گیگابایت را در کنار سه گزینه فضای ذخیره سازی 32، 64 و 128 گیگابایت راه می دهد.

بر روی پنل جلویی این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با نرخ تازه سازی 60 هرتز و وضوح 1080x2408 پیکسل قرار گرفته است که توسط گوریلاگلس 5 محافظت می شود. همچنین بر روی لبه ی بالایی این صفحه نمایش سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی تعبیه شده است. 

Smsung A13 4G

در بخش تنظیمات دوربینی که بر روی پنل پشتی قرار گرفته اند، چهار سنسور وجود دارد که یکی از آنها سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، دیگری سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض و دو دوربین دیگر هر کدام 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و عمق می باشند. این گوشی هوشمند نسبتا به نسخه 5G خود در بخش تنظیمات دوربین کمی بهبود یافته است چرا که در نسخه 5G ما شاهد دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هستیم به علاوه اینکه در پنل پشتی دوربین اولترا وایلد وجود ندارد.

گلکسی A13 4G نیز درست مانند A23 4G دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می باشد که از سرعت شارژ 25 وات برخوردار است؛ در یان بخش نیز نسبت به نسخه 5G خود ارتقا یافته است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها