|

اپل

نسل جدید آیفون SE همچنان با ظاهری قدیمی

iPhone SE (2022) will apparently still look like something from 2017

به نظر می رسد که اپل تصمیم ندارد طراحی تازه را برای نسل جدید آیفون SE خود به کار ببرد و همچنان به طراحی سال 2017 خود پایبند است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اوایل سال 2021 اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه نسل جدید آیفون SE ظاهری مدرن تر و متفاوت خواهد داشت با این حال گزارش های اخیر حاکی از آنند که این گوشی هوشمند در حقیقت از طراحی مشابه آیفون SE نسل گذشته بهره مند خواهد بود، طراحی که در حقیقت از آیفون 8 سال 2017 به عاریت گرفته شده است.

iPhone SE 2022

بر اساس گزارشی که GSMArena منتشر کرده است اپل تصمیم دارد تا ظاهر SE را حفظ کند، البته در میان تمام میانرده هایی که با نمایشگر تمام صفحه و بزرگ به بازار در سال پیش رو عرضه می شوند کمی عجیب به نظر می رسد هرچند که ظاهرا طرفدارهای آیفون به این موضوع اهمیتی نمی دهند.

با این وجود نسل جدید آیفون SE نسبت به نسل قبلی خود یک بهبود قابل توجه را شامل می شود و آن هم پشتیبانی از شبکه ی 5G می باشد.

به نظر ما SE عجیب ترین محصول غول فناوری امریکایی است که طی یک بازه ی زمانی دو ساله به بازار عرضه می شود و بیشتر بر روی بروز رسانی های ظاهری تمرکز دارد؛ هرچند که SE 2022 با قابلیت پشتیبانی از شبکه ی 5G نسبت به SE 2020 به طرز قابل توجهی پیشرفت کرده است.

iPhone SE 2022 2

در هر حال همان طور که اشاره کردیم، مردم چندان به این موضوع اهمیت نمی دهند چراکه نسل SE تنها گوشی های هوشمند ارزان قیمت اپل هستند.

اگر پیش بینی ما درست از آب در  بیاید سال 2024 ،آیفون نسل جدید SE را به بازار ارائه خواهد کرد که ظاهری شبیه به آیفون XR و آیفون 11 خواهد داشت، در حالیکه از صفحه نمایش کوچکتری برخوردار است. البته باید اشاره کرد که به احتمال زیاد، این گوشی هوشمند از Face ID پشتیبانی نخواهد کرد و فقط به بک سنسور اثر انگشت که با دکمه ی راه اندازی دستگاه ادغام شده است، مجهز خواهد بود.

خب بهتر است طرفداران این غول فناوری خودشان تصمیم بگیرند که آیا دو سال، ارزش صبر کردن برای دریافت چنین خدمات و پیشرفت هایی را دارد یا خیر!!!

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها